Ja Ruud heeft er wel voor gezorgd dat iedereen zijn geklier weer een verademing gaat vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:40 schreef Albert86 het volgende:
Kan niet wachten tot Ruud de Wild terug is. Die Eddy Keur mogen ze dan gelijk live tijdens de show op het Mediapark aan de hoogste boom ophangen. Wat een zelfingenomen lul is dat zeg. Hij hoort heel graag z'n eigen stem.
Lult overal doorheen. Door nieuwsberichten en de muziek...
https://www.nporadio2.nl/(...)nkzij-love-right-nowquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik lees net dat Marco Borsato, Rolf Sanchez en John Ewbank samen een single hebben uitgebracht. Die is door Radio 2 alweer enthousiast ontvangen, dus maak je borst maar nat voor de volgende Topsong...![]()
https://www.nporadio2.nl/(...)n-voor-nieuwe-single
Was er ook bang voor, maar het is nu die Britse dame geworden.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)nkzij-love-right-now
Verschrikkelijk iddquote:
Bingo. Ik wist niet eens dat hij wat nieuws had, en dat had ik graag zo gehouden eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:23 schreef Againzender het volgende:
En straks natuurlijk John Mayer als nieuwe topsong.
Ik hoorde het ook pas tegen 9 uur. Het is dat er bij gezegd werd dat het een nieuwe was, anders was het mij niet opgevallen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Bingo. Ik wist niet eens dat hij wat nieuws had, en dat had ik graag zo gehouden eigenlijk
Behalve op 3FM want de Festival Top 999.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:23 schreef Againzender het volgende:
En straks natuurlijk John Mayer als nieuwe topsong. Op alle grote zenders vermoed ik.
Of heeft Blof nog iets nieuws?
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:19 schreef Albert86 het volgende:
Wij zijn op het werk nu gestopt met radio 2 luisteren. Wat een armoede de laatste tijd. Helemaal met die Eddy Keur om 16.00uur.
Nu alleen nog maar Kink aan. Wat een genot.
Maandag de 28ste.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:34 schreef Nielojram75 het volgende:
Volgende week start Stenders op VOO, toch?
quote:BBC zendt NPO-gesprek met Ed Sheeran niet uit vanwege onfatsoenlijke taal
BBC Radio 2 besteedde woensdag aandacht aan een primeur van de Nederlandse ochtendshow Jan-Willem Start Op. Ed Sheeran had 's ochtends aan presentator Jeroen Kijk in de Vegte verteld dat hij met Elton John een kerstsingle uitbrengt. De Britse zender deelde het fragment echter niet met zijn luisteraars, omdat het gesprek volgens de presentatrice vol met "naughty words" (onfatsoenlijke woorden) zat.
De Britse zanger zei in de Nederlandse radioshow onder andere dat de single "fucking great" zal worden.
Toen Elton John vorig jaar opperde om een keer samen een kerstplaat te maken, twijfelde hij erg. "Ik had niet het gevoel dat het bij mij paste", bekende Sheeran.
Nadat in maart van dit jaar een goede vriend van hem was overleden, besloot hij op het aanbod in te gaan. "Je weet niet of je er morgen nog bent, alles kan in één nacht veranderen. Misschien ben ik er morgen niet meer. Waarom zou ik deze kans niet pakken?"
De twee zangers schreven daarna samen drie nummers, waarvan een een kerstnummer is geworden. Het liedje komt over twee maanden uit.
nu.nl was niet op de hoogte dat dat interview al eerder was opgenomen en het dus niet vanmorgen ook echt verteld werd, maar alleen vanmorgen uitgezonden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |