SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi tochquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn oma is 101 en heeft net nieuwe hooraparaten. Ze zei zondag dat ze over vijf jaar waarschijnlijk wel weer nieuwe nodig heeft![]()
Dat mens staat er echt geen seconde bij stil dat doodgaan ook een optie is
That's the spiritquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn oma is 101 en heeft net nieuwe hooraparaten. Ze zei zondag dat ze over vijf jaar waarschijnlijk wel weer nieuwe nodig heeft![]()
Mijn bejaarde moeder vroeg twee jaar geleden, jochie zet eens wat van Metalieka op want ik denk dat ik dat wel leuk vind, samen ketsdronken gewordenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel![]()
Ze heeft inmiddels twee prikken gehad en nergens last van gehad.
Mijn oma speelde tot een paar jaar geleden computerspelletjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bejaarde moeder vroeg twee jaar geleden, jochie zet eens wat van Metalieka op want ik denk dat ik dat wel leuk vind, samen ketsdronken geworden
Call of Duty Black Ops?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma speelde tot een paar jaar geleden computerspelletjes.![]()
Mens is eigenlijk hipper dan ik
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bejaarde moeder vroeg twee jaar geleden, jochie zet eens wat van Metalieka op want ik denk dat ik dat wel leuk vind, samen ketsdronken geworden
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wacht met smart op de brief met oproep voor de prik...
relnichtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
@:whiskers2009 ze hebben je huisje verkocht
Beetje jeugdsentimentquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wolfenstein, vermoed ik. Beetje Duitsers afknallen.
Geweldig.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
En je krijgt hem niet terugquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
@:whiskers2009 ze hebben je huisje verkocht
Heeft dat met elkaar te maken?? of heb jij voorrang vanwege medische aspecten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook
Ik zat me gisteren af te vragen of ik vorig jaar nog een oproep heb gehad voor de griepprik. Dan ben ik misschien wat eerder aan de beurt voor de coronaprik
Mijn moeder wil ook nog steeds kompjoeterspelletjes spelen, zit ik me daar weer kapot te ergerlachen met haar motoriek van een enkelvleugelige adelaarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wolfenstein, vermoed ik. Beetje Duitsers afknallen.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
You know nothing John Snow, Ygritte.
Die uit de OP??quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder wil ook nog steeds kompjoeterspelletjes spelen, zit ik me daar weer kapot te ergerlachen met haar motoriek van een enkelvleugelige adelaar
Zelfde bij mij. Toen mijn andere oma stierf ben ik niet eens naar de begrafenis geweest.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had 1 lieve oma. Bij die andere vond ik het helemaal niet erg dat ze dood ging![]()
![]()
![]()
Ik vond het erger voor mijn moeder, die haar dood in bed aantrof. Oma verbleef op de dementie-verpleegafdeling van het bejaardenhuis waar mijn moeder werkte..![]()
Awwwwquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had 1 lieve oma. Bij die andere vond ik het helemaal niet erg dat ze dood ging![]()
![]()
![]()
Ik vond het erger voor mijn moeder, die haar dood in bed aantrof. Oma verbleef op de dementie-verpleegafdeling van het bejaardenhuis waar mijn moeder werkte..![]()
Ik heb ooit eens (twintig jaar geleden) de diagnose gehad dat ik licht astmatisch ben. Daarom krijg ik steeds die oproep voor de griepprik. In principe behoor je dan tot een risicogroepquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft dat met elkaar te maken?? of heb jij voorrang vanwege medische aspecten.
Ik heb dus wel voorrang en verwacht deze week eigenlijk al die brief...
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder wil ook nog steeds kompjoeterspelletjes spelen, zit ik me daar weer kapot te ergerlachen met haar motoriek van een enkelvleugelige adelaar
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Awwww
PS dankjewel dat je me minder een asshole liet voelen
Andere oma was een toffieNog op haar 80e stapelverliefd op een 50-jarige, want ja ze moet toch geen ouwe vent!
Bloedserieus kwam dat eruit
Dan maar slapen denk ik?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn zakje paaseitjes leeggegeten net
Lekker even uit de band springenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn zakje paaseitjes leeggegeten net
Waarom dacht ik altijd dat dat een zij was?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Laat hem maar komen! Moet hij z’n paard maar niet verwaarlozenGraatmager wastie
Morgen om half acht gaat spek in de pan. Zal ik het streamen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan maar slapen denk ik?
morgen ochtend wel spek?
Dat is ze ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom dacht ik altijd dat dat een zij was?
als je dat kan doenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen om half acht gaat spek in de pan. Zal ik het streamen?
concurrentie voor fles?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen om half acht gaat spek in de pan. Zal ik het streamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |