Doodsoorzaak is onbekend.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven?
Wat is de doodsoorzaak? Is er een dader? Etc.
Dankquote:Op woensdag 26 mei 2021 18:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Doodsoorzaak is onbekend.
Sandra H. (een winkelier twee deuren verderop van Ichelle's naaiatelier) wordt verdacht van moord, zij ontkent.
Er zou mogelijk sprake zijn van een ingewikkelde driehoeksrelatie tussen Ichelle, Sandra en de partner van Sandra.
Volgens Ichelle's familie had zij ruzie met Sandra.
De partner van Sandra is op vrije voeten en is voor zover bekend geen verdachte (geweest).
Sandra wees vandaag haar partner aan als dader, zij zou slachtoffer zijn van huiselijk geweld en gedwongen zijn om een deel van het lichaam te dumpen.
Geen idee wie het allemaal met wie deed (of verliefd was), en of dat stiekem gebeurde of niet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:44 schreef hoechst het volgende:
Ging ichelle stiekem met haar man naar bed??
O sorry, ik pas het even aan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:47 schreef mootie het volgende:
Een bloedbank met daarin een schoenfabriek?
Dit is namelijk precies wat jij hier meerdere keren genoemd hebt.quote:Volgens de advocaat is de vrouw klein en tenger en kampt ze met fysieke problemen die het onwaarschijnlijk maken dat zij Ichelle om het leven bracht en haar lichaam heeft vervoerd.
Ja, met zoveel belastende feiten moet je ergens wat ideeën opdoen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:53 schreef Viv het volgende:
Trouwens @:ootjekatootje , het lijkt wel alsof de advocaat van Sandra hier meegelezen heeft:
[..]
Dit is namelijk precies wat jij hier meerdere keren genoemd hebt.
Ja, bizar wel. Arme kinderen ook vooral.quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze schuiven ook de schuld in de schoenen van de man.
Maar... stel dat haar verklaring wel of gedeeltelijk waar is?quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, met zoveel belastende feiten moet je ergens wat ideeën opdoen.
Ze schuiven ook de schuld in de schoenen van de man. Die zal wel niet vaak op bezoek gaan in de gevangenis...
Ja, daar hadden wij het toen over.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Maar... stel dat haar wel of gedeeltelijk waar is?
Ze moeten toch op z"n minst alle mogelijke scenario's onderzoeken?
Als je twee huizen hebt, je vrouw zit in Nederland in een klein huisje, past op de kinderen en de winkel en jij zit even in de villa aan het strand, dan is het toch wat eenvoudiger om onopvallend een beetje rond te n**ken denk ik zo. En dat er sprake zou zijn van een buitenechtelijk samen zijn, daar is toch wel hier en daar al iets over geroepen. Maar dat maakt je nog niet medeplichtig aan hoe je partner daar mee omgaat.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, daar hadden wij het toen over.
Die vent is met zijn kids vertrokken naar zijn riante huis in België.
Ze blijken de complete inboedel zelfs het speelgoed in de container te hebben gegooid in Aardenburg.
Mensen die dat doen, hebben blijkbaar geld zat of nog een complete woning. Dat die tweede woning op gooiafstand van het strand staat in de buurt van rijk Knokke, vind ik helemaal vreemd.
Wat doe je dan in een klein huisje in Aardenburg? Met een kleine winkeltje in Oostburg?
Ja dan heeft hij een riant huis aan zee in de buurt van Wenduine in België.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, daar hadden wij het toen over.
Die vent is met zijn kids vertrokken naar zijn riante huis in België.
Ze blijken de complete inboedel zelfs het speelgoed in de container te hebben gegooid in Aardenburg.
Mensen die dat doen, hebben blijkbaar geld zat of nog een complete woning. Dat die tweede woning op gooiafstand van het strand staat in de buurt van rijk Knokke, vind ik helemaal vreemd.
Wat doe je dan in een klein huisje in Aardenburg? Met een kleine winkeltje in Oostburg?
Al die Belgische kutkranten zitten achter een betaalmuurquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:24 schreef Flory het volgende:
De verhouding die Ichelle (29) het leven kostte: toen Felix berichten van haar kreeg, was ze al dood.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210610_96406873
Even een mailadres invullenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Al die Belgische kutkranten zitten achter een betaalmuur
Vallen die ook niet gewoon onder DPG Media of Mediahuis zoals veel kranten in Nederland?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Al die Belgische kutkranten zitten achter een betaalmuur
Ik ga geen mailadres invullen..word je weer overspoeld met spam en fantastische aanbiedingenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Even een mailadres invullen![]()
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen??
Het wel een artikel wat van belang is, zijn verhaal, herinneringen en visie op het geheel etc.
Weet ik niet.. maar ze moeten het zelf weten uiteraard.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Vallen die ook niet gewoon onder DPG Media of Mediahuis zoals veel kranten in Nederland?
Dan zet je het er even op en haal je het na 10 minuten weer weg.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Het wel een artikel wat van belang is, zijn verhaal, herinneringen en visie op het geheel etc.
Nee mag niet. Iedereen kan zelf klikkenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Welnee, gewoon even de vinkjes uitzetten en mocht je alsnog spam krijgen dan kan je dat toch blokkeren.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ga geen mailadres invullen..word je weer overspoeld met spam en fantastische aanbiedingen
Ik heb daar een speciaal mailadres voor zelfs, meeste op dat adres gaat huppetee de prullenbak inquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, gewoon even de vinkjes uitzetten en mocht je alsnog spam krijgen dan kan je dat toch blokkeren.
Dat kun je allemaal uitvinken. Het is het wel waard, hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ga geen mailadres invullen..word je weer overspoeld met spam en fantastische aanbiedingen
Pfff, wel een heavy verhaal hoor! Dat raakt me wel. Die man zijn leven is nu dus ook verwoest. Lijkt me een hele warme en sympathieke man. Maar dat wakkerde dan wss ook de jaloezie in Sandra aan. Dat ze zag dat Ichelle en Felix wel een match waren. En wat een griezel is die Sandra zeg, los van dat delict.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik heb daar een speciaal mailadres voor zelfs, meeste op dat adres gaat huppetee de prullenbak in
O kijk, nog een paar van zulke reacties en inloggen hoeft niet meerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pfff, wel een heavy verhaal hoor! Dat raakt me wel. Die man zijn leven is nu dus ook verwoest. Lijkt me een hele warme en sympathieke man. Maar dat wakkerde dan wss ook de jaloezie in Sandra aan. Dat ze zag dat Ichelle en Felix wel een match waren. En wat een griezel is die Sandra zeg, los van dat delict.
Zo kan het ook ja, maar het is toch een flink stukquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:28 schreef maily het volgende:
[..]
O kijk, nog een paar van zulke reacties en inloggen hoeft niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Flory op 12-06-2021 14:49:18 ]Gone...
Whut?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pfff, wel een heavy verhaal hoor! Dat raakt me wel. Die man zijn leven is nu dus ook verwoest. Lijkt me een hele warme en sympathieke man. Maar dat wakkerde dan wss ook de jaloezie in Sandra aan. Dat ze zag dat Ichelle en Felix wel een match waren. En wat een griezel is die Sandra zeg, los van dat delict.
Uit grensgebied hier gaan kids best vaak naar school/opvang in Knokke dus dat kan best kloppen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog ff dit:
Hij zegt dat ze de dag voor de vermissing de kinderen in Knokke van de opvang gingen halen.
Maar hij zegt ook dat ze verhuist waren naar Aardenburg.
Dat klopt dan toch niet?
Het ging niet goed tussen die twee zegt hij idd. Vanuit die situatie kun je toch een andere stap maken naar een ander huis, een ander leven met misschien nog wat (valse) hoop dat het dan beter gaat. Dat initiatief kwam trouwens wel van sandra vandaan he.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij zegt dat ze in 2019 naar Nederland verhuisde voor dat winkeltje omdat de markt in Nederland voor dat spirituele beter is. Dat deden ze voor haar.
Hij zegt ook dat hun relatie al heel lang niet goed was.
Dus ze verhuizen met dat grote gezin naar een compleet andere omgeving terwijl het al niet goed was tussen die twee. Gaat er bij mij niet in, zeker omdat ze die grote koopwoning in Knokke altijd aangehouden hebben.
En hij is nooit als verdachte gezien, Sandra wel. Ja gek hè, de politie kwam pas in februari achter de affaire.
Dus had zij makkelijk van Knokke naar haar winkel in Oostburg kunnen pendelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Uit grensgebied hier gaan kids best vaak naar school/opvang in Knokke dus dat kan best kloppen.
Of het klopt en wat er allemaal van zijn verhaal waar is weet nu nog niemand.
Geen idee hoe of wat, kan ook een uit de hand gelopen ruzie zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:55 schreef jimske het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom we nu ineens symptathie moeten krijgen met die vriend die haar vrouw bedroog met de beste vriendin van haar vrouw (of toch een hele close vriend). Snap verder niet hoe Sandra en Ichelle nog vriendinnen konden zijn toen sandra hier achter kwam (of deed ze alsof en beraamde ze dit plan zodat ichelle niets vermoedde?) De vraag is dus in hoerverre Sandra op de hoogte was van die relatie en of ze het hier over had met Ichelle? Ichelle lijkt me niet het type dat haar vriendin een mes in de rug steekt door met haar vriend/man aan de haal te gaan...
Uh heb je de zin dat ze wat gereedschap heeft gekocht gemist.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee hoe of wat, kan ook een uit de hand gelopen ruzie zijn.
Er lag genoeg in die winkel om iemand mee dood te meppen. Bergkristallen in overvloed.
Om dat lichaam mee door te zagen, dat zegt verder toch niets over de doodsoorzaak?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh heb je de zin dat ze wat gereedschap heeft gekocht gemist.
Nee iddquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Om dat lichaam mee door te zagen, dat zegt verder toch niets over de doodsoorzaak?
Als Sandra nergens van af had geweten, dan had ze Ichelle waarschijnljk nog redelijk heel gelaten denk ik zo, want zulke dingen doe je niet als je goeie vriendinnen bent.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:55 schreef jimske het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom we nu ineens symptathie moeten krijgen met die vriend die haar vrouw bedroog met de beste vriendin van haar vrouw (of toch een hele close vriend). Snap verder niet hoe Sandra en Ichelle nog vriendinnen konden zijn toen sandra hier achter kwam (of deed ze alsof en beraamde ze dit plan zodat ichelle niets vermoedde?) De vraag is dus in hoerverre Sandra op de hoogte was van die relatie en of ze het hier over had met Ichelle? Ichelle lijkt me niet het type dat haar vriendin een mes in de rug steekt door met haar vriend/man aan de haal te gaan...
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als Sandra nergens van af had geweten, dan had ze Ichelle waarschijnljk nog redelijk heel gelaten denk ik zo, want zulke dingen doe je niet als je goeie vriendinnen bent.
Ze probeert het blijkbaar toch (ze zou niet het postuur of de bouw hebben voor deze actie) en ondertussen bij Felix alles in de schoenen te schuiven, want die kan inmiddels natuurlijk ook verrotten na die affaire met Ichelle. Die Sandra lijkt mij eerlijk gezegd niet zo'n sympathiek type.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]Je moet wel stevig in je schoenen staan om een mens in stukken te hakken. En nogal debiel dat je denkt er mee weg te komen
Ik heb soms mijn twijfels over dit hele verhaal.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze probeert het blijkbaar toch en ondertussen Felix alles in de schoenen te schuiven, want die kan inmiddels natuurlijk ook verrotten na die affaire met Ichelle. Die Sandra lijkt mij eerlijk gezegd niet zo'n sympathiek type.
Hoezo dat dan??? Alles ligt er toch dik bovenop? Er is zelfs al voldoende bewijs. Heb je dat artikel wel gelezen?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb soms mijn twijfels over dit hele verhaal.
Een mens raak je niet zo snel kwijt in je uppie.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoezo dat dan??? Alles ligt er toch dik bovenop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |