Dat vind ik inderdaad ook geen bijzondere doelman.quote:
Die humor van jou wil maar niet slagen hequote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook geen bijzondere doelman.
Deze grap moet ik even ontrafelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook geen bijzondere doelman.
Omdat Idrissi blijkbaar is gehaald voor een totaal overbodige positie, in plaats van tijdelijk een keeper te halen die je wellicht wel écht nodig had.quote:
Al vaker deze potquote:
Nou ja, als Antony straks geblesseerd raakt loopt iedereen weer te janken dat we niemand op bank hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Idrissi blijkbaar is gehaald voor een totaal overbodige positie, in plaats van tijdelijk een keeper te halen die je wellicht wel écht nodig had.
Krekelgeluiden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al vaker deze pot
Erg bijzonder, aan de andere kant ken ik ook geen geluiden van Vitessesupporters
Ik vind het niet heel vreemd dat ze de positie van Tadic willen afdekken met kwaliteit mocht hij eens au hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Idrissi blijkbaar is gehaald voor een totaal overbodige positie, in plaats van tijdelijk een keeper te halen die je wellicht wel écht nodig had.
Swinkels is wel een cupfighter geweest in de Croky Cup.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zie dat VVV Guus Hupperts, Arjan Swinkels en Joshua John nog op de bank heeft zitten. Swinkels was bij Willem II al gestopt moet voetballen toch?
Kun je ons hier meer over vertellenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
waterontharder.com
Grotere oplichters dan dat kun je niet op je shirt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |