En wie doet normaal zoiets? Politie of familie?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:06 schreef -river- het volgende:
Haar facebook is nu leeg en haar pagina van haar winkeltje is offline.
ik vermoed haar partnerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wie doet normaal zoiets? Politie of familie?
Dat quoten en laten staan ook ....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Die kindernamen hier neerzetten is nogal ongepast.
Ja dat, of ze was stikjaloers en is in een razernij belandquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:40 schreef RapaNui het volgende:
Je kunt je afvragen of die Aardburgse heks deel uitmaakt van een heksenkring.
Van een genootschap, een wicca groep.
Of haar man.. Ze is nog steeds een ontkennende verdachte.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef jimske het volgende:
[..]
Ja dat, of ze was stikjaloers en is in een razernij beland
Ik denk familie want er stonden (begrijp ik volledig) nogal wat haatberichten op.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wie doet normaal zoiets? Politie of familie?
Ze begon die zaak in Oostburg op 1 april. Dus ik denk zo’n half jaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Mondkapje het volgende:
Als ze een Jekyll-Hyde personality heeft, kan die Jekyll het heel lang volhouden om te doen alsof ze volstrekt normaal is. Ik heb ook zo'n persoon gekend. Haalt de gekste dingen uit en daarna doodleuk weer doen alsof er niets gebeurd is. Eigenlijk een perverse vorm van narcistische persoonlijkheidsstoornis. Zo iemand zou je op heterdaad moeten betrappen om tot een bekentenis te komen.
Maar er zal wel meer dan genoeg bewijs liggen om haar te kunnen veroordelen.
Hoe lang kende die twee elkaar? Ik denk dat ze heel lang normaal heeft gedaan tegen Michelle tot er een goede vertrouwensband was en dan komt die Hyde tevoorschijn.
Ik vermoed toch dat het motief meer gelegen is in die jaloezie/driehoeksverhouding. Als het namelijk een gevolg was van dat Jekyll-Hyde personality wat jij noemt, dan zou ze op zijn minst al een flink geweldadig CV hebben opgebouwd als dit haar next step in dat traject is. Maar van een geweldadig verleden is tot nu toe niets bekend, wel dat ze zich met het 'welzijn' van andere mensen wilde bemoeien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Mondkapje het volgende:
Als ze een Jekyll-Hyde personality heeft, kan die Jekyll het heel lang volhouden om te doen alsof ze volstrekt normaal is. Ik heb ook zo'n persoon gekend. Haalt de gekste dingen uit en daarna doodleuk weer doen alsof er niets gebeurd is. Eigenlijk een perverse vorm van narcistische persoonlijkheidsstoornis. Zo iemand zou je op heterdaad moeten betrappen om tot een bekentenis te komen.
Maar er zal wel meer dan genoeg bewijs liggen om haar te kunnen veroordelen.
Hoe lang kende die twee elkaar? Ik denk dat ze heel lang normaal heeft gedaan tegen Michelle tot er een goede vertrouwensband was en dan komt die Hyde tevoorschijn.
Maar dan zou ze zichzelf behandelen in het bijzijn van Ichelle...quote:Op zondag 7 maart 2021 14:13 schreef bloempje-moi het volgende:
Zoiets kan ook altijd nog. Zoutlampen genoeg in dat Lotushuisje.
https://www.ad.nl/binnenl(...)roBqJZW0jZsR_nuBPMng
Wij weten net zo veel als jij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:53 schreef jimske het volgende:
En zijn er nog verwikkelingen? het is ineens zo stil
Gemiste kans dat in dit artikel niet wordt vermeld dat het laatste deel van Ichelle's lichaam door Signi gevonden is.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:55 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)ikers-doen~a48a1eb5/
26 mei pro forma zitting.
Zou je dit soort details willen weten?quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Gemiste kans dat in dit artikel niet wordt vermeld dat het laatste deel van Ichelle's lichaam door Signi gevonden is.
Uhm, ik bedoel alleen het feit dát het laatste deel door Signi gevonden is. Dat is al in het nieuws geweest. Niet welk lichaamsdeel het betrof of zo.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou je dit soort details willen weten?
Voor mij ligt daar ergens wel de grens, idem met de botten van Kris en Lisanne, de details van Dascha en Sharleyne en bij Ichelle. Dat delen ze niet wat daderkennis.
Zou ze al begraven zijn?quote:Op maandag 15 maart 2021 15:37 schreef Spectator19 het volgende:
Erg stilletjes in deze zaak.
Te stilletjes.
quote:Bij de uitvaart van Ichelle van de Velde uit Oostburg, die met geweld om het leven is gebracht, biedt de familie iedereen die dat wil de ruimte om een laatste groet aan haar te brengen. Belangstellenden krijgen de gelegenheid om in het Mauritshof in IJzendijke afscheid van haar te nemen en daarna wordt er een erehaag gevormd, op de route naar het crematorium in Terneuzen.
Het publieke afscheid in het Mauritshof wordt gehouden van 12.00 tot 13.00 uur. Daarna begeleidt de familie Ichelle naar het crematorium in Terneuzen. Onderweg wordt op de Mauritsweg, de Minnepoortstraat, de Markt en de Koninginnestraat in IJzendijke een erehaag gevormd. Iedereen die Ichelle wil herdenken en de familie wil steunen is welkom. Deelnemers wordt gevraagd om een gekleurde bloem mee te nemen.
De familie roept wel iedereen op om de coronaregels in acht te nemen. Zo moet er anderhalve meter afstand gehouden worden en vraagt de familie de deelnemers om een mondkapje op te doen.
Met geweld om het leven gebracht
De 29-jarige Ichelle van de Velde werd sinds december vorig jaar vermist en na bijna twee maanden levenloos teruggevonden. Ze bleek met geweld om het leven te zijn gebracht. De politie heeft begin februari een 44-jarige vrouw uit Aardenburg als verdachte aangehouden. Ze zit nog vast.
https://www.omroepzeeland(...)Ichelle-van-de-Velde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://m.facebook.com/st(...)4&id=100000319557809
Joh, echt?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:01 schreef hoechst het volgende:
Ik heb gehoord dat ze met de man van de 44 jarige vrouw uit Aardenburg een verhouding had.....
Waar staat dat dan dat Ichelle wat had met de man van de moordenares?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:28 schreef maily het volgende:
[..]
Het is hier al een hele tijd geleden bekendgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |