De meeste mensen deugen volgens Rutger Bregman dus het valt wel mee. Er zijn zo'n 10 miljoen Zweden en een aantal van hen zal gore klootzakken zijn, maar de meesten zijn vredelievende knäckebröd-vreters.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
Is Zweden verloren, of valt het wel mee?
Valt best mee dus. Wij hebben meer aanslagen gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:55 schreef Hathor het volgende:
Ze mogen nog niet klagen in Zweden, sinds 2010 maar twee aanslagen.
Kijk eens gewoon naar alle lijstjes zoals arbeidsongelukken, milieu kwaliteit, de absolute armoede of de sociale mobiliteit. Ondanks zwakke plekken gewoon nog steeds een voorbeeldig land. Ze zijn economisch ook veel minder gekrompen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De meeste mensen deugen volgens Rutger Bregman dus het valt wel mee. Er zijn zo'n 10 miljoen Zweden en een aantal van hen zal gore klootzakken zijn, maar de meesten zijn vredelievende knäckebröd-vreters.
Oddly specific 😁quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:58 schreef YoungDriller het volgende:
Ogen uitlepelen en zijn trommelvliezen doorboren. Dan ergens in het hoge noorden vrijlaten.
Verloren, maar niet vanwege die paar terreuraanslagenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
STOCKHOLM - De Zweedse politie vermoedt een terroristisch motief bij de man die in het Zuid-Zweedse stadje Vetlanda woensdagmiddag acht mensen stak met een scherp voorwerp. Hij kon worden gearresteerd nadat hij door agenten in een been was geschoten.
De dader, een twintiger, werd in een ziekenhuis opgenomen. Ook de slachtoffers moesten zich laten behandelen. Twee raakten ernstig gewond.
Zweden is sinds 2010 zeker twee keer het doelwit geweest van een aanslag. In december 2010 pleegde een man een zelfmoordaanslag in het centrum van Stockholm. Hij kwam om het leven, voorbijgangers raakten lichtgewond. In 2017 reed een geradicaliseerde moslim met een gestolen vrachtwagen voetgangers in Stockholm omver, waarbij vijf mensen omkwamen. De afgewezen asielzoeker uit Oezbekistan werd in 2018 veroordeeld tot levenslang.
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-op-acht-personen
Fascinerend landkaartje overigens, met polders tot aan de Afsluitdijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:00 schreef kiker het volgende:
Zouden ze op Zweedse fora ook het volgende posten: "is Nederländerna verlören?"
[ twitter ]
Inpolderen die handel. Ik ben voor, maar ik vind dat de waddenzee ook ingepolderd mag worden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Fascinerend landkaartje overigens, met polders tot aan de Afsluitdijk.Zo had het wel kunnen zijn, ooit waren daar wel plannen voor.
Ben je als leraar nou helemaal geradicaliseerd?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen.
Dit is nou eenmaal de prijs die jullie we moeten betalen.
Ook dat plan heeft het niet gehaald.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Inpolderen die handel. Ik ben voor, maar ik vind dat de waddenzee ook ingepolderd mag worden.
Laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Inpolderen die handel. Ik ben voor, maar ik vind dat de waddenzee ook ingepolderd mag worden.
Je mot je muil houwequote:Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Want hoe precies is dit anders dan de daden van Karst T. en Tristan van der V? Liep je toen ook te dramaqueenen dat Nederland verloren was?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
STOCKHOLM - De Zweedse politie vermoedt een terroristisch motief bij de man die in het Zuid-Zweedse stadje Vetlanda woensdagmiddag acht mensen stak met een scherp voorwerp. Hij kon worden gearresteerd nadat hij door agenten in een been was geschoten.
De dader, een twintiger, werd in een ziekenhuis opgenomen. Ook de slachtoffers moesten zich laten behandelen. Twee raakten ernstig gewond.
Zweden is sinds 2010 zeker twee keer het doelwit geweest van een aanslag. In december 2010 pleegde een man een zelfmoordaanslag in het centrum van Stockholm. Hij kwam om het leven, voorbijgangers raakten lichtgewond. In 2017 reed een geradicaliseerde moslim met een gestolen vrachtwagen voetgangers in Stockholm omver, waarbij vijf mensen omkwamen. De afgewezen asielzoeker uit Oezbekistan werd in 2018 veroordeeld tot levenslang.
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-op-acht-personen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |