quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou dat je me niet mag blijkbaar maar ik heb geen idee waarom
Nee hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:
Ik ken je niet dus,weet ik ook niet of ik je wel of niet magquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou dat je me niet mag blijkbaar maar ik heb geen idee waarom
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus,weet ik ook niet of ik je wel of niet mag
Vanwaar dan je reactie?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt zal ik daar ook af en toe jullie verblijden met mijn stralende aanwezigheidquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij nou eens even het goede voorbeeld geeft.
Jij mag iedereen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoals een begroeting aan fans?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Iedereen is welkom, maar als iemand steeds met het zelfde tekst binnen komt is dat beetje irritant
Jullie lezen toch elke dag weer een beetje hetzelfde riedeltje opnieuw en opnieuw en opnieuw. Wat is er dan zo erg aan als iemand in de zoveel tijd hetzelfde doet?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Iedereen is welkom, maar als iemand steeds met het zelfde tekst binnen komt is dat beetje irritant
Dat doen er wel meer. Kiek maar naar dat konijn 😁quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Mwa,ik ken een verhaal over een MOD.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef phoenyx het volgende:
Hoe dan ook, als je mij niet mag dan mag je wel even heel goed naar jezelf kijken, ik ben nogal likable om het zo maar te zeggen
Nou dan ga je er lekker mee doorquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jullie lezen toch elke dag weer een beetje hetzelfde riedeltje opnieuw en opnieuw en opnieuw. Wat is er dan zo erg aan als iemand in de zoveel tijd hetzelfde doet?
Ja ik ga er lekker met doorquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan ga je er lekker mee door
Ik heb een hekel aan een reaktie soms maar niet aan de persoon.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer. Kiek maar naar dat konijn 😁
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |