Nahh, super dat dat deze keer wel goed gaat!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:50 schreef NicolasJoy het volgende:
Voedingen; hier globaal 5 - 9 voedingen op een dag.
En... ze geeft dus al een half jaar borstvoeding!![]()
![]()
Na alle ellende met de oudste nooit verwacht dat dit zou lukken!
6,5 week.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:46 schreef Lemijn het volgende:
Hoe oud was J toen, Gogo? En had je de behoefte om iets met je zoon samen te gaan doen eigenlijk al eerder? Ik probeer me voor te bereiden op hoe die balans straks werkt. Kan niet natuurlijk, maar toch...
Ohhh NJ!quote:
Zo, is dat even lekkerquote:
Heerlijk Sun!quote:Op zondag 7 maart 2021 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo, is dat even lekkerBij ons scheelde het een uurtje, 7 uur naar bed en 5:15 wakker. Hij lag nog te party'en in bed, dus ik heb het nog wat kunnen rekken naar 6 uur. Toen een fles en nu ligt hij weer lekker te slapen. Ik kan hem nu zo weg leggen
Dat was een maand geleden nog ondenkbaar.
NJ, wat een snoezig meiske![]()
quote:
Ook heerlijk, haha.quote:Op zondag 7 maart 2021 05:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kijk eens aan, wat een prachtige dame! Hoe was de taart?
Wat fijn!quote:Op zondag 7 maart 2021 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo, is dat even lekkerBij ons scheelde het een uurtje, 7 uur naar bed en 5:15 wakker. Hij lag nog te party'en in bed, dus ik heb het nog wat kunnen rekken naar 6 uur. Toen een fles en nu ligt hij weer lekker te slapen. Ik kan hem nu zo weg leggen
Dat was een maand geleden nog ondenkbaar.
NJ, wat een snoezig meiske![]()
Nee, niks gedaan. Moet ook eerlijk zeggen dat het niet altijd lukt, maar we hebben een mooi begin. Hier is het een kwestie van haarfijn aanvoelen wanneer het bedtijd is. Is hij nog niet moe genoeg of al een klein beetje oververmoeid, dan kunnen we het shaken.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:35 schreef tpopml het volgende:
[..]
Wat fijn!![]()
Heb je iets anders gedaan of is hij er 'overheen gegroeid'?
Als het maar soms lukt, kan je iig even bijkomen. Meneer heeft heel specifiek naar bed tijdsvak dusquote:Op zondag 7 maart 2021 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, niks gedaan. Moet ook eerlijk zeggen dat het niet altijd lukt, maar we hebben een mooi begin. Hier is het een kwestie van haarfijn aanvoelen wanneer het bedtijd is. Is hij nog niet moe genoeg of al een klein beetje oververmoeid, dan kunnen we het shaken.
Ja, klopt! Afgelopen vrijdag hadden we een uitschieter, hij sliep ruim 2 uur in zijn bed. Normaal is het echt maar 1 cyclus. Maar net lukte het ook weer niet en nu ligt hij te slapen in zijn box.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:39 schreef tpopml het volgende:
[..]
Als het maar soms lukt, kan je iig even bijkomen. Meneer heeft heel specifiek naar bed tijdsvak dusen dan kan je hem in zijn ledikantje wegleggen en dan valt hij weg?
Ja dat is hier ondertussen ook al een aantal keer gebeurd, zelfs de hond liep er gisteren tegenaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoor over de antilop vooral verhalen van mensen die over die poten struikelenIk loop al regelmatig tegen deuren, stoelen etc aan dus voor ons een andere stoel
Kan me voorstellen dat een kussentje ook ervoor zorgt dat ze er niet uit glijden
Aapie krijgt nu nog 5 flessen per dag, maar hij slaapt dus ook al 12 uur aan 1 stuk door. We geven hem nu flessen van rond de 200ml, een beetje afhankelijk van wat ik kolf. Soms iets minder maar nooit meer dan 200ml/180+6
Edit: even in mijn app gekeken waar ik de voedingen bij houdt, hij krijgt af en toe nog een zesde fles als hij 's nachts toch wakker wordt. Dat gebeurt soms een paar nachten en dan weer een paar nachten niet (zoals de laatste paar nachten, zul je zien dat hij vannacht weer wakker wordt)
Hoe zitten jullie met luiers? Ik verschoon meestal na een voeding dus we zitten nog maar op zo'n 5 luiers op een dag.
Apart is dat hè, dat je je dat gewoon echt niet meer kunt herinneren?! Mijn oudste is nog niet eens 2,5 en ik weet heel veel al niet meer, waarvan man dan zegt oh maar dat deed Bas ook.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:43 schreef Hilmo het volgende:
We zijn hier nu met 7 maanden op de 2-3-4 techniek. Eigenlijk automatisch al Maar letten er ook meer op. Na wakker worden sochtends , 2 uur wakker. Dan slapen. Dan daarna 3 uur wakker en slapen en daarna vier uur wakker tot de avond dut. Aan de borst valt hij vaak wel dan even in slaap tussendoor. Dus twee slaapjes nog maar en dat is redelijk gemiddeld voor deze leeftijd. Man herkende dit feilloos van oudste, grappig, ik weet daar niets meer van. Vanochtend at hij veel peer die man vasthield want te glibberig, daarna stuk gekookt ei en vanavond kijken of hij witlof wil.
Morgen weer wandelen met hem en mijn moederzin in. Maar goed inpakken want het is weer volop winter zo koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |