Dit wil ik horenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat niet, mijn stem is wel te horen in DIG
Je klinkt exact zoals je post.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:50 schreef phoenyx het volgende:
[..]
DIG / [development topic] #7 Beste wensen aan iedereen in DIG, happy coding
Je klinkt super boersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:50 schreef phoenyx het volgende:
[..]
DIG / [development topic] #7 Beste wensen aan iedereen in DIG, happy coding
Ik kon me echt geen voorstelling maken hoe hij zou klinkenquote:
Valt mee opzich hoor. Meer een tongval dan dat je kiek em goan mien jong proatquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:01 schreef phoenyx het volgende:
Kom uit Groningen inderdaadPas sinds ongeveer 5 jaar in het zuidwesten van het land, kreeg op mijn werk ook wel vaak te horen dat het wel echt goed te horen is
Ik heb geen zin om te luisteren haha.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kon me echt geen voorstelling maken hoe hij zou klinken![]()
Maar je klinkt inderdaad alsof je in Emmen woont of Groningen ja. @:Amarantha ben je het daarmee eens?
Tsjonge jongequote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te luisteren haha.
Nee nog niet, denk straks en anders morgen. Wel zin in. Loop twee afleveringen achter nu.quote:
Gebeurt hoopquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee nog niet, denk straks en anders morgen. Wel zin in. Loop twee afleveringen achter nu.
Heb je een topic in gedachte?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:28 schreef phoenyx het volgende:
Ja het is vrijdagavond, iedereen blij en vrolijk, het is leuk geweest. Dit is een SC om gewoon ook over allerlei andere zaken te praten
* verdientquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Nu ik weet dat Phoenyx uit Groningen komt durf ik gelijk niet meer lullig te doen. Daar geboren worden verdiend niemand
ONZ / Prenachtbagger # 2482 met PhoenyxGod en de special guest.....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je een topic in gedachte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |