Hiet is 4 uur wakker echt de max. Daarna gaat hij dreinen. Hoe geef jij het ei? Gewoon helemaal? Wil dat ook gaan proberenquote:Op zondag 7 maart 2021 16:43 schreef Hilmo het volgende:
We zijn hier nu met 7 maanden op de 2-3-4 techniek. Eigenlijk automatisch al Maar letten er ook meer op. Na wakker worden sochtends , 2 uur wakker. Dan slapen. Dan daarna 3 uur wakker en slapen en daarna vier uur wakker tot de avond dut. Aan de borst valt hij vaak wel dan even in slaap tussendoor. Dus twee slaapjes nog maar en dat is redelijk gemiddeld voor deze leeftijd. Man herkende dit feilloos van oudste, grappig, ik weet daar niets meer van. Vanochtend at hij veel peer die man vasthield want te glibberig, daarna stuk gekookt ei en vanavond kijken of hij witlof wil.
Morgen weer wandelen met hem en mijn moederzin in. Maar goed inpakken want het is weer volop winter zo koud
Ja ik! M’n vriendinnen zijn dr ook zo enthousiast over!quote:Op zondag 7 maart 2021 12:37 schreef tpopml het volgende:
Had iemand hier het nou over de num num lepel? Ik heb het gisteren voor het eerst geprobeerd (durf geen Rapley vooralsnog...), maar wat een hit was dat zeg. Met een normale lepel ging er nagenoeg niets in, maar deze lepel pakt hij zelf, het wordt deels doorgeslikt en deels komt het er weer uit en als laatste is het heerlijk om zijn tandvlees mee te poetsen. Hij werd zelfs boos als ik er een nieuw hapje op wilde doen
![]()
Ik wil deze ook kopenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:37 schreef tpopml het volgende:
Had iemand hier het nou over de num num lepel? Ik heb het gisteren voor het eerst geprobeerd (durf geen Rapley vooralsnog...), maar wat een hit was dat zeg. Met een normale lepel ging er nagenoeg niets in, maar deze lepel pakt hij zelf, het wordt deels doorgeslikt en deels komt het er weer uit en als laatste is het heerlijk om zijn tandvlees mee te poetsen. Hij werd zelfs boos als ik er een nieuw hapje op wilde doen
![]()
Haaaah, hier ook grote sprongen. Leuk om te zien hè? Begint Bubbles ook enorm te knijpen?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
Fijn dat dat zo goed werkt Hilmo! Hoelang duren die slaapjes dan ongeveer? En die 4u wakker houdt ie goed vol?
Bubbles begint wat meer kleur te krijgen, grappig om te zien. Is vooral goed te zien in de nekplooien![]()
. Merk sowieso dat het snel gaat hier opeens. Veel kletsen, veel rollen, constant beentjes in de lucht.. zo’n verschil met 2 maanden geleden!
Haahh, wat leuke kop heeft hij toch!quote:Op zondag 7 maart 2021 19:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hiet is 4 uur wakker echt de max. Daarna gaat hij dreinen. Hoe geef jij het ei? Gewoon helemaal? Wil dat ook gaan proberen
Leuk is dat het @:Smart_Ass, al die ontwikkelingenOok heel bijzonder om te zien hoe snel zoiets gaat. Van een hulpeloos hoopje baby naar flink gegroeide baby's die zelf dingen kunnen in een paar maanden tijd. Ook de sociale ontwikkeling is zo leuk om te zien.
Sinds dat hij naar de gastouder gaat kan hij beter overweg met andere mensen dan ons. Bij mijn vader was hij vaak huilerig. Vandaag een hele leuke foto gemaakt!
[ afbeelding ]
Oh dat knijpen ja! Dat is zo pijnlijk! Ongelooflijk wat een kracht er al in die kleine handjes zit. En aan haar trekken is hier prachtig. Ook zo pijnlijkquote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haaaah, hier ook grote sprongen. Leuk om te zien hè? Begint Bubbles ook enorm te knijpen?
Inderdaad. Ik ben al genoeg haren verlorenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh dat knijpen ja! Dat is zo pijnlijk! Ongelooflijk wat een kracht er al in die kleine handjes zit. En aan haar trekken is hier prachtig. Ook zo pijnlijk
Super leuk inderdaadquote:Op zondag 7 maart 2021 19:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hiet is 4 uur wakker echt de max. Daarna gaat hij dreinen. Hoe geef jij het ei? Gewoon helemaal? Wil dat ook gaan proberen
Leuk is dat het @:Smart_Ass, al die ontwikkelingenOok heel bijzonder om te zien hoe snel zoiets gaat. Van een hulpeloos hoopje baby naar flink gegroeide baby's die zelf dingen kunnen in een paar maanden tijd. Ook de sociale ontwikkeling is zo leuk om te zien.
Sinds dat hij naar de gastouder gaat kan hij beter overweg met andere mensen dan ons. Bij mijn vader was hij vaak huilerig. Vandaag een hele leuke foto gemaakt!
[ afbeelding ]
Ja! Knijpen en krabben, vooral tijdens het voeden!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haaaah, hier ook grote sprongen. Leuk om te zien hè? Begint Bubbles ook enorm te knijpen?
Zulke kleintjes maken er vaak een potje vanquote:Op maandag 8 maart 2021 00:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Derde avond met onze "nieuwe" avond routine. Hij ligt nu al 40 minuten in zijn bedje. KLAARWAKKER, want het was nog geen 11 uur natuurlijk!Maar gek genoeg is hij blij en tevreden en......stil?
Hij ligt wat tevreden geluidjes te maken, maar huilt helemaal niet? WTF?
En nu is het hier 11 uur....en zo te zien is hij in slaap gevallen?
Wel een verschil met vanmiddag trouwens. Meneer was stront chagerijnig van 12 tot 4 uur. Hij wou ECHT NIET slapen. Wat we ook probeerden. Hij was dood moe, maar weigerde te slapen. En huilen dat ie deed. En sliep vanaf 4 uur ineens 3 UUR lang!
Goud kreeg gisteren voor het eerst zijn voet in zijn mondquote:Op zondag 7 maart 2021 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
Fijn dat dat zo goed werkt Hilmo! Hoelang duren die slaapjes dan ongeveer? En die 4u wakker houdt ie goed vol?
Bubbles begint wat meer kleur te krijgen, grappig om te zien. Is vooral goed te zien in de nekplooien![]()
. Merk sowieso dat het snel gaat hier opeens. Veel kletsen, veel rollen, constant beentjes in de lucht.. zo’n verschil met 2 maanden geleden!
Haha, dat belooft nog watquote:Op maandag 8 maart 2021 08:55 schreef Bienelientjee het volgende:
@:Seven Ik vind het verbazing wekkend en zo interessant hoe hij al drie dagen "wacht" tot 11 uur en dan pas magisch in slaap valt!Alhoewel de vorige twee avonden dat gepaard ging met huilen en gisteravond wachtte hij geduldig en stil tot 11 uur, haha!
Grappig wat voor patronen je kan ontdekken als je ergens op focust!
Vervelend is wel hoeveel hij ineens beweegt al in zijn slaap. Sinds een paar dagen doet hij dat. Meerdere keren moeten wij hem weer recht leggen want hij wurmt zichzelf telkens diagonaal in de snuzpod.![]()
Vannacht vond ik hem zelfs met zijn hoofd tegen de zijkant en voetjes in de linksonder hoek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar maakt dat uit eigenlijk? Bubbles beweegt ook heel veel in haar bed en we vinden haar vanaf dat ze 2 maanden oud is ofzo ook vaak diagonaal of overdwars terug in bed (met hoofd en voeten tegen de zijkant). Maar dat kan weinig kwaad lijkt me toch? Zijn wel direct gestopt met inbakeren toen.quote:Op maandag 8 maart 2021 08:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Vervelend is wel hoeveel hij ineens beweegt al in zijn slaap. Sinds een paar dagen doet hij dat. Meerdere keren moeten wij hem weer recht leggen want hij wurmt zichzelf telkens diagonaal in de snuzpod.![]()
Vannacht vond ik hem zelfs met zijn hoofd tegen de zijkant en voetjes in de linksonder hoek!
Ah wat leuk! Mijlpaal! Geloof niet dat Bubbles dat op dit moment lukt maar wie weet komt het nog. Zelfde met newborn kuipje! Ik deed haar gisteren in bad en ze leek er niet meer zo fijn in te liggen en wilde rechterop gaan zitten haha. Ik heb het gevoel dat ik trouwens al heel lang geen foto meer heb gezien van Goud! Ben wel benieuwd hoe hij er nu uit ziet, ze veranderen echt veel die kleintjes!quote:Op maandag 8 maart 2021 09:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Goud kreeg gisteren voor het eerst zijn voet in zijn mond
Hij ging ook rechtop zitten in zijn newborn kuipje. Ik wil helemaal niet dat dat hulpeloze er af gaat, mijn baby![]()
![]()
[..]
Haha, dat belooft nog wat
De mijne ligt nu, na vijf maanden, nog steeds stil in de snuzpod. Ik hoef de zijkant niet eens dicht te ritsen en het bedje staat niet aan ons bed verankerd![]()
Het zal wel niet lang meer duren denk ik, maar ik verbaas me er echt over. Zijn grote broer en zus lagen al-tijd overdwars in bed![]()
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:14 schreef 1inamelon het volgende:
Dat ontzwangeren hè, dat gaat ook met ups en downs toch? Zusje is nu 4 maanden en ik zit qua energieniveau echt in een dip. Mijn huid en haren zijn vet, ik ben labiel.Ahh wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ja, ik geloof ook dat het met ups & downs gaat hoor. Slaap je dus ook slecht? Bij mij zijn de downs eigenlijk altijd voor een deel te verklaren door slaapgebrek
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar maakt dat uit eigenlijk? Bubbles beweegt ook heel veel in haar bed en we vinden haar vanaf dat ze 2 maanden oud is ofzo ook vaak diagonaal of overdwars terug in bed (met hoofd en voeten tegen de zijkant). Maar dat kan weinig kwaad lijkt me toch? Zijn wel direct gestopt met inbakeren toen.
[..]
Ah wat leuk! Mijlpaal! Geloof niet dat Bubbles dat op dit moment lukt maar wie weet komt het nog. Zelfde met newborn kuipje! Ik deed haar gisteren in bad en ze leek er niet meer zo fijn in te liggen en wilde rechterop gaan zitten haha. Ik heb het gevoel dat ik trouwens al heel lang geen foto meer heb gezien van Goud! Ben wel benieuwd hoe hij er nu uit ziet, ze veranderen echt veel die kleintjes!
[..]
Ahh wat naar. Maar ja, ik geloof ook dat het met ups & downs gaat hoor. Slaap je dus ook slecht? Bij mij zijn de downs eigenlijk altijd voor een deel te verklaren door slaapgebrek
.
Ik slaap vooral onrustig. De late fles is rond een uur of 23:00 en de eerstvolgende fles doet mijn man. Qua hoeveelheid slaap zou het genoeg moeten zijn maar ik ben niet uitgerust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De antibiotica heeft deels zijn werk gedaan maar ik ben echt nog totaal niet fit![]()
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef 1inamelon het volgende:
Ik hoop het.Is het niet ook dat je het vergelijkt met wat je nu voor Bas voelt? Want die ken je al heel wat langer en heb je al heel wat langer om je heen. Ik ben zelf echt geen babymens, dus hoewel ik Hannah niet meer weg kan denken uit ons leven, is het gevoel voor haar (nog) niet te vergelijken met Dirk. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Ze is immers ons prachtige cadeautje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En verder zou ik de combinatie niet fit, moe en corona ook niet uitsluiten.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |