SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik raak een gevoelige snaar merk ikquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf van de incontinente smurfenpiepjesmuziek man
Wel benieuwd hoe incontente smurfenpiepjes klinkenquote:
Tijdens mijn postronde nog Disarm gehoord op mijn mp3quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Dat Zero-shirt heb ik volgens mij ook gehad.
Ik ook eigenlijk wel!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe incontente smurfenpiepjes klinken
Dit had ik niet van jou verwachtquote:
Oh god.quote:
Nu ga ik eens niet klikkenquote:
Dat vond ik toen al niks en dat zal nu wel een tikje erger zijn..quote:
Verruilen voor een septumquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel soms of ik mijn lippiercing eruit moet halen.
Ik ken het niet eensquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik dit nummer vergeten?![]()
![]()
![]()
![]()
God die hele cd was
![]()
![]()
Dit klinkt bijna als een diepe overpeinzing van René Descartes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel soms of ik mijn lippiercing eruit moet halen.
dit moet je gewoon kennenquote:
is dat zo'n neusmiddenschot dingetje?quote:
Gelijk een labeltje in je oor erbij.quote:
Bomberjack erbij met nederlands vlaggetje op de mouw en half open zodat alleen nsda van lonsdale zichtbaar is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haters![]()
Lonsdale polootje aan, kaal koppie, broekpijpen opgerold en steel capped Doc Martens er onder.
zo heurt het
Jouw broerquote:
Nooit een nummer dat je leuk vindt als wekker zetten, dan ben je het heel snel beuquote:
quote:
Meer gewoon het hele repertoirequote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit een nummer dat je leuk vindt als wekker zetten, dan ben je het heel snel beu
Leugensquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit een nummer dat je leuk vindt als wekker zetten, dan ben je het heel snel beu
Kun je beter gewoon kutmuziek doen zodat je je bed uit moet om die teringherrie uit te zetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer gewoon het hele repertoireCD-wisselaar en je dan laten verrassen.
Zoiets of zo?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon kutmuziek doen zodat je je bed uit moet om die teringherrie uit te zetten.
Ik ben zo snel met wekkers uitzetten dat kerel het niet eens hoort, helemaal met kutnummers.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon kutmuziek doen zodat je je bed uit moet om die teringherrie uit te zetten.
Ik wil weten of ik het goed heb zonder het te moeten horenquote:
Die van mij klinkt als een ontruimingsalarm bij een kerncentrale op een soort gelijk niveau en alsnog kan ik het negerenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo snel met wekkers uitzetten dat kerel het niet eens hoort, helemaal met kutnummers.
Klik maar niet aanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wil weten of ik het goed heb zonder het te moeten horen
Lucky Luke met wekkers. Slaap daarna ook rustig verder.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij klinkt als een ontruimingsalarm bij een kerncentrale op een soort gelijk niveau en alsnog kan ik het negeren
Bij mij staat die ver genoeg dat ik er wel uit moet als ik hem uit wil zettenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lucky Luke met wekkers. Slaap daarna ook rustig verder.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)in-s-heerenberg.html
Wat lopen mensen toch met baby's te strooien
Ik vrees een hoop onderliggende problemen die te groot zijn geworden met alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)in-s-heerenberg.html
Wat lopen mensen toch met baby's te strooien
Helaas niet dat gerelateerd. Ik heb nog een parttimeban en daar komt t voor mn gevoel door.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je krijgt ze ook als ze vanuit een ander topic komen dan degene waar je in zit.
Likes krijg ik trouwens wel van het topic waar ik in zit. Quotes niet.
Mooiste geluid ter wereld staat hier nu weer opquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Slappe lach
Zo niet het meest irritante geluid in de wereld
zou kunnen. wel irritantquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Helaas niet dat gerelateerd. Ik heb nog een parttimeban en daar komt t voor mn gevoel door.
Toepasselijk welquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste geluid ter wereld staat hier nu weer op![]()
Misschien is dat wel iets als wekkergeluid trouwens
Ben je van een subforum geband?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Helaas niet dat gerelateerd. Ik heb nog een parttimeban en daar komt t voor mn gevoel door.
nvmquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je van een subforum geband?
jij boefje
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik was eerst van het hele forum geband. Daar mag ik nu weer op
He die was hier net op de radio.quote:
Foei?quote:
ja, op zich wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Monster wordt gedotterd. Das vrij standaart ingreep toch?
Hebben ze bij m'n moeder ook gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Ja, voor een beetje cardio-chirurg is dit routinequote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
gemaakt van puur bacon?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de lekkerste koekjes ooit gekocht.
ik hou op dit moment wijselijk mijn mondquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze bij m'n moeder ook gedaan
Je ziet een patroon.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou op dit moment wijselijk mijn mond
Pindakoeken met chocolaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de lekkerste koekjes ooit gekocht.
nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
O.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:31 schreef Puala het volgende:
Eh kunnen jullie ff je post editten met de reden enzulks? Hoor net dat ik t niet mag noemen.
Tnx.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Tnx.so mysteriousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
heeft niks met jou of jouw moeder te maken.Ik herken je spoiler van bij m'n oma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
heeft niks met jou of jouw moeder te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Die ken ik niet denk ik.quote:
PAULA DIE KÜH! LEKKAH RÜRHEN!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |