SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door UitStraling op 04-03-2021 19:55:33 ]
deed ik net ook, in de potquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Zo laatste poepmail de deur uit, afgewerkt
Las darmenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ja.... dromen niet uit het oog verliezen in ieder geval
Het is wat het is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:12 schreef LTVDK het volgende: [..] Ik krijg altijd spontaan jeuk van marketingtermen
![]()
Ja dat is mijn eigen landgoed of anders een hotel, wat totaal niks met mijn vakgebied te maken heeftquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ja.... dromen niet uit het oog verliezen in ieder geval
Nee, als ik dat wil kan ik dat wel doen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
Nog iemand die de OP aangepast wil hebben voor een een tientje?
Die kan ik gelukkig niet meer zienquote:
Fijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, als ik dat wil kan ik dat wel doen.
Stuur ik je dan wel een DM.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, als ik dat wil kan ik dat wel doen.
Weekend?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond maar eens een biertje gaan drinken.
Wiezo?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn stempas ligt in de prullenbak.
Ik wil wil vooral hangmatten en geitjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
Nog iemand die de OP aangepast wil hebben voor een een tientje?
Why?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn stempas ligt in de prullenbak.
In plaats van de pony en de lampjes dan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wil wil vooral hangmatten en geitjes
Omdat die in slechts 1 god gelooftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
NEE AFBLIJVENquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In plaats van de pony en de lampjes dan?
Ah.... Ik denk dat ik nog nooit niet gestemd heb... niet helemaal waar, waterschap heb ik een keer overgeslagenquote:
Die komt sowieso altijd veel te hoog er uit bij mij bij die stemwijzersquote:
Eens!! Dat dat kan in Foqueville!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dat het niet moet kunnen.....
Ergens tussen SGP en DENK in jouw geval gok ik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
@:Jerney, zeg even op welke ik moet uitkomen dan?
Met jouw eloquente elitaire achtergrond lijken mij de opties niet zo grootquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok gaat nog eens kijken naar het plaatje
Partij voor de dierenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Alsof die storing al verholpen zou zijnquote:
Heb me al jaren niet meer verdiept in die klerezooi, weet ik het. Gewoon niet CDA! Of VVD! Of FvD en al datquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |