Deze ookquote:
Hij begon de uitzending dat hij iets aan zijn ogen heeft, misschien heeft het daarmee te makenquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:58 schreef Szura het volgende:
Waarom schudt hij als zo’n poppetje op je dashboard?
Met die klassieke maten gisteren ook, bezuinigingen bij de NPO.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:09 schreef Remco het volgende:
Hebben we deze vraag niet al een keer gehad?
Wat ging er door u heen? Wat een kwektante..quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:17 schreef Remco het volgende:
Hier had Dijkstra wel even zijn standaard zin kunnen zeggen toen die man te weinig jokers inzette 'ze moeten allemaal goed zijn he'
Daar is die normaal niet vies van.
Eens! Zondequote:Op donderdag 11 maart 2021 20:17 schreef Remco het volgende:
Hier had Dijkstra wel even zijn standaard zin kunnen zeggen toen die man te weinig jokers inzette 'ze moeten allemaal goed zijn he'
Mwah, ik heb het idee dat hij dat vooral doet in eerdere rondes én ook vaker wanneer iemand teveel dreigt in te zetten. In ronde 4 heb ik 'm dat nog nooit zien doen. Ook omdat het dan natuurlijk logisch is dat ze allemaal goed moeten zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:17 schreef Remco het volgende:
Aaliyah is (was) wel iets beter dan een Beyonce.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:06 schreef Szura het volgende:
Ah weer zo’n elitaire kunstkenner die de R&B-muziek van het klootjesvolk niet kent. Doe uit dat licht.
Ik vind dat altijd wel lovenswaardig.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:06 schreef Szura het volgende:
Ah weer zo’n elitaire kunstkenner die de R&B-muziek van het klootjesvolk niet kent. Doe uit dat licht.
Je kunt niet alles kennen, maar je hoeft 'het' niet per sé als minderwaardig te zien.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel lovenswaardig.
Dat werd ook verder niet gesteld.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt niet alles kennen, maar je hoeft 'het' niet per sé als minderwaardig te zien.
Absoluut.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aaliyah is (was) wel iets beter dan een Beyonce.
Vond ik wel, ook raar om haar 'samenwerking' met R Kelly zo te noemen trouwensquote:
quote:
Niet volledig triviaal, maar de enige naam die ik niet kende was ook wel in te passen.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:19 schreef Szura het volgende:
Dit is allemaal wel weer erg makkelijk, en Erik wilde er nog meer informatie bij geven
Nee, dit kan echt niet.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet volledig triviaal, maar de enige naam die ik niet kende was ook wel in te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |