SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door UitStraling op 04-03-2021 19:55:33 ]
deed ik net ook, in de potquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Zo laatste poepmail de deur uit, afgewerkt
Las darmenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ja.... dromen niet uit het oog verliezen in ieder geval
Het is wat het is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:12 schreef LTVDK het volgende: [..] Ik krijg altijd spontaan jeuk van marketingtermen
![]()
Ja dat is mijn eigen landgoed of anders een hotel, wat totaal niks met mijn vakgebied te maken heeftquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ja.... dromen niet uit het oog verliezen in ieder geval
Nee, als ik dat wil kan ik dat wel doen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
Nog iemand die de OP aangepast wil hebben voor een een tientje?
Die kan ik gelukkig niet meer zienquote:
Fijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, als ik dat wil kan ik dat wel doen.
Stuur ik je dan wel een DM.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, als ik dat wil kan ik dat wel doen.
Weekend?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond maar eens een biertje gaan drinken.
Wiezo?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn stempas ligt in de prullenbak.
Ik wil wil vooral hangmatten en geitjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
Why?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn stempas ligt in de prullenbak.
In plaats van de pony en de lampjes dan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wil wil vooral hangmatten en geitjes
Omdat die in slechts 1 god gelooftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
NEE AFBLIJVENquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In plaats van de pony en de lampjes dan?
Ah.... Ik denk dat ik nog nooit niet gestemd heb... niet helemaal waar, waterschap heb ik een keer overgeslagenquote:
Die komt sowieso altijd veel te hoog er uit bij mij bij die stemwijzersquote:
Eens!! Dat dat kan in Foqueville!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dat het niet moet kunnen.....
Ergens tussen SGP en DENK in jouw geval gok ik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
@:Jerney, zeg even op welke ik moet uitkomen dan?
Met jouw eloquente elitaire achtergrond lijken mij de opties niet zo grootquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok gaat nog eens kijken naar het plaatje
Partij voor de dierenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Alsof die storing al verholpen zou zijnquote:
Heb me al jaren niet meer verdiept in die klerezooi, weet ik het. Gewoon niet CDA! Of VVD! Of FvD en al datquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Partij voor de dieren zit je dan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Maar ik mis Splinter en Volt en JA21 en Jezus Leeft.quote:
Ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik mis Splinter en Volt en JA21 en Jezus Leeft.
Ik kijk niet naar Arjen en wilde ook op D66 uitkomen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:30 schreef Ygritte het volgende:
Ik moet toch maar vaker naar Arjen kijken, wil niet op 50+ stemmen
Arjen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:30 schreef Ygritte het volgende:
Ik moet toch maar vaker naar Arjen kijken, wil niet op 50+ stemmen
Vind dat prachtig, die vent altijd met zijn blije hoofd alsof die aan een ketamine infuus ligtquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg neigingen om hem tegen zijn hoofd aan te slaan![]()
Zo ben ik helemaal niet
Ik had hetzelfde!!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo ben ik helemaal niet
Handjes door de haren heen halen met wat nat beton.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo ben ik helemaal niet
Ik zit dit de visualiseren maar computer says no.... waar zit dat nat beton en hoe ziet dat eruitquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handjes door de haren heen halen met wat nat beton.
We zitten op één lijn vandaagquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit dit de visualiseren maar computer says no.... waar zit dat nat beton en hoe ziet dat eruit
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
Verschrikkelijke oorwurm wil niet uit mijn oren kruipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Op je handen natuurlijk om dat hipsterhaar permanent te vernagelen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit dit de visualiseren maar computer says no.... waar zit dat nat beton en hoe ziet dat eruit
Ra-ra-rasputinquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]KliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troost je... ik hoor elke keer Bonnie Tyler met total eclipse of the heart.... geeeeeeen idee waaromquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
tuuuurn aarouuuuuuundquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Troost je... ik hoor elke keer Bonnie Tyler met total eclipse of the heart.... geeeeeeen idee waarom
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Troost je... ik hoor elke keer Bonnie Tyler met total eclipse of the heart.... geeeeeeen idee waarom
Ah... initieel een idee, uitvoering wat minder want die shit aan je handen geeft blarenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op je handen natuurlijk om dat hipsterhaar permanent te vernagelen.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik zit meer in het schreeuw gedeelte met 'I really need you tonight!!!!!!! Fooooooorever's gonna start tonight'quote:
Past wel perfect bij me, barst altijd van de goede ideeën die vervolgens in chaos belanden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... initieel een idee, uitvoering wat minder want die shit aan je handen heeft blaren![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]niet kliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neee neee neee![]()
Orrrrrrrrdinaairquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
m'n ribben op mn bord klinken als een goed vochtige dame asl je ze uit elkaar trekt
Wow dat was even een bizarre mental picture die eerste drie secondenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
m'n ribben op mn bord klinken als een goed vochtige dame asl je ze uit elkaar trekt
Ben je in de keuken ook een soort van swedish chef?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel perfect bij me, barst altijd van de goede ideeën die vervolgens in chaos belanden.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben je in de keuken ook een soort van swedish chef?
Fuuuuuuuuckquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit meer in het schreeuw gedeelte met 'I really need you tonight!!!!!!! Fooooooorever's gonna start tonight'
Ik ontvang deze graag binnen een minuutje.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Wow dat was even een bizarre mental picture die eerste drie seconden
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuck
Drie keer raden wat ik begon te zingen toen ik me omdraaide om de afwas te gaan doen
Beter van niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ontvang deze graag binnen een minuutje.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuck
Drie keer raden wat ik begon te zingen toen ik me omdraaide om de afwas te gaan doen
Wel sturen, blijkbaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Raar dat je oorwurmen niet kun kiezen eigenlijk, they just happen.
Nee niet dattequote:Op donderdag 4 maart 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt 800 spare-ribs botjes in de vriezer liggen
Nu zit ik daar weer mee in mijn hoofd.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Raar dat je oorwurmen niet kunt kiezen eigenlijk, they just happen.
I come home, in the morning light my mother says when you gonna live your life right.quote:
ze kiezen jouquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Raar dat je oorwurmen niet kunt kiezen eigenlijk, they just happen.
The stuff nightmares are made ofquote:
Die heb ik idd heel vaak spontaan in mijn hoofdquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I come home, in the morning light my mother says when you gonna live your life right.
Oh momma dear, we're not the fortunate ones, and girls, they wanna have fun![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Astu...
Als je een dociel tennistutje bent wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:56 schreef Ygritte het volgende:
Jongons.... witte dr Martens Sinclair... doen of niet....
Wit, dus nah.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:56 schreef Ygritte het volgende:
Jongons.... witte dr Martens Sinclair... doen of niet....
Dan doen we take take take take take take take take take take or leave us only please believe us we ain't never gonna be respectablequote:Op donderdag 4 maart 2021 18:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Die heb ik idd heel vaak spontaan in mijn hoofd![]()
Maar nu pakt hij niet
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een dociel tennistutje bent wel.
Ah, deze ben ik te jong voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan doen we take take take take take take take take take take or leave us only please believe us we ain't never gonna be respectable
Jjjjjooooaaaaaaaaaahhhhhhquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan doen we take take take take take take take take take take or leave us only please believe us we ain't never gonna be respectable
Kleding zouden we nu ook gewoon aankunnenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Jjjjjooooaaaaaaaaaahhhhhh
Inclusief dansje!!
koffiequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Struggles, ik ben serieus moe, maar als ik nu ga slapen (zelfs al is het maar even) dan slaap ik vannacht weer niet.
quote:
Wat ik dan meestal heb is als ik dan niet ga slapen dat ik dan helemaal weer superactief wordt en dan pas echt ergens midden in de nacht in slaap val en de ochtend daarna helemaal verrot ben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Struggles, ik ben serieus moe, maar als ik nu ga slapen (zelfs al is het maar even) dan slaap ik vannacht weer niet.
Ik had wel het goeie liedje in mijn hoofd trouwens, maar blijkbaar is 'ie net zo oud als ik.quote:
Die truitjes van dat steegje zou ik zo aandoenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kleding zouden we nu ook gewoon aankunnen
Dat heb ik gelukkig niet, ik zit nu nog een paar uur uit te stellen (en pogen niet alles in mijn buurt op te vreten, want moe = vreten) en dan slaap ik echt prima meestal.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat ik dan meestal heb is als ik dan niet ga slapen dat ik dan helemaal weer superactief wordt en dan pas echt ergens midden in de nacht in slaap val en de ochtend daarna helemaal verrot ben.
bans worden niet besprokenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor was je nou geband POEPKOP?
Zucht, klikt zonder geluid aanquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Die truitjes van dat steegje zou ik zo aandoen
Haha op basis daarvan zei ik het ookquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Die truitjes van dat steegje zou ik zo aandoen
Oh jij bent ook al een sterretje kwijt zie ikquote:
Wel zwarte toch? Anders klopt 't niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik drink bijzonder veel koffie de laatste tijd
Heb je nog een leuke omschrijving voor mij voor in de spoiler?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
Ohhhh maar dat ligt aan je pillen. Ik kan heeeeel erg niet tegen zyrtec (en dan echt de merkvariant) Laat je mij die slikken dan kan ik ook gewoon niet wakker blijven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet, ik zit nu nog een paar uur uit te stellen (en pogen niet alles in mijn buurt op te vreten, want moe = vreten) en dan slaap ik echt prima meestal.
Is de bijwerking van mijn hooikoortspillen waar ik geen zin in had.
Schattige pedaleerzwamquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke omschrijving voor mij voor in de spoiler?
heb nog steeds een bruin sterretjequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij bent ook al een sterretje kwijt zie ik
lekker op toastquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Met een kwart staafje suikerquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel zwarte toch? Anders klopt 't niet.![]()
Mijn koffieconsumptie is wat wisselvallig, beetje minder is voor mijn darmen niet zo slecht ook.
Is alleen de eerste dagen gelukkig, anders zou ik er meer werk van maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh maar dat ligt aan je pillen. Ik kan heeeeel erg niet tegen zyrtec (en dan echt de merkvariant) Laat je mij die slikken dan kan ik ook gewoon niet wakker blijven.
Blij met neusspray
Gratis voor jouquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
lekker.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:13 schreef dud0r het volgende:
Hoe is het hier vriendjes en vriendinnetjes
Wel weer even wennen na 7 maanden weekend tochquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker.
werkgenot alles voor achter tussendoor links rechts onder boven
helaas bijna weer weekend
Nespresso zet ik thuisquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zet dan ook fatsoenlijke koffie man
oh nee, in z'n geheel niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel weer even wennen na 7 maanden weekend toch
Go checkquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:15 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
![]()
Er zijn al wat suggesties gedaan.
Ik ga in die gevallen voor melk.quote:
mja is allen poeder hier..quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga in die gevallen voor melk.
Melk in de koffie vind ik echt een van de vieste dingen die er bestaat, samen met de lucht van gebakken champignons en de geur van een kaaswinkelquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga in die gevallen voor melk.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Melk in de koffie vind ik echt een van de vieste dingen die er bestaat, samen met de lucht van gebakken champignons en de geur van een kaaswinkel
Shiitake - giftige paddenstoelenkweekster en hoofd keyboardspeelster Foquevillebandquote:
Nee, als je paddo's bedoelt moet er een streepje tussenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:20 schreef shiitake het volgende:
De eerste kun je op twee manieren lezen.
je zorgde zelf voor de mayonaise?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkere broodjesverkoopster
Lekkere-broodjesverkoopster
ik speele gitaar vroegahquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Wie bespeelt er hier nog meer een instrument eigenlijk?
Dat heb ik dus met suiker in de koffie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Melk in de koffie vind ik echt een van de vieste dingen die er bestaat, samen met de lucht van gebakken champignons en de geur van een kaaswinkel
We zoeken nog gitaren, basgitaar, drums......quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Keyboard. Matig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Triangelquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil wel Penny de Jager zijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Liesje en ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Dr. Flash speelt op Liesje.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Hele hele vage band, me like![]()
Shiitake - keyboard
Maanvis - keyboard
Citizen.Erased - keyboard
IJsdraakje - keyboard
UitStraling - dans en choreografie
Jerney - wiebelen en vals zingen
FranticDJ - gitaar
datismijnmening - triangel
Ygritte - vaag zweefdanseresje
Dr_Flash - speelt op Liesje
EttovanBelgie - gitaar
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Hele hele vage band, me like![]()
Shiitake - keyboard
Maanvis - keyboard
IJsdraakje - keyboard
Jerney - wiebelen en vals zingen
FranticDJ - gitaar
EttovanBelgie - gitaar
De aankondigingen volgen zodra we een drummer en een basgitarist hebben, plus er is nog plek voor een keyboardspelerquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dr. Flash speelt op Liesje.![]()
Maar wanneer beginnen de repetities.
Misschien heeft Braddie tijdquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De aankondigingen volgen zodra we een drummer en een basgitarist hebben, plus er is nog plek voor een keyboardspeler
fles speelt kalimbaquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Shiitake - keyboard
Maanvis - keyboard
IJsdraakje - keyboard
Jerney - wiebelen en vals zingen en tamboerijn zwoel bewegen
FranticDJ - gitaar
EttovanBelgie - gitaar
Blues-ska-polkaquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:42 schreef Ygritte het volgende:
Wat voor soort muziek is ons repertoire?
Haha wat 😂quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Amarantha speelt de neusfluit trouwens
New age reggae synthwave.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:42 schreef Ygritte het volgende:
Wat voor soort muziek is ons repertoire?
jaw eet ik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum het is al elf uur geweest hoor
moet toch mee kunnen praten met al die klagende werkers hierquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:51 schreef Ygritte het volgende:
Frantic ontpopt zich als koffie barbaar
Automatenkoffie is sowieso bahquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jaw eet ik.
drink nu hele dagen slap automatenaftreksel
beter dan pepsiquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Automatenkoffie is sowieso bah
Thuis werken met je eigen koffiequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet toch mee kunnen praten met al die klagende werkers hier
heeft iemand hier wel gedaanquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon je Nespresso apparaat meesjouwen
Schouderkloptje klop klopquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij heb ik nog iets zo trouw bijgehouden
Onmogelijk met automatenkoffiequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is dé droombaan
voel je je wel lekker?
drink wel automatenkoffie. moet ik minder van poepenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan kwaliteitskoffie verkopen voor een euro per kopje
Das ook niet goed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
drink wel automatenkoffie. moet ik minder van poepen
is dat slecht ofzo?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
poep nog steeds 2-3x per dag
jaja ga wel eens langs een dokter binnenkort
Voor mij is dat normaal als ik aan boord zit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat slecht ofzo?
ik denk dat ik dat altijd wel gedaan heb...?
Ik praat niet over banaliteitenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je een propper of een vouwer?
Dat klinkt euhm, veelzijdigquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Gesprek voor morgen is voorbereid. Ze verwachten kennelijk dat ik EN systeembeheerder EN netwerkbeheerder EN infraplatformspecialist ben.
Nou ja, om 10:30 is het weekend
Ineens anders is wel even opletten geblazen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat slecht ofzo?
ik denk dat ik dat altijd wel gedaan heb...?
We gaan het wel zien, meer kan ik er niet van maken. Misschien valt het wel mee of zoquote:
proppenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je een propper of een vouwer?
quote:Er is iets misgegaan bij het bewaren van uw aangifte. Misschien zijn niet al uw gegevens opgeslagen.
Ik wacht nog maar ffquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Godsakkes, die BelastingdienstLukte eindelijk om in te loggen, en na een paar stappen gelijk deze melding
[..]
Mensen hebben gewoon te weinig te doen, iedereen zit de F5en op de belastingdienst.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Godsakkes, die BelastingdienstLukte eindelijk om in te loggen, en na een paar stappen gelijk deze melding
[..]
Ja maar ook echt halverwege die aangifte er nog uitgegooid wordenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen hebben gewoon te weinig te doen, iedereen zit de F5en op de belastingdienst.
aha, dat was mij niet helemaal duidelijk uit de postquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ineens anders is wel even opletten geblazen.
Ik probeer het serieus over twee weken wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ook echt halverwege die aangifte er nog uitgegooid worden![]()
+1quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik probeer het serieus over twee weken wel.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
j
[..]
proppen
absoluut
met de 'richels' kan je beter je tarrels wegscheppen / schrapen
over week of 3 vraag ik wel uitstel aanquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Geen haast mee hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan toch uitstellen tot het allerlaatste moment.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijne zijn zo simpel dat ik met een kwartiertje klaar moet kunnen zijn.
En da's inclusief vloeken dat ik mijn digid weer eens vergeten ben.
Dat ja, altijd zo'n onzin gevonden. Zeg gewoon wat je moet hebben, u rekent af en u sodemietert als de bliksem op, begrepen?!quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan toch uitstellen tot het allerlaatste moment.
Rode gerrie op komst dus?quote:
Heb je hem nu wel gevonden?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lekker hoor
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]FeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |