SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ook geen idee waar dat vandaan komtquote:
hier lukt het nog steed nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook geen idee waar dat vandaan komt
Omdat je teveel geld en huizen hebtquote:
Nooit meer werken klopt dan toch?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
Hoeren mogen nog helemaal niet werken?
@Budapestenaarquote:
Geen vertrouwen meer in de blokkert?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
maar een magnetron bij koelblauw besteld
die zijn niet ruim genoeg voor dingen als... hmm... koppen enzoquote:
En toen zei je 'doe allebei maar'quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kon kiezen. Of nalevering, zou zeker 2 weken duren of geld terug
Goed blijven vasthoudenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:46 schreef Leo_Holst het volgende:
Tjah, wat moet ik met mijn lul in de lockdown.
Nu ook ervaring van de andere kant natuurlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
nee denk dat ze al genoeg domme dingen horen
De triple chocolate chip waren nu op en deze lagen nog hele stapels vanquote:
dat wordt nommenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben dom. Ik heb chocolade in mijn blikveld liggen.
Oh dat ligt hier gewoon altijd op het aanrecht, neem ik alleen een stukje van bij de thee na het etenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dit de nieuwe Tiger king?quote:
Ik heb nog niet geklikt maar ben nu wel geneigd het te doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tiger queen maybe![]()
Noëlle is wel een schatje
Succes morgenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapies doen![]()
Was er vanochtend al vroeg bij en morgen nog vroeger
Ik had laatst een verkoop gesprek en de vrouw tegenover mij had 2 megablokken chocola voor zich liggen die in 10 min helemaal weg waren (en had al vrij dikke kont).quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Je hebt haar zeker als een bidsprinkhaan aangekeken, ja he?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had laatst een verkoop gesprek en de vrouw tegenover mij had 2 megablokken chocola voor zich liggen die in 10 min helemaal weg waren (en had al vrij dikke kont).
succes morgen flesquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapies doen![]()
Was er vanochtend al vroeg bij en morgen nog vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |