ze scoren geen punten bij het Nasa Lunar team zo.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
deels verwachtte ik dit wel ofzo,
Ligt eraan wat er uit de data komt. Alleen als het iets is wat makkelijk te verhelpen is.quote:
Ik hou de stream open , want ze blijven nog even, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er uit de data komt. Alleen als het iets is wat makkelijk te verhelpen is.
Even met een hamer op een klep rammen ofzo
Wanneer je eerder op de avond mexicaans hebt gegeten.quote:
Outside expected bounds, raptor.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je kon niet goed horen wat, maar iets was buiten het juiste sensor bereik.
Of juist wel. Beter een degelijke abort dan een crash.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
ze scoren geen punten bij het Nasa Lunar team zo.
Das het voordeel van een abort, dan hebben we een mooie stream met starship geluidenquote:
Er zal in de komende periode besloten moeten worden op welke partij het geld gezet moet worden. Als spacex de raptors nog niet goed onder controle heeft, zullen ze niet staan de popelen om daar op in te zetten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:20 schreef Wruijff het volgende:
[..]
Of juist wel. Beter een degelijke abort dan een crash.
Ik vind dit geweldige geluidenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Das het voordeel van een abort, dan hebben we een mooie stream met starship geluiden
Abortquote:
Ik denk dat SpaceX een goede kans maakt hoor. De afgelopen jaren hebben ze wel bewezen een betrouwbare partij te zijn. Ook wat betreft het oplossen van (ernstige) problemen. Met Blue Origin en Dynetics is er nog geen enkele ervaring.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Er zal in de komende periode besloten moeten worden op welke partij het geld gezet moet worden. Als spacex de raptors nog niet goed onder controle heeft, zullen ze niet staan de popelen om daar op in te zetten.
Aan de andere kant, de rest volgt dan weer het traditionele schema van testen en ontwikkelen per los onderdeel en dan 1 integratie test voordat er gevlogen gaat worden. Dus lastig te zeggen waar die staan qua ontwikkeling.
Yepquote:
Moeten we weer afwachten tot ze live gaanquote:
Heb je wel op het belletje gedrukt?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moeten we weer afwachten tot live gaan![]()
Ik kan ze nooit vinden terwijl ik wel geabonneerd ben op hun kanaal![]()
![]()
Ik start GTA V weer opquote:
Vergeet ik altijdquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je wel op het belletje gedrukt?
quote:
Vliegt voorbijquote:
Yepquote:
Iets over 9 had toch wel kunnen kloppenquote:
Jaquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:45 schreef engine het volgende:
Als in, de limiet van die sensor verhogen zodat hij volgende keer niet te hoog is?
quote:
ah chiep.. crane maybe lift max 40 ton.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:45 schreef engine het volgende:
Als in, de limiet van die sensor verhogen zodat hij volgende keer niet te hoog is?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah chiep.. crane maybe lift max 40 ton.
maybe you override limit maybe lift 50 ton. no problem.
Gewoon meer (turbo)boost. Denk ik.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:44 schreef engine het volgende:
"Launch abort on slightly conservative high thrust limit. Increasing thrust limit."
Iemand zin om uit te leggen?![]()
Snap dat laatste niet.
In ieder geval niet om 23:30.quote:
Betere uitleg hierquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon meer (turbo)boost. Denk ik.
Hoezo niet? Geluid even uit gehad.quote:
Omdat de recondenser nog niet aan is. Vanaf het moment dat de recondenser aan is duurt het +/- 35 minutenquote:
Ah zo. Verwacht het wel ieder moment nuquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat de recondenser nog niet aan is. Vanaf het moment dat de recondenser aan is duurt het +/- 35 minuten
*Zet recondenser aan*quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat de recondenser nog niet aan is. Vanaf het moment dat de recondenser aan is duurt het +/- 35 minuten
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:05 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
*Zet recondenser aan*
Zo... en nu voort.
Ik zie nu pas dat ik ergens geklikt had waardoor de stream teruggespoeld was ...quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:05 schreef Zorro het volgende:
T -01:15 staat er nu, dus rond 0:20 zou ik denken
quote:
Ik wil slapenquote:
Zat ik er met mijn gigantische blunder niet eens ver naastquote:
That's what she saidquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zat ik er met mijn gigantische blunder niet eens ver naast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |