SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik raak een gevoelige snaar merk ikquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf van de incontinente smurfenpiepjesmuziek man
Wel benieuwd hoe incontente smurfenpiepjes klinkenquote:
Tijdens mijn postronde nog Disarm gehoord op mijn mp3quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Dat Zero-shirt heb ik volgens mij ook gehad.
Ik ook eigenlijk wel!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe incontente smurfenpiepjes klinken
Dit had ik niet van jou verwachtquote:
Oh god.quote:
Nu ga ik eens niet klikkenquote:
Dat vond ik toen al niks en dat zal nu wel een tikje erger zijn..quote:
Verruilen voor een septumquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel soms of ik mijn lippiercing eruit moet halen.
Ik ken het niet eensquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik dit nummer vergeten?![]()
![]()
![]()
![]()
God die hele cd was
![]()
![]()
Dit klinkt bijna als een diepe overpeinzing van René Descartes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel soms of ik mijn lippiercing eruit moet halen.
dit moet je gewoon kennenquote:
is dat zo'n neusmiddenschot dingetje?quote:
Gelijk een labeltje in je oor erbij.quote:
Bomberjack erbij met nederlands vlaggetje op de mouw en half open zodat alleen nsda van lonsdale zichtbaar is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haters![]()
Lonsdale polootje aan, kaal koppie, broekpijpen opgerold en steel capped Doc Martens er onder.
zo heurt het
Jouw broerquote:
Nooit een nummer dat je leuk vindt als wekker zetten, dan ben je het heel snel beuquote:
quote:
Meer gewoon het hele repertoirequote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit een nummer dat je leuk vindt als wekker zetten, dan ben je het heel snel beu
Leugensquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit een nummer dat je leuk vindt als wekker zetten, dan ben je het heel snel beu
Kun je beter gewoon kutmuziek doen zodat je je bed uit moet om die teringherrie uit te zetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer gewoon het hele repertoireCD-wisselaar en je dan laten verrassen.
Zoiets of zo?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon kutmuziek doen zodat je je bed uit moet om die teringherrie uit te zetten.
Ik ben zo snel met wekkers uitzetten dat kerel het niet eens hoort, helemaal met kutnummers.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon kutmuziek doen zodat je je bed uit moet om die teringherrie uit te zetten.
Ik wil weten of ik het goed heb zonder het te moeten horenquote:
Die van mij klinkt als een ontruimingsalarm bij een kerncentrale op een soort gelijk niveau en alsnog kan ik het negerenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo snel met wekkers uitzetten dat kerel het niet eens hoort, helemaal met kutnummers.
Klik maar niet aanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wil weten of ik het goed heb zonder het te moeten horen
Lucky Luke met wekkers. Slaap daarna ook rustig verder.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij klinkt als een ontruimingsalarm bij een kerncentrale op een soort gelijk niveau en alsnog kan ik het negeren
Bij mij staat die ver genoeg dat ik er wel uit moet als ik hem uit wil zettenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lucky Luke met wekkers. Slaap daarna ook rustig verder.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)in-s-heerenberg.html
Wat lopen mensen toch met baby's te strooien
Ik vrees een hoop onderliggende problemen die te groot zijn geworden met alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)in-s-heerenberg.html
Wat lopen mensen toch met baby's te strooien
Helaas niet dat gerelateerd. Ik heb nog een parttimeban en daar komt t voor mn gevoel door.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je krijgt ze ook als ze vanuit een ander topic komen dan degene waar je in zit.
Likes krijg ik trouwens wel van het topic waar ik in zit. Quotes niet.
Mooiste geluid ter wereld staat hier nu weer opquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Slappe lach
Zo niet het meest irritante geluid in de wereld
zou kunnen. wel irritantquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Helaas niet dat gerelateerd. Ik heb nog een parttimeban en daar komt t voor mn gevoel door.
Toepasselijk welquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste geluid ter wereld staat hier nu weer op![]()
Misschien is dat wel iets als wekkergeluid trouwens
Ben je van een subforum geband?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Helaas niet dat gerelateerd. Ik heb nog een parttimeban en daar komt t voor mn gevoel door.
nvmquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je van een subforum geband?
jij boefje
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik was eerst van het hele forum geband. Daar mag ik nu weer op
He die was hier net op de radio.quote:
Foei?quote:
ja, op zich wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Monster wordt gedotterd. Das vrij standaart ingreep toch?
Hebben ze bij m'n moeder ook gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Ja, voor een beetje cardio-chirurg is dit routinequote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
gemaakt van puur bacon?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de lekkerste koekjes ooit gekocht.
ik hou op dit moment wijselijk mijn mondquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze bij m'n moeder ook gedaan
Je ziet een patroon.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou op dit moment wijselijk mijn mond
Pindakoeken met chocolaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de lekkerste koekjes ooit gekocht.
nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
O.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:31 schreef Puala het volgende:
Eh kunnen jullie ff je post editten met de reden enzulks? Hoor net dat ik t niet mag noemen.
Tnx.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Tnx.so mysteriousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
heeft niks met jou of jouw moeder te maken.Ik herken je spoiler van bij m'n oma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
heeft niks met jou of jouw moeder te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Die ken ik niet denk ik.quote:
PAULA DIE KÜH! LEKKAH RÜRHEN!quote:
Kuhle vlecken ...quote:
Nee met een piepklein ballonnetjequote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Hmm ja. Ze hadden em voor morgen gepland. Ze stond op naar toilet te gaan en voelde toch weer druk. Dus besloten nu te doen. Ziekenhuis belde net ook en ze kunnen het gelijk maken als er iets mis is zeggen ze.
Geloof dat mijn vader ook gedotterd. Is dat iets met een vloeistof ook?
Autisme metertje slaat in het roodquote:
het is wel veel om te verwerken hoor. al die nieuwe bewoners, nieuwe UI'squote:
op fok toch wel?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarvoor post ik nog niet lang genoeg mee denk ik
zo te zien hoor je in mijn stalquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat denk ik wel![]()
Maar hier nog niet. Sta ook nog niet in de OP he, geen huis stal enzo.
Ik zou niet durven.quote:
oquote:
Ik ben niet racistisch..quote:
Dan liever dezequote:
Ik heb ook nog een speciale ARG7 variant, maar die sc bestaat niet meerquote:
Toen Static net was overleden hadden best veel (crew)leden zijn UI als UI. Ik heb het een dag volgehouden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is pas irritant als men UI's overneemt van anderen
oehquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is pas irritant als men UI's overneemt van anderen
Waar staat je laptop, ik pak hem wel ffquote:
Static is niet meer?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen Static net was overleden hadden best veel (crew)leden zijn UI als UI. Ik heb het een dag volgehouden.Dat was pas verwarrend zeg. Wel begrijpelijk waarom mensen het deden maar jeetje moest steeds 10x kijken wie het nou was.
Ja, dat had ik ook even..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen Static net was overleden hadden best veel (crew)leden zijn UI als UI. Ik heb het een dag volgehouden.Dat was pas verwarrend zeg. Wel begrijpelijk waarom mensen het deden maar jeetje moest steeds 10x kijken wie het nou was.
Relatief gezien dan.quote:
Daaaaaaarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar staat je laptop, ik pak hem wel ff
je krijgt hem zo terug, even door de foto's bladerenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Daaaaaaar* jerney grabbelt wat naar links
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:02 schreef Puala het volgende:
[..]
SHO / Verdrietig nieuws: static is onverwacht overleden
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
@:Budapestenaar de mallen zijn veilig aangekomen.
@:Gianni, je PM kwam net te laat, ik neem die van jou een volgende keer mee.
@:Anne https://reizendekabouters.nl/aht81/
Ik ben een voyeur. Nou wist ik al wel dat ik mensen kijken erg leuk vind maar nu heb ik ruim een uur op een dekentje met boek in een duinpan gezeten, heerlijk! Maar het leukste was dat ik uitzicht had op de plek waar ik de kabouter had gezet en dus een beetje mee kon kijken, sommige mensen zagen hem en wezen er elkaar op, anderen zagen hem niet maarrrr hij is in dat uur 2x gescand door mensen. En dan hoorde ik ze erover, Ze lieten hem wel staan maar gingen wel de site bekijken. Heel hoog gniffel gehalte voor mij.
Lijkt me trouwens best wel ruk, gedotterd worden. Het is toch je hart....quote:
die is helaas bij siswet beland.quote:
Okequote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een voyeur. Nou wist ik al wel dat ik mensen kijken erg leuk vind maar nu heb ik ruim een uur op een dekentje met boek in een duinpan gezeten, heerlijk! Maar het leukste was dat ik uitzicht had op de plek waar ik de kabouter had gezet en dus een beetje mee kon kijken, sommige mensen zagen hem en wezen er elkaar op, anderen zagen hem niet maarrrr hij is in dat uur 2x gescand door mensen. En dan hoorde ik ze erover, Ze lieten hem wel staan maar gingen wel de site bekijken. Heel hoog gniffel gehalte voor mij.
die zou 1 zo'n kabouter nog niet eens merkenquote:
Thanks! Jeetjequote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:02 schreef Puala het volgende:
[..]
SHO / Verdrietig nieuws: static is onverwacht overleden
had je 2 gaten in je krant geknipt?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was goed undercover als zonner/lezer dus was echt leuk.
Succes! Hij is vrij nieuwquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je krijgt hem zo terug, even door de foto's bladeren
Lol nee. Maar zat tegen een boom aan en kon gewoon over mijn boek heengluren.quote:
Geen @FranticDJ is wel een gemis bij dit soort posts.quote:
Is die ook in Siswet beland?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen @:franticdj is wel een gemis bij dit soort posts.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee. Maar zat tegen een boom aan en kon gewoon over mijn boek heengluren.Was een ouder stel wat me verbaasde dat die man een qr scanner had, zijn vrouw liep alvast door, liep op krukken en toen rende hij achter haar aan en riep hij van het is van reizendekabouters,nl. Ik was van
![]()
![]()
Ze had vorige maand ofzo een kabouterquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zou 1 zo'n kabouter nog niet eens merken
Jippie!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
Lijkt me geen probleem. tot ze bij dat kruiwagentje komtquote:
Had het gister met een moeder van mijn werk erover, ze vroeg gelijk of ik tv west al had benaderd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jippie!
O, dat is wel tof, een beetje gluren hoe mensen op de kabouters reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Deze had geen kruiwagenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem. tot ze bij dat kruiwagentje komt
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Wat is leuker om in de wc te hangen?Ik zou die bovenste eerder in een hal hangen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders is het net alsof je tijdens het kakken wordt begluurd door allemaal verschillende ogen.
Tap tap tap
misschien is dat wel Ama haar kink.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou die bovenste eerder in een hal hangen ofzoAnders is het net alsof je tijdens het kakken wordt begluurd door allemaal verschillende ogen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Wat is leuker om in de wc te hangen?1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat leek me juist wel interessant tijdverdrijf.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou die bovenste eerder in een hal hangen ofzoAnders is het net alsof je tijdens het kakken wordt begluurd door allemaal verschillende ogen.
Na het hangt niet heel laag hoor want onderste helft van de muur zijn tegels dus daar plak ik niks op.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een smurfin met een baardquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat kan gewoon bij kabouters.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Een smurfin met een baardMuahaha.
Kei leuk! Dankjewel. Ik ga d'r volgen.
Dat klinkt wel als een leuk idee! Maar ik ben echt een websitebouwnoob en het klinkt ook gelijk ingewikkeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:30 schreef Anne het volgende:
Misschien is het trouwens dan grappig om een tellertje op de losse pagina's te zetten, liesje!
Dan kun je zien hoeveel mensen de kaboutertjes hebben bekeken.
Hilarischquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:32 schreef liesje1979 het volgende:
En Duiglas is ook nog steeds op reis @:LTVDK https://reizendekabouters.nl/eb845/
Je maakte gebruik van Wordpress toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een leuk idee! Maar ik ben echt een websitebouwnoob en het klinkt ook gelijk ingewikkeld.
Zijn daar geen plugins voor? Of is het geen wp site?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een leuk idee! Maar ik ben echt een websitebouwnoob en het klinkt ook gelijk ingewikkeld.
Wauw die gaat goedquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:32 schreef liesje1979 het volgende:
En Duiglas is ook nog steeds op reis @:LTVDK https://reizendekabouters.nl/eb845/
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Je maakte gebruik van Wordpress toch?
Daar zijn vast wel plugins voor. Iets van "Visitor Counter".
Dat kun jij welIk heb de 'opbouw' van je website over Albanië gezien hoor.
Ik ga eens kijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Zijn daar geen plugins voor? Of is het geen wp site?
Bwuuuh Gogle zei 2:15 maar het was 3:11. Stappenteller op 20,6k nu. Maar die pint gaat smaken, en wel nu meteenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer van mijn mooie palindromische dagrecord-voor-dit-jaar (13431 stappen) maar het gaat er vandaag alweer aanZo de trein in naar Olst en terug lopen. Als het goed is ben ik rond een uur of vier thuis en dan ga ik bier drinken
.
Kan me niet voorstellen dat ze dat niet hebben en dat het heel moeilijk gaat zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik ga het eens uitzoeken. Dat zijn wel echt de dingen aan dit project waar ik dan een beetje tegenop zie.
[..]
Ik ga eens kijken.
Proost mop, je hebt het meer dan verdiend!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwuuuh Gogle zei 2:15 maar het was 3:11. Stappenteller op 20,6k nu. Maar die pint gaat smaken, en wel nu meteen
Rondje lopen lukt me wel in de buitenluchtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag is collega getest toch? Nog geen uitslag van gehad?
Ooooh dacht nog steeds quarantaine.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rondje lopen lukt me wel in de buitenlucht
Maar ik zie echt al de hele dag vast in allerlei meetings.
Zal mijn collega morgen maar eens vragen. Ik kom toch niet buiten en aankomend weekend zie ik mijn vriendin ook al nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooh dacht nog steeds quarantaine.
Dank jequote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proost mop, je hebt het meer dan verdiend!
gehakt en dan bonen mais en erwtjes er doorheen is ook lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:12 schreef Karzai het volgende:
goed bezig Fles!
Zit even denken wat ik ga eten moet iets met gehakt zijn, zit denken om het gewoon op een stokbroodje te doen met knoflooksaus
Kan ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:15 schreef Karzai het volgende:
bonen heb ik, geen mais of erwtjes wel een paprika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg deze bolletjes maar dan in het roze (duh) en dan in mijn oorschelp aan de voorkant i.p.v achter nu.ow mooi hoor, niet te opzichtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jepquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg deze bolletjes maar dan in het roze (duh) en dan in mijn oorschelp aan de voorkant i.p.v achter nu.Dit ben ik ook van plan te laten zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
Lekker rollen in het grasquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Yesss klaar, hups de nakende zon in godverdomme.
Nice, deze zijn wel beter gezet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit ben ik ook van plan te laten zetten![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het heel chicquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice, deze zijn wel beter gezet.Bij mij staan de bovenste 2 wel redelijk dicht op elkaar maar ik hoop dat het beter is met kleinere bolletjes en kleinere staafjes want ze zitten met achterkantjes ook beetje in de knoei nu. Maar zijn mooie piercings.
Krijg alleen altijd de kriebels bij de kapper.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het heel chic![]()
Maar het moet geen rommeltje worden.
Verstandig. En even laten weten dat ze er zitten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg alleen altijd de kriebels bij de kapper.Ik ga morgen maar gewoon afplakken denk ik want ben altijd zo bang dat ze het eruit kammen.
Ja zeg ik wel altijd maar ja angst blijft toch.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verstandig. En even laten weten dat ze er zitten.
@dud0r neemt waarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen @:franticdj is wel een gemis bij dit soort posts.
2 stokbroden voor 1 euro deze week bij Lidl. Net ook even gehaald.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:13 schreef Karzai het volgende:
stokbroodje moet ik dan wel nog even halen
Zijn normaal buisjes om de zaak open te houden..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Ah. Ze hebben 3 stents geplaatst.
Is dat ernstig?
Geen verstandvan dit soort dingen :p .
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:40 schreef Karzai het volgende:
ik heb een turks broodje gehaald ga een kebab maken
Dougie heeft er zin inquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:32 schreef liesje1979 het volgende:
Lift off!quote:
Neenquote:
Ik moet nog ff googelen hoe het in zijn werk gaatquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens best wel ruk, gedotterd worden. Het is toch je hart....
Bij die beroerte van 2 jaar terug is mijn hart figuurlijk binnenste buiten gekeerd. Gelukkig was (en is) mijn hart kerngezond en lag het ergens anders aan...
Bij deze:quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit wel schriftelijk met opgave van reden in viervoud hebt ingediend????
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij deze:
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
Nee.quote:
Kun je nooit meer?quote:
@Pualaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee.
Waar is die lijst met mentions? Volgens mij kan ik donderdagavond wel hosten.
Wat een kudwerk zeg....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
door de week voorlopig niet iig.
snap ik, het is voor iedereen even wennen dat ik weer een avondje wel aan het bier zit. Ander keertjequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had wel verwacht dat jij degene was die het na ging tellen
@Ygritte wil hem morgen nog wel eens quoten denk ikquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
snap ik, het is voor iedereen even wennen dat ik weer een avondje wel aan het bier zit. Ander keertje
ik ook nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen @:ggmm heb ik niet als vriendje geloof ik, dus die moet even friendcode doorgeven als 'ie mee wil karten.
Er zijn snellere manieren om "IK HAAT FLES" te zeggen hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:ygritte wil hem morgen nog wel eens quoten denk ik
De wereld bijvoorbeeld.quote:
Ben je gelijk een heel krat aan het wegtikken ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn snellere manieren om "IK HAAT FLES" te zeggen hoor.
Bijvoorbeeld
"IK HAAT FLES"
of
"LATEN WE ELKE DAG TUINBONEN ETEN"
of zo.
maar ik hou van flesquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
"IK HAAT FLES"
of
of zo.
Wat is er mis met tuinbonen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
"IK HAAT FLES"
of
of zo.
resistentie is wss gezakt na dryfebruaryquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je gelijk een heel krat aan het wegtikken ofzo
Ja ik kwam net bij het inlogscherm maar na de DigiD wordt je er alsnog uitgegooidquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
belastingapp; u kunt geen aangifte doen via de app. log in op de site.
belastingsite: u kunt niet inloggen
Lijkt België welquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
belastingapp; u kunt geen aangifte doen via de app. log in op de site.
belastingsite: u kunt niet inloggen
Tja.... het is niet anders....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij deze:
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
werkgenot
Stuur je toch een copy paste mailtje, dat kant noch wal raakt, terug. Doen zo’n beetje alle andere bedrijven ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
jongens.
ik wist gewoon dat een bank die afgelopen zaterdag gebracht moest worden bij de klant mis zou gaan. Het ging mis. vandaag eindeloze lange mail met duizend foto's
onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:10 schreef Ygritte het volgende:
Ik wil bij deze nog even onder de aandacht brengen dat @:FranticDJ niet kan Mario karten wegens:
[..]
Tja.... het is niet anders....RIP Frantic....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |