SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi tochquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn oma is 101 en heeft net nieuwe hooraparaten. Ze zei zondag dat ze over vijf jaar waarschijnlijk wel weer nieuwe nodig heeft![]()
Dat mens staat er echt geen seconde bij stil dat doodgaan ook een optie is
That's the spiritquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn oma is 101 en heeft net nieuwe hooraparaten. Ze zei zondag dat ze over vijf jaar waarschijnlijk wel weer nieuwe nodig heeft![]()
Mijn bejaarde moeder vroeg twee jaar geleden, jochie zet eens wat van Metalieka op want ik denk dat ik dat wel leuk vind, samen ketsdronken gewordenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel![]()
Ze heeft inmiddels twee prikken gehad en nergens last van gehad.
Mijn oma speelde tot een paar jaar geleden computerspelletjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bejaarde moeder vroeg twee jaar geleden, jochie zet eens wat van Metalieka op want ik denk dat ik dat wel leuk vind, samen ketsdronken geworden
Call of Duty Black Ops?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma speelde tot een paar jaar geleden computerspelletjes.![]()
Mens is eigenlijk hipper dan ik
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bejaarde moeder vroeg twee jaar geleden, jochie zet eens wat van Metalieka op want ik denk dat ik dat wel leuk vind, samen ketsdronken geworden
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wacht met smart op de brief met oproep voor de prik...
relnichtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
@:whiskers2009 ze hebben je huisje verkocht
Beetje jeugdsentimentquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wolfenstein, vermoed ik. Beetje Duitsers afknallen.
Geweldig.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |