Nou bijvoorbeeld 'Je overdrijft je prestaties of je talent.'quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
https://www.lentis.nl/pro(...)s/kenmerken-narcist/
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:03 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld 'Je overdrijft je prestaties of je talent.'
Dit doe ik niet, ik zeg eerlijk wat ik kan maar ik zit niet te zeggen van 'ow wat geweldig dat ik dat en dat voor elkaar heb gekregen'. Ik doe gewoon mijn werk en dingen en doe dat goed, geen noodzaak om daarover te overdrijven ook maar ja, dat doe ik ook niet dus tjah
quote:Je verwacht behandeld te worden alsof je boven alles en iedereen staat, ook al is hier geen daadwerkelijke aanleiding toe
Kweenie hoor of phoenyx wel echt een narcist is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, als je narcist bent, dan zit je in een zetel op Fok. Veel plezier ermee.
Hoezo is er geen aanleiding toe? Ik begrijp dat jij dat vindt maar ja. Bedoel op FOK! ben ik vaak juist positief aanwezig, niet over anderen te oordelen en in het dagelijks leven doe ik het prima met eigenlijk wel alles wat ik doe. Drankgebruik kon wat minder maar ja dat is het dan ook wel. Je kan niet zeggen dat er geen goede aanleiding voor is dat ik mijzelf best wel goed voel, zoals ik al zei mij zal je niet een negatieve TT over iemand zien makenquote:
Nou je advies is welkom hoor, ik verwelkom hetquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Niks maar dan weet ik waar ik met mijn ongevraagde advies naartoe moet
Hoe is die in je aanbevolen vids beland?quote:
Aanbevolen door de enige echte Braddalicious.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:22 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoe is die in je aanbevolen vids beland?
Ja want negers stoppen iemand zo in de kookpot! Walgelijk dit racismequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
Die onderkin kan toch half Ethiopië ook van eten
Ik vind hem wel vermakelijker om naar te kijken dan braddiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
Die onderkin kan toch half Ethiopië ook van eten
Zou ik ook doen als ik niets te vreten hadquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja want negers stoppen iemand zo in de kookpot! Walgelijk dit racisme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |