Etterlijke jarenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is nou niet dat we dit ieder jaar meemaken toch? Hoe lang zat er tussen de pandemie Spaanse Griep en dit virus?
Preciesquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
1918 tot 1920 dus heel wat jaren
Laat ze maar met Pfizer, Moderna en Janssen onderhandelen voor GOED spul. Hun producten werken ook beter tegen de gemuteerde versies.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa eerst zeiden ze van wel, en dan weer van niet. moeten ze daar dan ook maar een vaccin voor maken?!
Dat zijn een paar jaartjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
1918 tot 1920 dus heel wat jaren
Ja de afgelopen maanden hebben wel meer enge berichten in het nieuws gestaan over mysterieuze ziektes die her en der opduiken. En de vogelgriep is nu ook weer een dingetje.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er stond al iets in een krant afgelopen week dat er een ander virus (geen covid stam) in opkomst was in midden Afrika.
Sputnik gaat ook gekeurd worden nu door de EMAquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat ze maar met Pfizer, Moderna en Janssen onderhandelen voor GOED spul. Hun producten werken ook beter tegen de gemuteerde versies.
Ja als je wil wachten tot de originele versie, de Britse mutatie, de Zuid-Afrikaanse, de Braziliaanse, de 5 Californische versies en Wodan weet wat er nog meer rondwaart ALLEMAAL verslagen zijn, dan zit je nog wel een tijdje binnen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Etterlijke jaren
Mensen willen nu te vroeg weer los en dat terwjil alles flink aan het stijgen is. Ik ben het ook zat maar ik heb toch niet voor niets een jaar binnen gezeten om het nu op het spel te zetten door te vroeg te willen
M.a.w. we zijn gedoemd om de komende jaren binnen te zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je wil wachten tot de originele versie, de Britse mutatie, de Zuid-Afrikaanse, de Braziliaanse, de 5 Californische versies en Wodan weet wat er nog meer rondwaart ALLEMAAL verslagen zijn, dan zit je nog wel een tijdje binnen.
Klopt. Zelf ben ik ook nog wat huiverig voor die versie aangezien die wel HEEL erg snel de markt op geslingerd is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sputnik gaat ook gekeurd worden nu door de EMA
O das niet slimquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
Collega kon de deur niet vinden van mijn kamer en knalde bijna tegen het glas aan![]()
Tenzij alle versies door 1 vaccin verholpen kunnen worden en er in de tussentijd geen nieuwe variant ontstaat die er tegen bestand is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
M.a.w. we zijn gedoemd om de komende jaren binnen te zitten.
He theeft nu in Rusland alle keuringen gehad en is goedgekeurd zijn al heel wat mensen mee geent. Geeft voor de wat ouderen bijna geen bewerkingen. Bij d ejongeren iets meer, maar was een dagquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt. Zelf ben ik ook nog wat huiverig voor die versie aangezien die wel HEEL erg snel de markt op geslingerd is.
Er zijn genoeg Russische artsen geweest die die versie niet wilden gebruiken.
Ik weet niet in hoeverre de gegevens die ze de EMA aanleveren betrouwbaar zullen zijn, maar ik hoop dat er wel goed onderzoek naar gedaan zal worden voor we het in onze aderen gespoten gaan krijgen.
Ik vertrouw wat Rusland zegt niet zomaar blindelings. Als andere landen het ook gebruiken en ze hebben dezelfde bevindingen als Rusland, dan kan ik er eventueel wel over denken het te nemen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He theeft nu in Rusland alle keuringen gehad en is goedgekeurd zijn al heel wat mensen mee geent. Geeft voor de wat ouderen bijna geen bewerkingen. Bij d ejongeren iets meer, maar was een dag
Rusland is het pispaaltje van het westen. Niet alles geloven wat je leest. Ze gaan daar echt geen miljoenen mensen vaccineren met een ondeugdelijk vaccin.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vertrouw wat Rusland zegt niet zomaar blindelings. Als andere landen het ook gebruiken en ze hebben dezelfde bevindingen als Rusland, dan kan ik er eventueel wel over denken het te nemen.
Dotteke heeft ook onderzoek naar gedaanquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vertrouw wat Rusland zegt niet zomaar blindelings. Als andere landen het ook gebruiken en ze hebben dezelfde bevindingen als Rusland, dan kan ik er eventueel wel over denken het te nemen.
Ok kom maar op met die spuit dan!quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rusland is het pispaaltje van het westen. Niet alles geloven wat je leest. Ze gaan daar echt geen miljoenen mensen vaccineren met een ondeugdelijk vaccin.
Was laatst een Nederlander bij Jinek die in Ruslaang woont, die had hem ook gehad. Man was zeer tevredenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, Die AZ wil ik liever nietquote:
Nee ik niet en slaat ook weer nergens opquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dotteke heeft ook onderzoek naar gedaan
O jij hebt er onderzoek naar gedaanquote:
1 enkel persoon.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was laatst een Nederlander bij Jinek die in Ruslaang woont, die had hem ook gehad. Man was zeer tevreden
Nee, wie wel. Liever terug naar hoe het was zonder iets m aar helaas gaat dat niet meerquote:
Nee al meer gehoord en gelezen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
1 enkel persoon.
Maar okee, dat is in ieder geval IETS.....
Grapje johquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik niet en slaat ook weer nergens op
Maar je leest en hoort wel eens wat
Een paar dingen zijn wel beter nu. Thuiskantoor bv, daar ben ik tevreden mee.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, wie wel. Liever terug naar hoe het was zonder iets m aar helaas gaat dat niet meer
We wachten af.quote:
Nee, dat is de ellende. Je krijgt wat voor jou groep is bedacht.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
We wachten af.
Ik heb liever 1 - 2 maand later een vaccin van een duidelijk betrouwbare fabrikant dan iets wat ik zelf niet vertrouw.
Maar die keuze ga je natuurlijk niet krijgen.
Ja, bevalt jou dat wel?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een paar dingen zijn wel beter nu. Thuiskantoor bv, daar ben ik tevreden mee.
Ik vertrouw er nog steeds niet 1quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
We wachten af.
Ik heb liever 1 - 2 maand later een vaccin van een duidelijk betrouwbare fabrikant dan iets wat ik zelf niet vertrouw.
Maar die keuze ga je natuurlijk niet krijgen.
Bolkquote:
Reistijd is lekker kortquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, bevalt jou dat wel?
Toch zijn er ook wat die het niets vinden.
Alleen dat niet op vakantie kunnen vind je dan weer wat minder.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reistijd is lekker kort
Geen gezeik van collegas, geen collegas die de hele tijd voorbijlopen met hun koffie ofzo, dat soort dingen. Koffie is thuis ook beter overigens
Scheelt ook een bak geld tov dagelijks uit lunchen, al vind ik uit lunchen dan wel weer prettig. Achja, prima zo.
Dat is correct, maar dit ging over werk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen dat niet op vakantie kunnen vind je dan weer wat minder.
O voor je werk moest je ook vaak op reis.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is correct, maar dit ging over werk.
Mja ok, en dat ik voor mijn werk nu ook niet kan/mag vliegen is ook wel een beetje kut.
Mijn record is 17 reizen in 6 maanden. Dat was een beetje vermoeiend.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O voor je werk moest je ook vaak op reis.
Dat is dus iets wat ik totaal niet mis, ik ga toch nooit op vakantie
IN ieder geval fijn dat je het kwa thuis werken fijn vindt
O dat is wel heul veul. Er gaat ook zoveel tijd in zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn record is 17 reizen in 6 maanden. Dat was een beetje vermoeiend.
Achja, vliegen is sneller dan met paard en wagenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel heul veul. Er gaat ook zoveel tijd in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |