Voor 17.00 lukt het toch echt niet de afgelopen 3 dagen.quote:"Op welk moment kan ik het beste aangifte doen?
Overdag vóór 17.00 uur en 's avonds ná 22 uur en in het weekend. Want dan is het niet zo druk in Mijn Belastingdienst."
Wat je ook zegt als belastingdienst, de boomers blijven hyperventileren. Beter om ze geen plek te geven om de pijlen op te richten en gewoon te lachen om alle boze mensen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Klopt.
Verder vind ik de transparantie van de BD beneden de maat. Je hoeft echt niet tot in detail te gaan over wat er aan de hand is maar hun laatste bericht op twitter bv is van 1 maart.
Dan zullen de terugbetalingen van hun uit ook wel langer op zich laten wachten onder het mom van: "Onze systemen zijn overbelast en daarom kan het zijn dat het bedrag waar u recht op heeft later overgeboekt wordt."quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef Vasilevski het volgende:
Termijn om aangifte te doen met een week verlengd tot 8 mei: https://nos.nl/artikel/23(...)vanwege-storing.html
Valt me mee, keurige oplossing. Vaak hebben ze er een handje van om ongeacht hun gemaakte fouten gewoon vast te houden aan: "Niks mee te maken, u moet gewoon..."
Geeft toch wat meer vertrouwen, zal ook wel meespelen dat ze enorm onder een maatschappelijk vergrootglas liggen nu. Ook al heeft dit op zich weinig te maken met de toeslagenaffaire o.i.d. Gewoon uitgaan van de mogelijkheid dat dit nog een week gaat duren, dus ook iedere Nederlander een week uitstel geven. Prima oplossing.
Hoe meer er automatisch ingevuld kan worden op de aangifte, hoe meer data er opgehaald moet worden uit de oude en krakende servers als iemand inlogt. (Het is net Fok!)quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Drie dagen storingen hebben we nog nooit gehad. De laatste jaren doe ik altijd op de eerste dag en eigenlijk nooit tegen problemen aangelopen.
En vandaag ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:22 schreef boegschroef het volgende:
De laatste mededeling is:
[..]
Voor 17.00 lukt het toch echt niet de afgelopen 3 dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |