Komt niet, het is wel klaar nuquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je schrijft @:scrummie en @:elan verkeerd.
Is het zo duidelijk?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh, jullie waren toch een koppeltje?
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Is het zo duidelijk?![]()
Nee, alle gekheid op een stokje, we hebben elkaar nog nooit ontmoet in levende lijve.
Meen je dit nou serieus?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die VOC mentaliteit door JPB geroemd
Sowieso in de buitenlucht moet er veel soepeler omgegaan worden met regels, kom qua sporten in groepsverband. Alsof je in de buitenlucht corona krijgt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tja wel waar. Het blijft belachelijk dat terrassen od zonnestudio's niet open mogen.
ALs je dat nu roept word je direct verketterd door de BLM en antifa idioten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus?Die vent werd keihard uitgelachen om die opmerking destijds, man
Is het argument 'reisbewegingen' ineens met pensioen gegaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso in de buitenlucht moet er veel soepeler omgegaan worden met regels, kom qua sporten in groepsverband. Alsof je in de buitenlucht corona krijgt.
Ik vind die actie wel cool, als ze dat nou massaal in het weekend doen. Overal terrassen afgezet met linten maar wel drankjes verkopen. Heb je ook niet gelijk een boete te pakken.quote:
Wat valt onder reisbeweging? Blokje om joggen? Wandelen in het park een paar straten verderop? Hoeveel meter van je huis mag je, om het niet als 'reisbeweging' te laten tellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het argument 'reisbewegingen' ineens met pensioen gegaan?
Het ging om sporten in teamverband en dan moet je toch naar de vereniging in de bus/trein/metro. Of op de fiets, of in de auto, maar dat is nogal afhankelijk van locatie.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:34 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Wat valt onder reisbeweging? Blokje om joggen? Wandelen in het park een paar straten verderop? Hoeveel meter van je huis mag je, om het niet als 'reisbeweging' te laten tellen?
Ik denk dat ze vooral bang zijn voor volle bussen en treinen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:34 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Wat valt onder reisbeweging? Blokje om joggen? Wandelen in het park een paar straten verderop? Hoeveel meter van je huis mag je, om het niet als 'reisbeweging' te laten tellen?
Reisbewegingen inperken slaat nergens op. De mobiliteitscijfers via Google zijn al weken stijgende terwijl de cijfers qua besmettingen alleen maar dalen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het argument 'reisbewegingen' ineens met pensioen gegaan?
Dan had je beter de scholen dicht kunnen houden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral bang zijn voor volle bussen en treinen.
Maar die moesten open want DE JEUGD.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan had je beter de scholen dicht kunnen houden.
De besmettingscijfers dalen niet (en dan kijk ik naar pletdecurve.nl). Maar oke, ik heb helemaal geen zin in die discussie voor de 300e keer te voeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Reisbewegingen inperken slaat nergens op. De mobiliteitscijfers via Google zijn al weken stijgende terwijl de cijfers qua besmettingen alleen maar dalen.
Daarnaast is sporten gezond voor lichaam en geest, dat moet je ook meewegen. En raken nog steeds de meeste mensen thuis besmet.
De jeugd is natuurlijk niet digitaal genoeg en konden de weg naar al die digitale lessen niet vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die moesten open want DE JEUGD.
Nee de jeugd zit zwaar onderprikkeld sociaal contact te missen. Die rijtjes naamvallen stampen een in stinkend leerhok dan wel de eigen kamer kan ze gestolen worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De jeugd is natuurlijk niet digitaal genoeg en konden de weg naar al die digitale lessen niet vinden![]()
Totaal niet vergelijkbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:38 schreef mascara-klodder het volgende:
stiefmama werd net gebeld door de huisarts: donderdag krijgt ze daar haar vaccinatie
Dus dan ken ik 5 mensen die gevaccineerd zijn en nul mensen die corona hebben gehad...
Is niet zo raar met die open scholen. Ik reis weer flink.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Reisbewegingen inperken slaat nergens op. De mobiliteitscijfers via Google zijn al weken stijgende terwijl de cijfers qua besmettingen alleen maar dalen.
Daarnaast is sporten gezond voor lichaam en geest, dat moet je ook meewegen. En raken nog steeds de meeste mensen thuis besmet.
Hoe werkt dat met die uitnodigingen? Krijg je geen brief in de bus dan of digitaal met je uitnodiging?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:38 schreef mascara-klodder het volgende:
stiefmama werd net gebeld door de huisarts: donderdag krijgt ze daar haar vaccinatie
Dus dan ken ik 5 mensen die gevaccineerd zijn en nul mensen die corona hebben gehad...
Correct.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |