SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2021 21:49:50 ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:49 schreef phoenyx het volgende:
@IceCreamSandwich pakte hij niet, nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vond ik ook al. Weet ook niet of ik het per ongeluk verkeerd heb gedaan maar jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:50 schreef Scuidward het volgende:
Wat lijkt Pamela verdomd veel op Tatjana.
Denk dat Tatjana haar tepels op 5 voor half 7 hangen en niet op drie uur rond zoals deze hier.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al. Weet ook niet of ik het per ongeluk verkeerd heb gedaan maar ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Denk dat Tatjana haar tepels op 5 voor half 7 hangen en niet op drie uur rond zoals deze hier.Lekker wijf hoor pfoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAT ZEG IK NU NET!?!??!!!!!??!!?!!?!?¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Doe je ff lekker rustig @:okselzweet
Dat is toch gewoon dat geile wijf van flodder?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ze was uithangbord van een of andere kledingzaak vroeger. Geil foldertje.
Ja ze is ook dat geile wijf van Flodder, maar daar heb ik niet heel veel van meegekregen met mijn streng gereformeerde opvoeding.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon dat geile wijf van flodder?
Daar heb ik vroeger wel fapjes op gelegd.
En kwoten?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
WAT ZEG IK NU NET!?!??!!!!!??!!?!!?!?¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Oh jammer. Flodder was echt fantastischquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ze is ook dat geile wijf van Flodder, maar daar heb ik niet heel veel van meegekregen met mijn streng gereformeerde opvoeding.
Zal ik eens een stevige Marokkaanse komkommer erbij pakken voor je???quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Sorry @:okselzweet wat was dat wat je zei?
Oh alsjeblieftquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:02 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zal ik eens een stevige Marokkaanse komkommer erbij pakken voor je???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |