abonnement Unibet Coolblue
pi_198293825
Peter v/d Vorst helpt verslaafden om van hun verslaving af te komen.

Verslaafd!, een programma dat levens kan redden

Ruim 2 miljoen Nederlanders zijn verslaafd aan bijvoorbeeld alcohol, drugs, gokken, gamen, seks of eten. Daarmee verwoesten ze niet alleen hun eigen leven, maar ook het leven van hun dierbaren.

In het programma ‘Verslaafd!’ roepen de wanhopige familieleden en vrienden van een verslaafde de hulp in van presentator Peter van der Vorst.

Samen met familie probeert hij de verslaafde ervan te overtuigen dat afkicken noodzakelijk is. Na een succesvolle interventie gaat de verslaafde direct mee naar een afkickkliniek in Nederland of het buitenland. Ondertussen wordt samen met de familie en vrienden van de verslaafde de terugkomst en re-integratie voorbereid.

Verslaafd! helpt een verslaafde en zijn omgeving, voordat het te laat is.

bron: http://www.rtl.nl/programma/verslaafd/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198294249
Wat een verschrikkelijk irritant ventje die Dennis.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198294481
Is dit trouwens het eerste seizoen dat Ewout de presentator is? Ken hem alleen van beruchte gevangenissen, en nu dan deze rol
pi_198294558
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:30 schreef Anouk83 het volgende:
Is dit trouwens het eerste seizoen dat Ewout de presentator is? Ken hem alleen van beruchte gevangenissen, en nu dan deze rol
Ewout heeft ook series gemaakt met politie in Amsterdam en Eindhoven (en Den Haag komt eraan). Is wat mij betreft een goede presentator met ballen van staal :Y
No amount of money ever bought a second of time.
pi_198294607
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ewout heeft ook series gemaakt met politie in Amsterdam en Eindhoven (en Den Haag komt eraan). Is wat mij betreft een goede presentator met ballen van staal :Y
Vind je? Vind het echt zo'n knuppel. 😃
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 maart 2021 @ 23:20:23 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_198295460
Iedereen die een scheet naar rechts kan laten klinken krijgt een programma. Met GTST-B- acteurs als voorrang.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198300245
quote:
Okay, bedankt, hij stond niet meer in de appstore en ik kon het niet kijken want ik zat in het buitenland of zo, hallo ik ben in Utrecht... :') Toen maar een andere VPN aangezet met een Nederlandse VPN in Nederland... :') Ik kan mij nog herinneren dat rtlxl altijd al problemen had.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ewout heeft ook series gemaakt met politie in Amsterdam en Eindhoven (en Den Haag komt eraan). Is wat mij betreft een goede presentator met ballen van staal :Y
Ik vond hem hier helemaal niet zo goed, ze kunnen die andere ex-verslaafde beter presentator maken, Ewout is hier meer een figurant, voegt echt 0,0 toe. :')

Dat gevangenis programma deed die opzich wel okay.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2021 12:05:06 ]
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 maart 2021 @ 16:54:20 #8
22592 crew  Ole
pi_198304080
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die kon nog beter en extremer liegen dan ik.

:T
ga hem straks terugkijken. .was in slaap gevallen :@ :z
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 maart 2021 @ 16:57:06 #9
22592 crew  Ole
pi_198304122
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Okay, bedankt, hij stond niet meer in de appstore en ik kon het niet kijken want ik zat in het buitenland of zo, hallo ik ben in Utrecht... :') Toen maar een andere VPN aangezet met een Nederlandse VPN in Nederland... :') Ik kan mij nog herinneren dat rtlxl altijd al problemen had.
[..]

Ik vond hem hier helemaal niet zo goed, ze kunnen die andere ex-verslaafde beter presentator maken, Ewout is hier meer een figurant, voegt echt 0,0 toe. :')

Dat gevangenis programma deed die opzich wel okay.
wie bedoel je?
Gordon? Ferry? geloof er geen reet van dat die ex-verslaafd zijn
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198304251
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:57 schreef Ole het volgende:

[..]

wie bedoel je?
Gordon? Ferry? geloof er geen reet van dat die ex-verslaafd zijn
Die kerel naast Ewout. Ik weet zijn naam niet.



Deze dus.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2021 17:06:25 ]
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 maart 2021 @ 17:07:41 #11
22592 crew  Ole
pi_198304303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 17:05 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Die kerel naast Ewout. Ik weet zijn naam niet.

[ afbeelding ]

Deze dus.
ah die bedoel je! ja dat vind ik wel een sympathieke vent.
en ervaringsdeskundige
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 maart 2021 @ 18:10:01 #12
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198305310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:30 schreef Anouk83 het volgende:
Is dit trouwens het eerste seizoen dat Ewout de presentator is? Ken hem alleen van beruchte gevangenissen, en nu dan deze rol
Peter vd Vorst is nu hoge pief bij RTL dus die doet geen programma's meer.

Ewout vond ik met die gevangenissen niet zo, nu en met Bureau 040 is ie wel goed _O_
pi_198305402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 17:07 schreef Ole het volgende:

[..]

ah die bedoel je! ja dat vind ik wel een sympathieke vent.
en ervaringsdeskundige
Maarten Dammers, ik mag hem wel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 3 maart 2021 @ 19:05:19 #14
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_198306130
Wat een lamlul die Dennis
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_198306151
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:05 schreef monkyyy het volgende:
Wat een lamlul die Dennis
Sos zorgt vaak wel voor een lamme lul ja. 😎
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198311558
Net gekeken, ben ik een slecht mens als ik keihard gelachen heb om hoe iedereen praatte en zich gedroeg? :@
Koel en donker bewaren
pi_198311619
Waarom heeft niemand iets gezegd over die jankvader met vrouwenstem?
Koel en donker bewaren
pi_198311886
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Waarom heeft niemand iets gezegd over die jankvader met vrouwenstem?
Omdat het zo zielig was. ;(
  woensdag 3 maart 2021 @ 23:35:53 #19
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198311938
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Waarom heeft niemand iets gezegd over die jankvader met vrouwenstem?
Kan zomaar het probleem zitten, slappe zak en een moeder die doordraait door het slappe gedrag van vader. Had hem een een schop onder zijn reedt moeten geven al heel lang geleden.
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:06:07 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198314644
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Net gekeken, ben ik een slecht mens als ik keihard gelachen heb om hoe iedereen praatte en zich gedroeg? :@
Lol @ die vader en zijn stemmetje :D
Sowieso allemaal ontzettend ruggegraatloze mensen waar die gast handig gebruik van maakte. En 20 jaar verslaafd ram je er niet zomaar ff uit. Die gast was het totaal gewend dat hij nooit verantwoordelijk werd gehouden voor zijn gedrag, iedereen verrot kon schelden en de meest fantastische leugens kon vertellen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198314699
Bij dit soort programma's vraag ik me altijd af wat nu echt prio nummer 1 is. Zo'n interventie vol in beeld filmen bijvoorbeeld. Dat gebeurd toch omdat mensen hiervan houden? Van sensatie? Ik vind zo'n programma als dit één grote poppenkast en ik vind dat er over de rug van kwetsbare mensen geld verdiend wordt.

Daar is RTL trouwens heel goed in. Sensatieshowtjes uitzenden die zogezegd mensen hulp bieden.
pi_198314708
Ik vond de aflevering ook erg kort. In 37 minuten (RtlXL) maak je geen uitzending over iemands verslaving, behandeling en clean worden (+ terugvallen).
Koel en donker bewaren
pi_198314727
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198314746
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij dit soort programma's vraag ik me altijd af wat nu echt prio nummer 1 is. Zo'n interventie vol in beeld filmen bijvoorbeeld. Dat gebeurd toch omdat mensen hiervan houden? Van sensatie? Ik vind zo'n programma als dit één grote poppenkast en ik vind dat er over de rug van kwetsbare mensen geld verdiend wordt.

Daar is RTL trouwens heel goed in. Sensatieshowtjes uitzenden die zogezegd mensen hulp bieden.
Vond ik ook hoor, ik heb heel de aflevering alleen maar zitten lachen en zitten :')'en. Ook wel opmerkelijk dat zodra Ewout 'aasgier' Genemans ermee te maken krijgt het allemaal weer vol rare mensen en sensatie zit.
Heb het idee dat toen Peter vd Vorst het nog presenteerde het programma íets meer normaal was en het ook wat rustiger werd uitgewerkt (hij is nu wel RTLbaas maar toch).
Koel en donker bewaren
pi_198314766
Dat stukje dat hij niet kon plassen bijvoorbeeld :') Dat was echt weer fucking ridicuul.
Koel en donker bewaren
pi_198314836
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:18 schreef Guanabana het volgende:
Dat stukje dat hij niet kon plassen bijvoorbeeld :') Dat was echt weer fucking ridicuul.
Het leek wel scripted reality.
Zoals ik al eerder schreef: je kon van heinde en verre zien aankomen waarom hij niet kon pissen.
Die gozer loog als een school jongen die echt, echt, echt niet naar school kan vanwege buikpijn. :')
Ik lachte hardop toen hij met die kinderachtige excuses kwam hoe die cocaïne in zijn bloed kwam. _O-
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:37:25 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198314945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ewout heeft ook series gemaakt met politie in Amsterdam en Eindhoven (en Den Haag komt eraan). Is wat mij betreft een goede presentator met ballen van staal :Y
Nou, Ewout is altijd een beetje een aangever he, dat was hij ook in Bureau040. De echte shine kwam van de agenten, Ewout observeert en benoemt alleen maar.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198314967
Ik vertrouw Ewout voor geen cent, alles wat hij aanraakt verandert in een raar programma. Alleen dat politieprogramma was denk ik wel integer (maar één aflevering van gezien).
Koel en donker bewaren
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:45:19 #29
3542 Gia
User under construction
pi_198315040
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij dit soort programma's vraag ik me altijd af wat nu echt prio nummer 1 is. Zo'n interventie vol in beeld filmen bijvoorbeeld. Dat gebeurd toch omdat mensen hiervan houden? Van sensatie? Ik vind zo'n programma als dit één grote poppenkast en ik vind dat er over de rug van kwetsbare mensen geld verdiend wordt.

Daar is RTL trouwens heel goed in. Sensatieshowtjes uitzenden die zogezegd mensen hulp bieden.
Ik vind dat het laten zien van het manipulatieve gedrag best een eye-opener kan zijn voor mensen met jongeren die, bijvoorbeeld, gameverslaafd zijn.
Als onwetende ouder leer je zo wel dat gedrag herkennen.

Ik ken ouders die gewoon wegkijken, terwijl zoonlief een alcoholprobleem ontwikkeld. Niet willen zien, denken dat het vanzelf over gaat.

Heb zelf een kind in de kliniek gehad en het is nog steeds niet makkelijk. We merken wel dat hij ermee worstelt, maar er steeds beter mee leert om gaan naarmate hij ouder wordt.

Weet je wat het is: je wilt je tiener niet voor leugenaar uitmaken. "Mijn kind manipuleert toch niet! Stel je gelooft hem niet, en hij spreekt wel de waarheid! Hij vertrouwt ons nooit meer!"
En de manipulatie is gelukt.
pi_198315685
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik vind dat het laten zien van het manipulatieve gedrag best een eye-opener kan zijn voor mensen met jongeren die, bijvoorbeeld, gameverslaafd zijn.
Als onwetende ouder leer je zo wel dat gedrag herkennen.

Ik ken ouders die gewoon wegkijken, terwijl zoonlief een alcoholprobleem ontwikkeld. Niet willen zien, denken dat het vanzelf over gaat.

Heb zelf een kind in de kliniek gehad en het is nog steeds niet makkelijk. We merken wel dat hij ermee worstelt, maar er steeds beter mee leert om gaan naarmate hij ouder wordt.

Weet je wat het is: je wilt je tiener niet voor leugenaar uitmaken. "Mijn kind manipuleert toch niet! Stel je gelooft hem niet, en hij spreekt wel de waarheid! Hij vertrouwt ons nooit meer!"
En de manipulatie is gelukt.
Er zijn ook dingen waarvan je iets op steekt ja :) Maar ik vind alles bij elkaar opgeteld het programma te sensatie belust. En dat vond ik ook al toen Peter het presenteerde.

Die interventies, verschrikkelijk vind ik dat. Lig je in bed te pitten, staan er opeens een stel mensen in je slaapkamer met een camera op je snufferd. Ik zou dat absoluut niet op prijs stellen. Krankjorum vind ik het. Of die brieven van naasten (geen idee of dat nog steeds gedaan wordt) die voorgelezen worden. Zoiets is intiem en hoort niet op de buis waar honderdduizenden mensen naar zitten te kijken. Zoiets hoort in besloten kring voorgelezen en besproken te worden. En dat bedoel ik met geld verdienen over de rug van kwetsbare mensen.

Er zijn zat mensen die het heerlijk vinden om naar andermans sores te kijken en dat weten ze daar bij RTL maar al te goed.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sunshine1982 op 04-03-2021 11:03:21 ]
pi_198316671
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Er zijn ook dingen waarvan je iets op steekt ja :) Maar ik vind alles bij elkaar opgeteld het programma te sensatie belust. En dat vond ik ook al toen Peter het presenteerde.

Die interventies, verschrikkelijk vind ik dat. Lig je in bed te pitten, staan er opeens een stel mensen in je slaapkamer met een camera op je snufferd. Ik zou dat absoluut niet op prijs stellen. Krankjorum vind ik het. Of die brieven van naasten (geen idee of dat nog steeds gedaan wordt) die voorgelezen worden. Zoiets is intiem en hoort niet op de buis waar honderdduizenden mensen naar zitten te kijken. Zoiets hoort in besloten kring voorgelezen en besproken te worden. En dat bedoel ik met geld verdienen over de rug van kwetsbare mensen.

Er zijn zat mensen die het heerlijk vinden om naar andermans sores te kijken en dat weten ze daar bij RTL maar al te goed.
Ben het erg met je eens.
Programma's als verslaafd zijn hetzelfde als dr.Phil. Geld verdienen over de rug van kwetsbare mensen.
Ik ben ook erg verbaasd dat er nog nooit een verslaafde is geweest die die lui helemaal in elkaar timmert wanneer ze met 10 man en een complete cameraploeg het huis binnen gaan. Als iemand al 3 dagen strak staat van de coke/3MMC en dan komt er een voltallige cameraploeg binnen kan het misgaan.

Waar ik ook nooit iemand over hoor is die ervaringsdeskundige die altijd zeer ongepast is. Die vent doet altijd net alsof hij een complete psycholoog is en benaderd iedereen zeer ongepast en onprofessioneel. Krijg de kriebels van hem.

Ik vind het altijd erg raar wanneer iemand die in dit programma komt voor zijn verslaving de hulp afwijst (die alleen komt als je ook accepteert dat je hele leven op tv komt) en dan gefilmd word als "hij heeft het afgewezen en nu is zijn ondergang zijn schuld" terwijl er 100 manieren bestaan om iemand hulp te geven die niet in resulteren dat iemand op nationale tv komt.
Twiddel
pi_198317816
quote:
99s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:41 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ben het erg met je eens.
Programma's als verslaafd zijn hetzelfde als dr.Phil. Geld verdienen over de rug van kwetsbare mensen.
Ik ben ook erg verbaasd dat er nog nooit een verslaafde is geweest die die lui helemaal in elkaar timmert wanneer ze met 10 man en een complete cameraploeg het huis binnen gaan. Als iemand al 3 dagen strak staat van de coke/3MMC en dan komt er een voltallige cameraploeg binnen kan het misgaan.

Waar ik ook nooit iemand over hoor is die ervaringsdeskundige die altijd zeer ongepast is. Die vent doet altijd net alsof hij een complete psycholoog is en benaderd iedereen zeer ongepast en onprofessioneel. Krijg de kriebels van hem.

Ik vind het altijd erg raar wanneer iemand die in dit programma komt voor zijn verslaving de hulp afwijst (die alleen komt als je ook accepteert dat je hele leven op tv komt) en dan gefilmd word als "hij heeft het afgewezen en nu is zijn ondergang zijn schuld" terwijl er 100 manieren bestaan om iemand hulp te geven die niet in resulteren dat iemand op nationale tv komt.
Dr. Phil ja. Gadverredamme :r Had Oprah nodig als kruiwagentje om vervolgens een laag bij de grond psychologieshowtje te presenteren. Dat er serieus mensen mee willen werken aan deze vorm van exposure, ik snap het oprecht niet.

Dat iemand nog niet compleet bis doorgedraaid snap ik ook niet. Het is een hondsbrutale manier van handelen en als diegene kwaad wil kan diegene gewoon aangifte tegen al die lui doen die ongevraagd binnen komen. Dit is een vorm van huisvredebreuk en dus strafbaar.
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:06:48 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198318692
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 13:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

Dr. Phil ja. Gadverredamme :r Had Oprah nodig als kruiwagentje om vervolgens een laag bij de grond psychologieshowtje te presenteren.
Je vergeet de gratis reclame voor het zoveelste broddelproduct/smeersel van zijn volledig platgespoten vrouw.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198318749
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Net gekeken, ben ik een slecht mens als ik keihard gelachen heb om hoe iedereen praatte en zich gedroeg?
Dat vadertje :D Leek net een kindje van van 5 of zo _O-
Eens kijken
pi_198327637
Ohja, wat ik ook zeer tekenend vond voor de hele gezinssituatie: die moeder was niet eens op de hoogte gesteld van de interventie omdat ze bang waren dat zij het aan haar zoon zou doorvertellen.
|:( :')
  vrijdag 5 maart 2021 @ 09:54:36 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198332872
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:51 schreef vencodark het volgende:
Ohja, wat ik ook zeer tekenend vond voor de hele gezinssituatie: die moeder was niet eens op de hoogte gesteld van de interventie omdat ze bang waren dat zij het aan haar zoon zou doorvertellen.
|:( :')
Precies, ouders die hun zoon waarschijnlijk nooit grenzen hebben gesteld :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198415906
En we beginnen weer
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:41:23 #38
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_198416011
Cokeverslaafde alcoholist. Tijd voor een kind.
Dit, dus.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 maart 2021 @ 20:54:33 #39
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198416286
Niet eens boos.

Nog niet.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:55:38 #40
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_198416303
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Cokeverslaafde alcoholist. Tijd voor een kind.
Dit dus _O-
pi_198416387
Ja maar hoeveel gebruikt ie dan? Viel me vorige aflevering ook al op dat dat niet werd gezegd.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Tettenkoning dinsdag 9 maart 2021 @ 21:01:10 #42
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198416422
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:59 schreef Solotovski het volgende:
Ja maar hoeveel gebruikt ie dan? Viel me vorige aflevering ook al op dat dat niet werd gezegd.
Idd. Zijn dat Wim Kieft hoeveelheden of is het 2 gram per week?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 maart 2021 @ 21:01:11 #43
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198416424
Hij mag ook wel wat meer gaan eten.
  Tettenkoning dinsdag 9 maart 2021 @ 21:02:04 #44
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198416439
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Cokeverslaafde alcoholist. Tijd voor een kind.
De liefdesbaby die alle problemen gaat oplossen :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:02:16 #45
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_198416444
Aardige gast wel.
Dit, dus.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:03:33 #46
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_198416471
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:59 schreef Solotovski het volgende:
Ja maar hoeveel gebruikt ie dan? Viel me vorige aflevering ook al op dat dat niet werd gezegd.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Of niet omdat ik misschien dan ook ineens alcoholist blijk te zijn :') hoewel ik alleen in het weekend in de kroeg drink (maar dan ook wel echt heel veel) en nu tijdens corona en dus geen kroeg meer op misschien 1 biertje per week zit.
pi_198416492
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:02 schreef Buitendam het volgende:
Aardige gast wel.
Zal vast enorm gezellig zijn na een paar bier en een nakkie sos

Vind t tot dusver echt waardeloos seizoen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 maart 2021 @ 21:04:43 #48
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198416495
Nu is het nummerbord opeens geblurred en bij het afscheid nemen niet.
pi_198416506
Oeeeeh eergisteren nog coke nou nou
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:05:21 #50
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_198416515
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:04 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Zal vast enorm gezellig zijn een paar bier en een nakkie sos

Vind t tot dusver echt waardeloos seizoen
Tja, dat doet dat spul.
Dit, dus.
pi_198416525
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Tja, dat doet dat spul.
Lang niet bij iedereen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198416540
Broer is een gouwe gozert.
  Tettenkoning dinsdag 9 maart 2021 @ 21:06:38 #53
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198416545
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Of niet omdat ik misschien dan ook ineens alcoholist blijk te zijn :') hoewel ik alleen in het weekend in de kroeg drink (maar dan ook wel echt heel veel) en nu tijdens corona en dus geen kroeg meer op misschien 1 biertje per week zit.
Is relatief. In mediterrane landen is wijn bij de maaltijd heel normaal, in Nederland ben je dan al alcoholist.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:06:52 #54
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_198416549
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:05 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Lang niet bij iedereen
Nee, dat snap ik. Maar zo nuchter is het gewoon een vriendelijke jongen. Van die zooi zal ie vast omslaan in een kwaaie gebruiker.
Dit, dus.
pi_198416572
Haaruitvalgenot
  Tettenkoning dinsdag 9 maart 2021 @ 21:08:22 #56
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198416587
Gokken ook nog.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 maart 2021 @ 21:08:38 #57
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198416596
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:59 schreef Solotovski het volgende:
Ja maar hoeveel gebruikt ie dan? Viel me vorige aflevering ook al op dat dat niet werd gezegd.
Hier heb je je antwoord.
pi_198416611
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:08 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hier heb je je antwoord.
Koekoek-hoeveelheidje wel hoor. Waar heeft ie het allemaal van gefinancierd vraag ik me af.
pi_198416614
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:08 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hier heb je je antwoord.
Nou idd

Dat was wel feest dus de afgelopen 2 maanden
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:09:51 #60
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_198416630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:09 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Koekoek-hoeveelheidje wel hoor. Waar heeft ie het allemaal van gefinancierd vraag ik me af.
Met z'n gokwinsten?
pi_198416636
Denk dat ie faalt op alcohol
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Tettenkoning dinsdag 9 maart 2021 @ 21:10:17 #62
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198416642
Dat gokken is een grotere kostenpost dan die paar gram :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_198416663
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:10 schreef Nine. het volgende:
Dat gokken is een grotere kostenpost dan die paar gram :')
Bij elkaar dus eurootje of 500 per avond. Lekkere vrouw die daar financieel niets van merkt. Of heeft die gozer een gigantische erfenis ontvangen ofzo.
  Tettenkoning dinsdag 9 maart 2021 @ 21:12:18 #64
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198416682
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:11 schreef Bugno3 het volgende:
Bij elkaar dus eurootje of 500 per avond. Lekkere vrouw die daar financieel niets van merkt. Of heeft die gozer een gigantische erfenis ontvangen ofzo.
Dat is idd wel dubieus ja.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:12:19 #65
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_198416683
Ik vraag me overigens wel altijd af hoe je in die drugs verzeild raakt. Ik zou bijgod al geen idee hebben waar/hoe ik überhaupt aan coke moet komen als ik het zou willen hebben.
pi_198416787
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vraag me overigens wel altijd af hoe je in die drugs verzeild raakt. Ik zou bijgod al geen idee hebben waar/hoe ik überhaupt aan coke moet komen als ik het zou willen hebben.
Dat heb ik nou ook altijd. Zelfde met die bn’ers :P
pi_198416832
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vraag me overigens wel altijd af hoe je in die drugs verzeild raakt. Ik zou bijgod al geen idee hebben waar/hoe ik überhaupt aan coke moet komen als ik het zou willen hebben.
Tegenwoordig gewoon in telegramgroepen als je niemand kent in je omgeving.

Makkelijker te krijgen dan een pak melk joh
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Tettenkoning dinsdag 9 maart 2021 @ 21:19:06 #68
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198416843
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:16 schreef StephanL het volgende:
Dat heb ik nou ook altijd. Zelfde met die bn’ers :P
In medialand wordt heel wat afgesnoven dus dat is niet zo moeilijk.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 21:19:38 #69
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198416862
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:19 schreef Nine. het volgende:

[..]

In medialand wordt heel wat afgesnoven dus dat is niet zo moeilijk.
Politiekland ook
What can change the nature of a man?
pi_198416881
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:19 schreef Coco het volgende:

[..]

Politiekland ook
Bankenland.
Vissersland.
Festivalland.
Advocatenland.
Nederland.
  Tettenkoning dinsdag 9 maart 2021 @ 21:20:50 #71
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198416884
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:19 schreef Coco het volgende:
Politiekland ook
Yup.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:21:15 #72
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_198416893
Hij heeft dus blijkbaar een baan, vraag me dan toch altijd af hoe je dat behoudt...
  Tettenkoning dinsdag 9 maart 2021 @ 21:22:14 #73
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198416905
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij heeft dus blijkbaar een baan, vraag me dan toch altijd af hoe je dat behoudt...
Met coke en drank kun je prima functioneren hoor. Het is geen crack of heroine.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 21:22:31 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198416912
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij heeft dus blijkbaar een baan, vraag me dan toch altijd af hoe je dat behoudt...
Tegenwoordig doen bedrijven aan een verplicht diversiteitsbeleid.

Mensen met een beperking of die terug in de maatschappij komen.
What can change the nature of a man?
pi_198416922
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij heeft dus blijkbaar een baan, vraag me dan toch altijd af hoe je dat behoudt...
Ik ben ook jarenlang het boekje t buiten gegaan icm een baan hoor

Zo bijzonder is dat ook weer niet hoor
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198416937
Hij gaat de test halen.
pi_198416948
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:22 schreef Nine. het volgende:

[..]

Met coke en drank kun je prima functioneren hoor. Het is geen crack of heroine.
Vooral als je ploegendiensten/nachten draait. 😎
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 21:24:00 #78
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198416953
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:23 schreef Bugno3 het volgende:
Hij gaat de test halen.
Ze mogen dit programma wel eens maken met wielrenners.
What can change the nature of a man?
pi_198416965
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:24 schreef Coco het volgende:

[..]

Ze mogen dit programma wel eens maken met wielrenners.
Riccardo Ricco zou top-tv geven.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:25:01 #80
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_198416973
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:22 schreef Nine. het volgende:

[..]

Met coke en drank kun je prima functioneren hoor. Het is geen crack of heroine.
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:22 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Ik ben ook jarenlang het boekje t buiten gegaan icm een baan hoor

Zo bijzonder is dat ook weer niet hoor
Ik hoor al dat ik veel te saai ben en hier allemaal veel te weinig verstand van heb :P
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 maart 2021 @ 21:27:06 #81
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198417017
Hij krijgt zakgeld.

Wat schattig.
pi_198417025
Wat een slappe aflevering zeg pfff
Kerel ging gewoon ff paar maandjes naar de tering en hij werd al opgeveven

:')

Edit: nou 2 keer totootje gezet ofzo nou nou poe poe
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198417055
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:27 schreef Pino112 het volgende:
Hij krijgt zakgeld.

Wat schattig.
Waar een wil is is een weg uiteindelijk, hij is heus wel inventief genoeg om op andere manieren (buiten z'n vrouw om) aan geld te komen. Ligt gewoon aan zijn wilskracht.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198432337
Ik heb zelf een verslaving en vind het maar slappe hap die uitzendingen, zo gemakkelijk gaat het lang niet altijd al ging die gast in aflevering 1 (dennis geloof ik) wel weer de mist in
pi_198510737
Ik vind dit seizoen ook maar slappe hap. Misschien is de poel van gebruikers die ermee instemmen op tv uitgezonden te worden op of zo :? Ik weet het niet.
pi_198537125
Aly toch...
pi_198538556
Heroïne, dat dat tegenwoordig nog een ding is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198538597
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 19:21 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb zelf een verslaving en vind het maar slappe hap die uitzendingen, zo gemakkelijk gaat het lang niet altijd al ging die gast in aflevering 1 (dennis geloof ik) wel weer de mist in
Waar ben je aan verslaafd dan als ik vragen mag?
Mag ook per dm of pm.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198539044
In 4 weken van je 35 jaar lange heroïneverslaving af _O_
pi_198539074
Oh nee toch nog paar keer de fout in, verrassing...
pi_198540249
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:35 schreef Magica het volgende:
In 4 weken van je 35 jaar lange heroïneverslaving af _O_
Denk eerder een pauze. -O-
pi_198540279
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Waar ben je aan verslaafd dan als ik vragen mag?
Mag ook per dm of pm.
Base coke, daar maak ik niet echt geheim van
Voor diegene die niet weten wat is, het is cocaine die gemengd is met andere spullen zodat het te roken is via een pijpje, probeer het nooit uit, het is enorm verslavend en je komt er amper af
pi_198542433
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Base coke, daar maak ik niet echt geheim van
Voor diegene die niet weten wat is, het is cocaine die gemengd is met andere spullen zodat het te roken is via een pijpje, probeer het nooit uit, het is enorm verslavend en je komt er amper af
Wil je ervan af? Of is jouw verslaving iets waarmee te leven valt.
pi_198543284
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Base coke, daar maak ik niet echt geheim van
Voor diegene die niet weten wat is, het is cocaine die gemengd is met andere spullen zodat het te roken is via een pijpje, probeer het nooit uit, het is enorm verslavend en je komt er amper af
Heel veel sterkte ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198543808
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Base coke, daar maak ik niet echt geheim van
Voor diegene die niet weten wat is, het is cocaine die gemengd is met andere spullen zodat het te roken is via een pijpje, probeer het nooit uit, het is enorm verslavend en je komt er amper af
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198547304
[quote]0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 05:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wil je ervan af? Of is jouw verslaving iets waarmee te leven valt.

Het is wel iets waar ik in termijn vanaf wil,, er valt wel mee te leven alleen ik beperk mezelf zo met dat spul
pi_198553752
Als iemand al 30 jaar aan die shit zit denk ik niet dat een TV programma en een 4 weken afzondering gaat helpen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Trouwste user 2022 woensdag 17 maart 2021 @ 21:02:10 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_198555556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
Als iemand al 30 jaar aan die shit zit denk ik niet dat een TV programma en een 4 weken afzondering gaat helpen
Aldus de FOK! optimist.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198555701
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Aldus de FOK! optimist.

:T
Wel een realist :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Trouwste user 2022 woensdag 17 maart 2021 @ 21:05:50 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_198555810
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Wel een realist :P
Er is weinig wat-ie, of ze, mist.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198574531
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Wel een realist :P
Het verblijf voor de verslaafden is ook wat anders. Het lijkt wel alsof ze naar een crematorium worden gebracht.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198574900
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Het verblijf voor de verslaafden is ook wat anders. Het lijkt wel alsof ze naar een crematorium worden gebracht.
_O- Op zich 😉 maar denk dat iedereen met een beetje common sense wel kon zien dat ze weer terugvallen zou hebben. En dan de schuld geven aan de corona-maatregelen, saai binnen zitten blablabla...Elk excuus voldoet voor verslaafden.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198574944
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

_O- Op zich 😉 maar denk dat iedereen met een beetje common sense wel kon zien dat ze weer terugvallen zou hebben. En dan de schuld geven aan de corona-maatregelen, saai binnen zitten blablabla...Elk excuus voldoet voor verslaafden.
Ik meen me wat plezante plekken te herinneren. Ook zuid Afrika
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198575012
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik meen me wat plezante plekken te herinneren. Ook zuid Afrika
Gingen ze daar in vorige seizoenen heen ja ? Budget is zeker op. 😉
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198575361
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:04 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Gingen ze daar in vorige seizoenen heen ja ? Budget is zeker op. 😉
Budget is opgesnoven door de regisseur en de producer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198575385
quote:
11s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Budget is opgesnoven door de regisseur en de producer.
😂 denk het ook ja!
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198656745
30 blikken bier per dag.. Valt mee..
pi_198656851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:50 schreef cobain1994 het volgende:
30 blikken bier per dag.. Valt mee..
Helemaal als ie dit bedoelt




:P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198656892
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:55 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Helemaal als ie dit bedoelt

[ afbeelding ]

:P
Da's helaas niet het geval...
pi_198656912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:50 schreef cobain1994 het volgende:
30 blikken bier per dag.. Valt mee..
Er zijn dagen dat ik het niet haal.
pi_198656932
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:57 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Er zijn dagen dat ik het niet haal.
Gelukkig niet.
pi_198656990
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:57 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Er zijn dagen dat ik het niet haal.
Dat haal je dan de dagen erna weer in ? 😉
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 21:09:51 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198657178
30 blikken per dag en hij eet niet voldoende. Zelfs als-ie nu afkickt, maakt-ie nog grote kans op korsakoff.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198657230
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
30 blikken per dag en hij eet niet voldoende. Zelfs als-ie nu afkickt, maakt-ie nog grote kans op korsakoff.
Zoals Jantje van Amsterdam zei, De ziekte van Gorbatjov.. ;)
pi_198657239
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Dat haal je dan de dagen erna weer in ? 😉
Tegenwoordig merk ik het na 3 bier al de dag er na :P
pi_198657260
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:12 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Tegenwoordig merk ik het na 3 bier al de dag er na :P
Jij ook al? :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198657396
Nou loopt hij kans om obesitas te worden..
pi_198657425
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:19 schreef cobain1994 het volgende:
Nou loopt hij kans om obsesitas te worden..
Kan ie gelijk meedoen met dat andere RTL4 programma :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198657526
Failed...
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 maart 2021 @ 21:25:57 #120
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198657527
Toch een terugval, surprise.
pi_198657555
Tja, jarenlange verslaving poets je doorgaans niet even weg met 4 weken cold turkey.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 21:33:12 #122
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198657654
Wat?! “Een tweede kut maakt je blut”. Het is blijkbaar een spreekwoord, maar wat betekent het?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198657843
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
Wat?! “Een tweede kut maakt je blut”. Het is blijkbaar een spreekwoord, maar wat betekent het?
Lijkt mij dat het met vreemdgaan/ een tweede vrouw erbij te maken heeft, maar had er tot nu toe nog nooit van gehoord eigenlijk. 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198657926
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:43 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Lijkt mij dat het met vreemdgaan/ een tweede vrouw erbij te maken heeft, maar had er tot nu toe nog nooit van gehoord eigenlijk. 🤔
Zoiets dacht ik ook. Dat je je scheel betaald aan alimentatie aan de eerste kut.
pi_198657956
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:47 schreef praadje het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik ook. Dat je je scheel betaald aan alimentatie aan de eerste kut.
Precies ja, en een high maintenance 2e kut. :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  woensdag 24 maart 2021 @ 08:59:44 #126
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198661347
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:43 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Lijkt mij dat het met vreemdgaan/ een tweede vrouw erbij te maken heeft, maar had er tot nu toe nog nooit van gehoord eigenlijk. 🤔
Raar toch, dat hij dat in zijn mancave op de muur had geschreven.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 24 maart 2021 @ 21:15:12 #127
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_198674196
Vond het wel een erg sympathieke kerel (wat we van hem zagen dan). Moet wel de meest makkelijke en gezapige interventie en aflevering ooit zijn :P

Maar ja, eigenlijk wordt het pas interessant als de aflevering klaar is, en inderdaad, weer terugval. Hoop echt dat hij het redt, vond het een leuke kerel.
Koel en donker bewaren
pi_198770043
Even over nadenken...
pi_198887941
Geen gemekker pep is lekker
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198887954
Pep _O_
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198887971
Wel sneu dat hij niet weet wie zn vader is
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198888029
Ik hoef geen coke als ik pepsi. :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198888101
Ik vind die Maarten wel zo'n walgelijke vent he
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198888112
Zal Sam de boel kort en klein slaan bij de interventie?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198888142
Dwang @ npo3 is leuker

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind die Maarten wel zo'n walgelijke vent he
Vooral hoe die altijd praat. Dat quasi begripvolle. brrrr.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198888168
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zal Sam de boel kort en klein slaan bij de interventie?
Aan ze blik te zien wel. Ook gaat ze moeder wat klappen krijgen gok ik
pi_198888377
Die kerel heeft er weinig zin in
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198888395
Hij zou even een mg etizolam moeten klappen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198888403
Hahaha tegen zn ma 'ja het was weer gezellig, ik ga'
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198888414
Sam heeft wel een leuke zus.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198888422
Dit doet Ewout wel weer goed
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198888460
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sam heeft wel een leuke zus.
Lacht wel weinig
  Tettenkoning dinsdag 6 april 2021 @ 21:02:17 #143
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198888471
Gast dit. Gast dat. Die Maarten :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_198888476
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Lacht wel weinig
Verstijft van de pep.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198888491
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:02 schreef Nine. het volgende:
Gast dit. Gast dat. Die Maarten :')
Je wilt hem een klap op zn smoel geven he
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198888547
Ja ik heb dat ook wel eens weggeharkt maar HOE VAAK DAN

Jezus man, geef me cijfers
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Tettenkoning dinsdag 6 april 2021 @ 21:06:16 #147
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198888557
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Verstijft van de pep.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning dinsdag 6 april 2021 @ 21:08:26 #148
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198888596
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:05 schreef Solotovski het volgende:
Ja ik heb dat ook wel eens weggeharkt maar HOE VAAK DAN

Jezus man, geef me cijfers
Dan doen ze nooit/zelden. Beetje jammer wel :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_198888629
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:08 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dan doen ze nooit/zelden. Beetje jammer wel :')
Ja valt me echt tegen. Sws wel slap seizoen nu
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198891675
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sam heeft wel een leuke zus.
Ziet er leuk uit ja, maar ik knap af op haar gedrag/persoonlijkheid. Ze komt nogal wat ingetogen en afstandelijk over. Niet heel erg oprecht of spontaan open. Lijkt wel alsof er meer aan de hand is.

Ik vond overigens de hele aflevering wat warrig. Duidelijk dat er veel problemen zijn in die familie en dat er weinig wordt uitgesproken.
pi_198911811
Die kerel, wat een creep, op het begin dacht ik dat die iedereen incl crew ging vermoorden.
  dinsdag 13 april 2021 @ 20:42:14 #153
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_198992708
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:03 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Je wilt hem een klap op zn smoel geven he
Zo'n wildvreemde die je huis binnen stapt en je even de les komt lezen met een camera op je smoel. :{
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 april 2021 @ 20:56:46 #154
22592 crew  Ole
pi_198992938
deze is nog heel jong toch?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198992948
Nou nou zieke verslaafde hoor poepoe. Dit joch doet niks anders dan t gros van de jeugd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198992958
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:56 schreef Ole het volgende:
deze is nog heel jong toch?
18
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Tettenkoning dinsdag 13 april 2021 @ 21:16:23 #157
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198993323
Wat een inteeltkoppen trouwens deze familie.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_198993380
Ewout heeft wel dikke nikes aan
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 april 2021 @ 21:20:48 #159
22592 crew  Ole
pi_198993398
vieze oranje plas..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:20:59 #160
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_198993405
Getsie
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_198993432
Hij ziet eruit alsof ie weer een paar nakken wilt nemen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 april 2021 @ 21:22:30 #162
22592 crew  Ole
pi_198993440
moeder eetverslaafd
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 april 2021 @ 21:23:20 #163
22592 crew  Ole
pi_198993455
vader ook
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:27:37 #164
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_198993545
Toch weer gebruiken, sad.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_198995755
Wat praat die moeder ziekelijk kut.
pi_199016855
De aflevering van deze week is toch een herhaling? Ik kan me deze inteeltkoppen nog ergens van herinneren namelijk
pi_199017724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:57 schreef DjVero het volgende:
De aflevering van deze week is toch een herhaling? Ik kan me deze inteeltkoppen nog ergens van herinneren namelijk
Ja iets klopte niet, niets qua maatregelen en de aflevering duurde langer en de behandeling was 10 weken ipv 4 weken.
pi_199091502
Broer van Lorena Wiebes (professioneel wielrenner) was vanavond aan de beurt.
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_199093421
Allemaal oude herhalingen van seizoen 9,de laatste 2 afleveringen. Beetje jammer.
  woensdag 6 april 2022 @ 20:33:42 #170
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204352851
Nieuw seizoen begonnen
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 april 2022 @ 20:35:06 #171
22592 crew  Ole
pi_204352872
Ik kijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 6 april 2022 @ 20:35:29 #172
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204352876
Als kroegbaas drinken :{
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 april 2022 @ 20:38:55 #173
22592 crew  Ole
pi_204352918
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:35 schreef monkyyy het volgende:
Als kroegbaas drinken :{
Gebeurt te vaak..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204353148
700 tot 800 eu in de week

Jeetje
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_204353155
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:59 schreef Solotovski het volgende:
700 tot 800 eu in de week

Jeetje
Dat is niet vreemd als je coke rookt
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 april 2022 @ 21:03:45 #176
22592 crew  Ole
pi_204353200
Heftig verhaal. Ouders zeker niet heilig maar zijn daar open over!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 april 2022 @ 21:04:30 #177
22592 crew  Ole
pi_204353215
En goede ervaringsdeskundige
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204353592
Hij is er goed uitgekomen, met 4 maanden is hij er nog niet natuurlijk maar ziet er erg goed uit
pi_204353605
Mooi. Hopelijk houdt hij het vol. Hier zoon die 10 jaar verslaafd is geweest aan coke en basecoke na het overlijden van vader. Nu al 7 jaar clean, getrouwd en 2 kindjes _O_
Maar de wanhoop van de familie grijpt me altijd bij mijn strot. Altijd in angst leven dat je je kind dood vindt. Vreselijk.
pi_204353621
Wat een bikkel!

Edit: Oeh, hij klinkt niet krachtig in die laatste opgenomen video.
pi_204353650
Ik ben zelf ruim 20 jaar verslaafd geweest aan die troep, nu inmiddels 9 maanden clean, aan basecoke dus
pi_204353727
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben zelf ruim 20 jaar verslaafd geweest aan die troep, nu inmiddels 9 maanden clean, aan basecoke dus
Wat ontzettend goed van je. Wat kun je trots zijn op jezelf _O_
pi_204355669
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:30 schreef Jauke het volgende:
Wat een bikkel!

Edit: Oeh, hij klinkt niet krachtig in die laatste opgenomen video.
Hij was ook weer afgevallen.
pi_204428278
Dit is een bekende familie in Enschede. Moeder en haar zus waren bekende zangeressen op het kamp. Niet een al te fijne familie :{
Alius aliud dicit
  woensdag 13 april 2022 @ 21:21:08 #185
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204428324
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:17 schreef Mrmime het volgende:
Dit is een bekende familie in Enschede. Moeder en haar zus waren bekende zangeressen op het kamp. Niet een al te fijne familie :{
Als ik het zo hoor is het een stamboon aan verslavingen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204471638
Heeft iemand tips waar nog oude afleveringen te kijken zijn. Op videoland kan ik alleen de kaatste seizoenen vinden.

Zou graag wat oude afleveringen terugkijken.
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2022 @ 21:02:11 #187
22592 crew  Ole
pi_204793320
Sgop
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2022 @ 21:04:30 #188
22592 crew  Ole
pi_204793358
Benieuwd welke kliniek dit is
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2022 @ 21:10:55 #189
22592 crew  Ole
pi_204793446
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 01:18 schreef AllesFlexie het volgende:
Heeft iemand tips waar nog oude afleveringen te kijken zijn. Op videoland kan ik alleen de kaatste seizoenen vinden.

Zou graag wat oude afleveringen terugkijken.
Rtl xl misschien?
https://tvblik.nl/verslaafd

Ik denk eerdere gewist omdat presentator alsnog verslaafd was

[ Bericht 7% gewijzigd door Ole op 18-05-2022 21:16:15 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2022 @ 21:42:09 #190
22592 crew  Ole
pi_204793832
Ik bedoel Jimmy Geduld
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204797979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben zelf ruim 20 jaar verslaafd geweest aan die troep, nu inmiddels 9 maanden clean, aan basecoke dus
Respect!!! Absoluut!!
India, ga er na toe!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')