abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 april 2021 @ 12:39:40 #101
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198931605
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 12:34 schreef DW457 het volgende:

[..]

Rijlessen gaan goed...probleem is meer van t inplannen van de 3 examens.
Lange wachtlijsten toch?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198931610
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 12:39 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Lange wachtlijsten toch?
Heel lang op t moment.
  vrijdag 9 april 2021 @ 14:26:01 #103
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198932965
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 12:40 schreef DW457 het volgende:

[..]

Heel lang op t moment.
Verder geen opties?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198932972
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 14:26 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Verder geen opties?
Eh...nee. je kan niet echt om t CBR heen he.
  vrijdag 9 april 2021 @ 14:30:17 #105
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198933020
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 14:26 schreef DW457 het volgende:

[..]

Eh...nee. je kan niet echt om t CBR heen he.
Was niet zo gek geweest als dat door meerdere partijen aangeboden zou worden evt voor een meerprijs. Zoals nu ook met coronatesten. :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198933278
Misschien kun je in Duitsland of Belgenland een rijbewijs halen? :+ Mag je geloof ik ook gewoon hier rijden.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 9 april 2021 @ 14:53:42 #107
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198933371
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 april 2021 14:46 schreef BlackLining het volgende:
Misschien kun je in Duitsland of Belgenland een rijbewijs halen? :+ Mag je geloof ik ook gewoon hier rijden.
dat betwijfel ik :)
  vrijdag 9 april 2021 @ 14:56:11 #108
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198933407
Voorlopig nog maar even rondfietsen dan
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198933437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 14:53 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

dat betwijfel ik :)
Als dit ik dit zo lees.. https://www.rdw.nl/partic(...)nederlands-rijbewijs Dan kun je een buitenlands rijbewijs wel omwisselen naar een Nederlands rijbewijs en dat doe je gewoon bij de gemeente. En je mag nog 185 dagen nadat je in Nederlands komt wonen je niet-Nederlandse EU rijbewijs blijven gebruiken.

Dus, je zou kunnen verhuizen naar een ander EU land, daar je rijbewijs halen, dan weer naar Nederland komen en binnen 185 dagen het rijbewijs omwisselen.

Je moet er iets voor over hebben :s) er zijn in ieder geval manieren om om het CBR heen te werken.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_198934549
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 14:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als dit ik dit zo lees.. https://www.rdw.nl/partic(...)nederlands-rijbewijs Dan kun je een buitenlands rijbewijs wel omwisselen naar een Nederlands rijbewijs en dat doe je gewoon bij de gemeente. En je mag nog 185 dagen nadat je in Nederlands komt wonen je niet-Nederlandse EU rijbewijs blijven gebruiken.

Dus, je zou kunnen verhuizen naar een ander EU land, daar je rijbewijs halen, dan weer naar Nederland komen en binnen 185 dagen het rijbewijs omwisselen.

Je moet er iets voor over hebben :s) er zijn in ieder geval manieren om om het CBR heen te werken.
Dat is wel heel veel moeite om t CBR te omzeilen. Denk dat je met wachten sneller aan de beurt bent.
pi_198945213
Ik heb dinsdag avd examen nu al stress :') _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_198945322
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:04 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb dinsdag avd examen nu al stress :') _O-
Komt wel goed schatje !
Ik zwaai naar dieren.
pi_198945374
Man man man.zoek tocht naar het verloop stekkertje gaat door..kreeg mail van ten kate weer..eerst week 8, toen 14, en nu weer 21..ja dan het is jaar al bijna om :')

Die maar geannuleerd ..en zelf even wezen kijken..deze nu binnen gekregen..
STD - SAE verloopstekker maja dat past dus niet..uit einde van de optimate is het zelfde - - / + + zegmaar.

Ik ga is even bellen met mymotor.. :+
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 10 april 2021 @ 13:19:22 #114
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198945388
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:04 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb dinsdag avd examen nu al stress :') _O-
Heel veel succes maat!
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198945396
Enige optie is deze nog ..

Optimate TM 17 Kabel TM naar SAE
Ik zwaai naar dieren.
pi_198946230
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Komt wel goed schatje !
Ja, hoop het.

Maar ken mensen die geslaagd zijn waarvan ik dacht dat ze net begonnen waren, dus in dat opzicht...
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_198946266
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 14:26 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ja, hoop het.

Maar ken mensen die geslaagd zijn waarvan ik dacht dat ze net begonnen waren, dus in dat opzicht...
Doe je van te voren nog een lesje ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_198946435
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 14:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

Doe je van te voren nog een lesje ?
Heb vanmorgen de laatste gehad. Meer voor het ritme, de meeste kritiek is dat ik altijd tot het gaatje wil van het toelaatbare of er te dicht op zit en te veel gooi, heb me de afgelopen maanden vooral daar op gericht.

Boh, zin om lekker te cruisen van de zomer :7
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_198946452
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 14:43 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Heb vanmorgen de laatste gehad. Meer voor het ritme, de meeste kritiek is dat ik altijd tot het gaatje wil van het toelaatbare of er te dicht op zit en te veel gooi, heb me de afgelopen maanden vooral daar op gericht.

Boh, zin om lekker te cruisen van de zomer :7
Zekers !! Tot nu toe is het nog vrij bagger..
Ik zwaai naar dieren.
pi_198946532
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 april 2021 14:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zekers !! Tot nu toe is het nog vrij bagger..
Rij je het hele jaar door?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_198946537
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 14:54 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Rij je het hele jaar door?
"vroeger" voor werk wel...nu puur hobby dus wanneer ze stras gaan strooien gaat die weer mooi in de winterstalling :+
Ik zwaai naar dieren.
pi_198946660
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 14:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

"vroeger" voor werk wel...nu puur hobby dus wanneer ze stras gaan strooien gaat die weer mooi in de winterstalling :+
Gewoon een oude erbij kopen voor in de winter.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_198946734
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:07 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Gewoon een oude erbij kopen voor in de winter.
Zat ik idd aan te denken...
Ik zwaai naar dieren.
pi_198947183
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zat ik idd aan te denken...
Maar vergeet dan niet stuurverwarming erbij te nemen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 12 april 2021 @ 12:09:27 #125
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198971635
quote:
Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw melding in behandeling genomen en laten onderzoeken.
Bijgaand treft u het door ons ontvangen antwoord aan.

"Een wegbeheerder kan bij verkeerslichten kiezen uit een wachtstand groenregeling óf een wachtstand roodregeling.

Bij een wachtstand groenregeling blijft, op het moment dat er weinig verkeer is, de voorrangsweg groen houden. Een voordeel van deze manier is dat dit een rustiger lichtbeeld geeft, maar een groot nadeel is dat verkeer op de hoofdrichting vaak met hoge snelheden het kruispunt passeert. Een ander nadeel is dat het verkeer op de zijrichting langer moet wachten op groen, omdat eerst de hoofdrichting rood moet worden.

Om deze 2 redenen kiezen veel wegbeheerders voor een wachtstand roodregeling. Bij weinig verkeer gaan alle richtingen naar rood. Op het moment dat er dan een auto uit een richting komt (ongeacht welke), kan het licht gelijk groen worden en hoeft een auto op de zijrichting niet helemaal af te remmen of zelfs tot stilstand te komen.

Voor de verkeerslichten bij de Vredepeel zal het wellicht even wennen zijn, want voorheen was hier wachtstand groen en dat is nu wachtstand rood.

Bij alle verkeerslichtenregelingen op provinciale wegen liggen detectielussen in het wegdek die het naderend en wachtend verkeer detecteren.

Voor motorrijders is het wel belangrijk dat men goed over de lussen rijdt c.q. erop gaat staan (en niet ernaast). Soms zijn de lussen voor weggebruikers echter niet zichtbaar, omdat ze onder het asfalt liggen.
Wij adviseren motorrijders altijd om met de motor op ca. 1 meter van de markering aan de rechterkant te rijden en (bij rood licht) ook op 1 meter afstand van de stopstreep te stoppen. In dergelijke gevallen wordt een motor normaliter altijd goed door de detectielus gedetecteerd.

Indien dat in de toekomst bij deze verkeerslichten niet het geval is verneem ik het graag van u, graag met exacte datum/tijdstip waarop een dergelijke situatie voorkwam en het richtingnummer van het betreffende verkeerslicht (dit staat onder de groene lamp), zodat we het achteraf kunnen nakijken in onze verkeerscentrale."

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en sluiten uw melding I2104 348.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via servicedesk@prvlimburg.nl.

Met vriendelijke groet,
Mooi verhaal, staat eigenlijk niks.
Ik schrijf die klacht niet omdat ik niks te doen heb. Dus "Indien dat in de toekomst bij deze verkeerslichten niet het geval is verneem ik het graag van u," slaat eigenlijk nergens op.

Ik zie ondertussen steeds meer mensen door rood doorkachelen (met de auto). En mijn opmerking dat motorrijders die stilstaan minder snel op worden gemerkt, komt geen reactie op. Lekker veilig wel.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198971841
quote:
13s.gif Op maandag 12 april 2021 12:09 schreef daNpy het volgende:

[..]

Mooi verhaal, staat eigenlijk niks.
Ik schrijf die klacht niet omdat ik niks te doen heb. Dus "Indien dat in de toekomst bij deze verkeerslichten niet het geval is verneem ik het graag van u," slaat eigenlijk nergens op.

Ik zie ondertussen steeds meer mensen door rood doorkachelen (met de auto). En mijn opmerking dat motorrijders die stilstaan minder snel op worden gemerkt, komt geen reactie op. Lekker veilig wel.
Nou ja, er staat hetzelfde als wat ik hierboven al schreef: zoveel mogelijk op die lasnaad rijden. Weet niet of je dat al deed natuurlijk maar het helpt weldegelijk.

Zou overigens gewoon ongeacht of dat werkt direct een mail terugsturen met dat dat niet werkt. In Den Bosch gaan ze zelfs nog wel eens zo ver dat ze je vragen over het kruispunt te rijden terwijl ze die data in de kasten staan te monitoren, kunnen ze meteen zien of ie gevoelig genoeg staat. Want da's uiteindelijk ook geen exacte wiskunde en zo'n ambtenaar kan dat vanachter zijn bureau echt niet zeker weten.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Vis een optie? maandag 12 april 2021 @ 13:00:53 #127
70532 loveli
N
pi_198972279
quote:
13s.gif Op maandag 12 april 2021 12:09 schreef daNpy het volgende:

[..]

Mooi verhaal, staat eigenlijk niks.
Ik schrijf die klacht niet omdat ik niks te doen heb. Dus "Indien dat in de toekomst bij deze verkeerslichten niet het geval is verneem ik het graag van u," slaat eigenlijk nergens op.

Ik zie ondertussen steeds meer mensen door rood doorkachelen (met de auto). En mijn opmerking dat motorrijders die stilstaan minder snel op worden gemerkt, komt geen reactie op. Lekker veilig wel.
Nog een keer een mailtje sturen met nummer van stoplicht erbij, lees ik.
crap in = crap out
  maandag 12 april 2021 @ 13:07:23 #128
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198972348
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou ja, er staat hetzelfde als wat ik hierboven al schreef: zoveel mogelijk op die lasnaad rijden. Weet niet of je dat al deed natuurlijk maar het helpt weldegelijk.

Zou overigens gewoon ongeacht of dat werkt direct een mail terugsturen met dat dat niet werkt. In Den Bosch gaan ze zelfs nog wel eens zo ver dat ze je vragen over het kruispunt te rijden terwijl ze die data in de kasten staan te monitoren, kunnen ze meteen zien of ie gevoelig genoeg staat. Want da's uiteindelijk ook geen exacte wiskunde en zo'n ambtenaar kan dat vanachter zijn bureau echt niet zeker weten.
Ze hebben de zaak gesloten, wat ik een beetje naar vind, want het veiligheidsaspect wordt vakkundig genegeerd.

Hier mijn concept-reactie:

quote:
Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie.
Helaas begrijp ik uit uw verhaal, dat mijn klacht direct wordt gesloten, maar als ik nog meer klachten heb, ik deze door kan geven.

Graag licht ik nog toe dat ik deze klacht niet heb ingestuurd omdat ik 1x voor een rood licht ben komen te staan. Ik heb deze klacht ingestuurd omdat een goed werkend kruispunt onveiliger en inefficienter is geworden.
Ik heb meermaals geprobeerd op plaatsen op de weg te rijden en staan om groen te krijgen, dit is niet gelukt.
In steden zijn er ook kruispunten te vinden waar je als motorrijder niet gedetecteerd wordt en moet wachten op een auto die dezelfde richting op gaat, dus ik ben al bekend met het fenomeen.
In het buitengebied is er echter minder verkeer waardoor je nóg langer moet wachten. De snelheden liggen ook een stuk hoger.
Het stoplicht is zelfs zo afgesteld dat tegemoetkomend én rechtdoorgaand verkeer niet zorgt voor groen op de andere, rechtdoorgaande, rijbaan.
Vandaar dat ik de moeite heb genomen een klacht te sturen.

U bent helaas ook niet ingegaan op het feit dat motorrijders minder goed zichtbaar zijn, zeker als ze stilstaan. Dit is toch wel een punt van aandacht als het om veiligheid gaat. In de tussentijd heb ik ook al regelmatig gemerkt dat automobilisten het rode licht niet meer zo serieus nemen, en met constante snelheid doorrijden.
Het stoplicht staa/t zo afgesteld dat dat nét kan, tenzij er ander verkeer aan komt en het geen groen wordt. Maar als men met 80 km/h al bij de streep is, en het wordt niet groen, heeft remmen ook geen zin meer.

Ik zie graag een oplossing waarbij motorrijders wél gedetecteerd worden, want die kruispunten zijn er ook genoeg.
Ga het ook even doorsturen naar de MAG. Stel dat er iets gebeurd, nemen ze dan ook verantwoordelijkheid? Ze zijn op de gevaren gewezen, en het kruispunt wás oke.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198972384
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:52 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Maar vergeet dan niet stuurverwarming erbij te nemen :')
geslaagd
Ik zwaai naar dieren.
pi_198972521
Het is ook energieverspilling dat je onnodig af moet remmen voor een rood licht terwijl er helemaal geen vraag naar groen is van andere richtingen.
  maandag 12 april 2021 @ 13:25:52 #131
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198972551
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:23 schreef Salatrel het volgende:
Het is ook energieverspilling dat je onnodig af moet remmen voor een rood licht terwijl er helemaal geen vraag naar groen is van andere richtingen.
Dat had ik in mijn initieele klacht ook al aangeduid, maar dat milieu gedoe hebben ze ook niet op gereageerd.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198975464
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

geslaagd
Morgen wel :7
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_198975636
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:23 schreef Salatrel het volgende:
Het is ook energieverspilling dat je onnodig af moet remmen voor een rood licht terwijl er helemaal geen vraag naar groen is van andere richtingen.
Gaat het niet automatisch op groen zodra je nadert?
Vind het altijd wel hatelijk wanneer je net stilstaat en het dan weer groen wordt, maar bij een overzichtelijke situatie zou ik gewoon handelen naar wat je gevoel zegt.
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 12 april 2021 @ 18:59:31 #134
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198976372
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 17:56 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Gaat het niet automatisch op groen zodra je nadert?
Vind het altijd wel hatelijk wanneer je net stilstaat en het dan weer groen wordt, maar bij een overzichtelijke situatie zou ik gewoon handelen naar wat je gevoel zegt.
Jawel, maar je moet eerst van het gas af. Als je het stoplicht kent, ga je wat later van je gas af, als je het niet kent of bang bent, veel eerder. In theorie hoef je geen gas los te laten als je precies 80 rijdt én er geen kruisend verkeer komt, maar de uitgang van de basis is omgeven door bomen en de lichten staan daar wat verder terug. Je ziet dus heel laat of er iemand staat opgesteld.

En dan heb je nog de mensen die de laatste gewoon doorkachelen met 80. Als het dan geen groen wordt, jammer. Het is een ongeluk wat slechts nog wat tijd nodig heeft voor het gebeurt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 13 april 2021 @ 08:14:45 #135
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198982098
De sensoren zijn overigens zeer duidelijk zichtbaar op de weg. Ik rijd altijd precies in het midden van de langwerpige, dat werkt meestal het beste.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198982256
Op het midden rijden werkt nou juist net niet. De sensordraden liggen onder de lasnaden, dus op de rand van die blokken op de weg.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 13 april 2021 @ 09:05:33 #137
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198982433
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:40 schreef BlackLining het volgende:
Op het midden rijden werkt nou juist net niet. De sensordraden liggen onder de lasnaden, dus op de rand van die blokken op de weg.
Apart, mijn evaring is juist dat op de lasnaad ik minder snel gedetecteerd wordt. Zal er eens op letten (als het minder koud is :+)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198982797
Lasnaden zijn trouwens ook erg leuk met nat weer. :+
pi_198996787
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:40 schreef BlackLining het volgende:
Op het midden rijden werkt nou juist net niet. De sensordraden liggen onder de lasnaden, dus op de rand van die blokken op de weg.
Nooit geweten. maar eigenlijk wel logisch.
Het is wat.......
pi_199072582
Besloten om na 6 jaar het motorrijden weer op te pakken, laatst weer een opfrislesje gedaan en aanstaande zaterdag een proefrit gepland. Op jawel, een Kawasaki Z H2 :D

Ben benieuwd, het wordt dat of een Diavel, maar daar staan bijna geen occasions van te koop die 1 of 2 jaar oud zijn.
pi_199079595
Na nog geen jaar besloten omvoor een upgrade te gaan. Bey Bey R1150RT, Hello R1200RT
Nu nog even een paar dagen wachten tot ik hem kan ophalen
Het is wat.......
pi_199079624
De 50 gepasseerd?
pi_199079686
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 07:45 schreef Den_Haag het volgende:
De 50 gepasseerd?
:D scherp.
pi_199080620
de 1150RT kocht ik op mijn 49ste ;)
Het is wat.......
pi_199094036
Ik ga denk een kawa z1000 kopen.
Vanmiddag rijbewijs ophalen _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 21 april 2021 @ 12:52:41 #146
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_199097166
Wat een machine, die RSV4! Dat geluid gaat door merg en been.
Een ronde op mogen rijden van mijn collega.


Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_199097322
Mooi spul!!
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 21 april 2021 @ 13:37:58 #148
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_199097712
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 07:07 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga denk een kawa z1000 kopen.
Vanmiddag rijbewijs ophalen _O_
Typisch, haha
Alle nieuwe rijders allemaal Kawa.

Vind het ook vette motoren maar je ziet ze zoveel..
pi_199098387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 13:37 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Typisch, haha
Alle nieuwe rijders allemaal Kawa.

Vind het ook vette motoren maar je ziet ze zoveel..
Z1000 ook echt :') Vind de Z750 al een onhandelbaar slagschip.

Ik zit te kijken om er een 250'je bij te kopen *O*

Zo'n Yamaha Tricker ofzo. Lijkt me erg vet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_199138474
En weer ff 415km erbij opgezet _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')