Neequote:
Ook niet. Die heeft wel een ander record op zijn naam staan overigens. Met 9 goals in 1 wedstrijd is hij degene met de meeste goals in 1 wedstrijd op het hoogste niveau van Nederland, maar dat was in het laatste seizoen voordat de Eredivisie werd ingevoerd, dus kom je tegenwoordig voor dat record eigenlijk voornamelijk de naam Afonso Alves tegen. Nog een leuk feitje, zijn tiende goal werd afgekeurd.quote:
Zou er nooit opkomen.quote:
Goeie vraag, de enige naam die ik me kan herinneren is Bradley maar die zal het vast niet meer zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:41 schreef Obiekulu het volgende:
Daar zullen de ESPN-abonnees van genoten hebben.
Wie is op dit moment de bondscoach van de heren van de VS?
Misschien Peter Vermes ?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:36 schreef Obiekulu het volgende:
Die is het niet meer.
Het is iemand die zelf in Nederland gevoetbald heeft, bij Bradley was dat zijn zoon.
Ook niet, is meer een bestuurder.quote:
Dat is helemaal goed!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het om een speler van Cambuur gaat moet het haast wel Gregg Berhalter zijn?
Cruijff, Tahamata, Geels, Rep, Witsche?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb niet zoveel inspiratie aangezien het vrijdagmiddag is, dus ik blijf even bij de Klassieker
Welke spelers hebben voor zowel Ajax als Feyenoord een goal gemaakt tijdens een Klassieker? Het zijn er 7
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:11 schreef Obiekulu het volgende:
Rob Witschge
Keje Molenaar
Angelos Charisteas
Theo van Duivenbode
Henk Groot
...
Keje Molenaar, Angelos Charisteas, Henk Groot, Johan Cruijff en Ruud Geels zijn goed.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Cruijff, Tahamata, Geels, Rep, Witsche?
Koeman?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Keje Molenaar, Angelos Charisteas, Henk Groot, Johan Cruijff en Ruud Geels zijn goed.
We zoeken er nog 2: iemand die momenteel trainer is en al vrij grote clubs getraind heeft en iemand die momenteel nog steeds actief is als profvoetballer
Jazeker! Ronald, uiteraard, maar dat snapte je welquote:
Zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:08 schreef Tarado het volgende:
moet wel een eigen goal zijn dan, Veltman?
Nooit eerder van gehoord, maar wat een super leuk verhaalquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:02 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
NL had in 78 een lokale mascotte, wat is de naam van deze jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |