Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2021 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het was voor een bedrijf wat hoofdzakelijk brandstoftanks voor vrachtwagens maakt.quote:
Ah okquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was voor een bedrijf wat hoofdzakelijk brandstoftanks voor vrachtwagens maakt.
Hopelijk wordt het wat SBE. Ja is niet fijn zo met iemand te praten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Blijft apart, solliciteren per videoverbinding.
Volgende week hoor ik wat van ze. Als er dan nog een gesprek komt dan is het wel bij het bedrijf.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het wat SBE. Ja is niet fijn zo met iemand te praten.
Dat is al een stuk beter, het lijkt mij voor zzo bedrijf ook moeilijk te oordelen door zo gesprekquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week hoor ik wat van ze. Als er dan nog een gesprek komt dan is het wel bij het bedrijf.
Mijn voorkeur heeft het ook niet om zo een gesprek te hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter, het lijkt mij voor zzo bedrijf ook moeilijk te oordelen door zo gesprek
Dat is eigenlijk de saus die er bij hoort. ravigote is een dressingquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat nog nooit geprobeerd volgens mij
Jah, de komende jaren in een lockdown blijven lijkt me ook niet helemaal echt een optie voor de bevolking en de economie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Nee, hoop dat die ellende snel voor bij is, al lijken de berichten daar momenteel nog verre van op
https://www.nu.nl/coronav(...)1#coral_talk_wrapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |