Volgens mij 78 tegen Oostenrijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Robbie Rensenbrink. Strafschop tegen ... Iran?
Allebei fout. Even opgezocht. Het was een strafschop maar dan in de 2-3 nederlaag tegen Schotland.quote:
Oudste club Leicester. Oudste betaalde club Notts County. Jaartallen moet ik je schuldig blijven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Allebei fout. Even opgezocht. Het was een strafschop maar dan in de 2-3 nederlaag tegen Schotland.
Edit: En toch ben ik ervan overtuigd dat het destijds tijdens de wedstrijd tegen Iran wel gezegd werd dat het de 1000e was. Maar dat kan aan mijn geheugen liggen![]()
Dan maar weer een vraag. Standaard maar ik weet even niks: Wat is de oudste club ter wereld en uit welk jaar?
Ik reken het goedquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oudste club Leicester. Oudste betaalde club Notts County. Jaartallen moet ik je schuldig blijven.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:15 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde namens Ajax vijf keer tegen Feijnoord?
zijn er zoveel maar je bedoelt in 1 wedstrijd?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:15 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde namens Ajax vier keer tegen Feijnoord?
Jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn er zoveel maar je bedoelt in 1 wedstrijd?
Dat meen je goed.quote:
wat een spitsquote:
Zat op de bank WK-74 finale. De gruwelijke Rinus Michels liet hem daar ook zitten en bracht de nobody Theo de Jong in.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een spits, was toen ook erg goed in 76 op het EK voor plek 3&4 toen Van Hanegem, Cruijff en Neeskens geschorst waren
en Piet Keizer laten zitten, onvergefelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zat op de bank WK-74 finale. De gruwelijke Rinus Michels liet hem daar ook zitten en bracht de nobody Theo de Jong in.
Vreselijk. René van der Kerkhof in brengen als links buiten. Samen met Advocaat de judassen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
en Piet Keizer laten zitten, onvergefelijk
Schitterende foto en dito verhaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:02 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
NL had in 78 een lokale mascotte, wat is de naam van deze jongen?
correct!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:09 schreef Obiekulu het volgende:
Miguel!
Hij komt ook aan bod in het boek van Marcel Rözer en Iwan van Duren volgens mij.
Lief jungske.
ome cor weer?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Na de vorige vraag wil ik als Feyenoorder uiteraard weten En wie scoorde er namens Feyenoord 5 tegen Ajax? maar ik ben niet aan de beurt
Nee, de betreffende speler kwam bij het eerste van Feyenoord in 1964, dat was het jaar dat ome Cor weg ging.quote:
Henk Groot ?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, de betreffende speler kwam bij het eerste van Feyenoord in 1964, dat was het jaar dat ome Cor weg ging.
Nee.quote:
Hans EijkenbroeKquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee.
De betreffende speler is in de Feyenoord-jeugd oorspronkelijk opgeleid als keeper en is vooral bekend als speler van Sparta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |