SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door gianni61 op 02-03-2021 09:46:43 ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mogge Flashdaddy-oquote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen4:01 meer zonlicht dan gisteren jaja
![]()
In Zweden eindigt 40 % van de familienamen op "-son"
(op IJsland is het trouwens nog veel erger, red.)
dat zie ik er niet aan zonder er op te klikkenquote:
waren het jouw billenquote:
Snel opgelost!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zie ik er niet aan zonder er op te klikken
are they out there on the interwebz?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:46 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney scrollt verschrikt naar boven
Hahahaha
er zijn foto's van jouw billen op antarticaquote:
Hell to the noquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zijn foto's van jouw billen op antartica
jammerquote:
dan staat het ijs eropquote:
IJsland is qua namen ook wel een next-level Urk natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen4:01 meer zonlicht dan gisteren jaja
![]()
In Zweden eindigt 40 % van de familienamen op "-son"
(op IJsland is het trouwens nog veel erger, red.)
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IJsland is qua namen ook wel een next-level Urk natuurlijk
Klinkt wel als een uitdaging bij genderproblematiek.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet Goes waar ooit een Vikingschip schipbreuk heeft geleden en waar iedereen nog blonde haren, blauwe ogen heeft en hetzelfde ruikt van onderen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vikingsgenen goede genen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet Goes waar ooit een Vikingschip schipbreuk heeft geleden en waar iedereen nog blonde haren, blauwe ogen heeft en hetzelfde ruikt van onderen?
vislucht?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet Goes waar ooit een Vikingschip schipbreuk heeft geleden en waar iedereen nog blonde haren, blauwe ogen heeft en hetzelfde ruikt van onderen?
Ik ga het niet checken iig.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik durf nu niet te vragen hoe we hierachter kunnen komen?
wel weer zin in kibbelingquote:
rustaaaghquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:24 schreef Amarantha het volgende:
Als mijn ketel na vandaag nog steeds knalt dan sloop ik dat kut ding.
Alsof schipbreuk daar zo bijzonder isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ij knalt dat zegt ze tochquote:
Ik zie het je nog doen ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan het eens in de familie-app gooien?
Ja er komen steeds van die soort explosie geluiden uit mijn ketel, ze komen nu al 1,5 jaar langs om het te fiksen maar ze kunnen het probleem niet vinden. Nu gaat die man de laatste dingen vervangen die nog niet vervangen zijn en als dat niet helpt krijg ik een nieuwe ketel (binnenkort).quote:
sssst, blijf even met de blokken spelen als grote mensen aan het praten zijnquote:
Ben je de woeste wereldzeeën aan het overwinnen en dan leidt je schipbreuk in Zeelandquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof schipbreuk daar zo bijzonder is
Help.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je de woeste wereldzeeën aan het overwinnen en dan leidt je schipbreuk in Zeeland![]()
Sorry, de koffie is nog niet opquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels drie gesprekken geplandDonderdag, vrijdag en maandag
Gelukkig is het vandaag en morgen nog heerlijk balkonnetjesweer
Positiefquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels drie gesprekken geplandDonderdag, vrijdag en maandag
Gelukkig is het vandaag en morgen nog heerlijk balkonnetjesweer
Dat is wel euhm, prut timingquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega 1 is een weekje met vakantie. Collega 2 zou wat taken van haar overnemen. Maar nu is collega 2 ziek. En kan ik de taken van collega 1 én collega 2 overnemen
Dat hoor je wel vaker. Maar zeker niemand die even de arbo arts laat bellen of langs gaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verdenk collega 2 ervan dat ze haar 'ziek zijn' bewust zo heeft gepland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:36 schreef Puala het volgende:
komt me bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik werkte eens net ergens, met iemand anders die er al langer werkte. Zij had een weekje vakantie en ik werd op maandagmiddag meteen ziekquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verdenk collega 2 ervan dat ze haar 'ziek zijn' bewust zo heeft gepland.
misschien dezelfde opdrachtgeverquote:
Gerrieverhalenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werkte eens net ergens, met iemand anders die er al langer werkte. Zij had een weekje vakantie en ik werd op maandagmiddag meteen ziekFlinke buikloop. Waren ze niet blij mee. Kwam er later een andere collega die zei dat zij ook ziek was geweest en gewoon naar het werk was gekomen en dat dat best kon en dat je je niet snel ziek moest melden.
Bitch ik haalde de wc niet eens vanaf de bank, zo groot woon ik nietDenk dat ik bij het afzetten op de fiets al m'n broek vol had.
Gvd nog steeds.quote:Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werkte eens net ergens, met iemand anders die er al langer werkte. Zij had een weekje vakantie en ik werd op maandagmiddag meteen ziekFlinke buikloop. Waren ze niet blij mee. Kwam er later een andere collega die zei dat zij ook ziek was geweest en gewoon naar het werk was gekomen en dat dat best kon en dat je je niet snel ziek moest melden.
Bitch ik haalde de wc niet eens vanaf de bank, zo groot woon ik nietDenk dat ik bij het afzetten op de fiets al m'n broek vol had.
Oh nee dat is niet vergelijkbaarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dezelfde opdrachtgever
eerst een paar miljoen uit geven, deze nog eens duizenden aan aanpassingen en vervolgens maar alles weer weg gooien
En dan moet je ineens 50 betalenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil weten of ik 10 of 20 euro krijg ja.![]()
Nee grapje dat bedrag boeit me niet veel maar ben wel nieuwsgierig.
Gerriederrie verhalenquote:
Ik verwacht niet dat ik moet betalen, ik krijg juist steeds iets terug (dit jaar laatste keer).quote:
ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoeveel ik terug krijg, maar ik wacht nog wel even tot het weekend.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Hoe meer ik mag aftikken, hoe meer ik heb verdiendTenminste, dat is altijd maar te hopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:55 schreef Amarantha het volgende:
Ooit kreeg ik 1000 euro terug ofzo maar helaas ieder jaar is het steeds minder.Wel fijn om daar vanaf te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En 1000 kan, moet je een huis kopen![]()
Met die servers van de Belastingdienst duurt het voor iedereen nog wel even voor die het weetquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:02 schreef Puala het volgende:
Ik heb vorig jaar een huis verkocht, gewisseld van banen en meer dan dat spul. Ben benieuwd wat het gaat zijn, maar ivm jaarcijfers icm trage boekhouder is er uitstel nodig. Dus dat duurt nog wel even voor ik het weet.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel fijn om daar vanaf te zijn![]()
En 1000 kan, moet je een huis kopen
[ Bericht 6% gewijzigd door Ama op 02-03-2021 11:13:16 ]Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja daar ben ik het meest verdrietig om geweest. Dat ik moest terugbetalen begreep ik wel maar even 3500 euro er bovenop is echt heel erg zuur, was er anders allang vanaf geweest.quote:
Ik snap het ook nooit zo, mensen raken echt nog verder in de shit door van die bizarre boetes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het meest verdrietig om geweest. Dat ik moest terugbetalen begreep ik wel maar even 3500 euro er bovenop is echt heel erg zuur, was er anders allang vanaf geweest.
dat zijn stevige boetesquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het meest verdrietig om geweest. Dat ik moest terugbetalen begreep ik wel maar even 3500 euro er bovenop is echt heel erg zuur, was er anders allang vanaf geweest.
Ach ik had 25% ofzo best begrepen en als je vaker fouten maakt dat het steeds hoger gaat worden maar dit was echt zo zuur.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook nooit zo, mensen raken echt nog verder in de shit door van die bizarre boetes.
Jep.. en ik heb echt het geluk gehad dat ik nog een paar jaar kraak heb gewoond en dus veel kon betalen in het begin maar anders was ik er nu echt nog lang niet vanaf geweest denk ik.quote:
Was dat gerechtvaardigd, die boete?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, was de overtreding dermate groot dat dit een rechtvaardige boete was?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en ze mogen zelfs boetes van 110% enz geven.
Mooi, net op tijd, want ik heb trek.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:33 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Hun vinden van wel. UWV is heel streng.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, was de overtreding dermate groot dat dit een rechtvaardige boete was?
zou een jurist dat ook vinden?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hun vinden van wel. UWV is heel streng.
ja, tot je iets van hun nodig hebt, dan zijn ze niet thuisquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hun vinden van wel. UWV is heel streng.
Het is het beste als je ze nooit nodig hebt, iddquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, tot je iets van hun nodig hebt, dan zijn ze niet thuis
Dit herken ik vooral.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, tot je iets van hun nodig hebt, dan zijn ze niet thuis
Oké, ik zal niet zo streng zijn over mijn collegaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh dat zou ik gecontroleerd hebben. Zelfs nu nog, want als ik 3,5k terug zou kunnen krijgen van de overheid zou ik geen seconde twijfelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee maar maak mij niet meer zo druk.
flessenpost mik je toch in het water?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompidom, flessenpost is klaar, vanmiddag even langs de brievenbus.
Hmm ik denk dat UWV vast gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
oh dat zou ik gecontroleerd hebben. Zelfs nu nog, want als ik 3,5k terug zou kunnen krijgen van de overheid zou ik geen seconde twijfelen.
En roept ze al om jouw hulp>?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flessenpost mik je toch in het water?
Je krijgt ze ook als ze vanuit een ander topic komen dan degene waar je in zit.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:34 schreef Puala het volgende:
Ik vind het echt heel irritant dat mijn quote/like notificaties t alleen maar doen als ik in myAT sta. Elke keer een berg meldingen als ik een keer daarheen klik
nog 3 uur werk en nog 2 uur cursusquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:01 schreef shiitake het volgende:
Aan het eind van de middag ga ik ook nog even lekker naar buiten. Nu eerst nog minstens 3 uur achter m'n schermpje zitten.
Ik wil eigenlijk nog wel een kabouter in mijn tuin @liesje1979quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Genoeg kabouters! Kom maar op met de eenhoorns!
Nooit genoeg kabouters.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Genoeg kabouters! Kom maar op met de eenhoorns!
Dat kan dan moet ik er 1 voor je naar Limburg sturen, moet je even het lijstje invullen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel een kabouter in mijn tuin @:Liesje1979
Mijn echte tuin dan, niet die in foqueville
Oh ja, dat ik wel geinig. Dan laat jij hem ergens uit en dan moet hij zelf zn weg naar het zuiden zoeken (en als hij in de buurt is kan ik hem kabouternappen en in de tuin opsluitenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooit genoeg kabouters.
[..]
Dat kan dan moet ik er 1 voor je naar Limburg sturen, moet je even het lijstje invullen.
Volgende ronde is primaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik ga zo naar de duinen, als je snel bent kan ie nog mee en anders een volgende ronde.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat ik wel geinig. Dan laat jij hem ergens uit en dan moet hij zelf zn weg naar het zuiden zoeken (en als hij in de buurt is kan ik hem kabouternappen en in de tuin opsluiten)
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat ik wel geinig. Dan laat jij hem ergens uit en dan moet hij zelf zn weg naar het zuiden zoeken (en als hij in de buurt is kan ik hem kabouternappen en in de tuin opsluiten)
Geef aub de site nog eens, dan kan ik wat inspiratie opdoen voor een verhaaltjequote:
https://reizendekabouters.nl/quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geef aub de site nog eens, dan kan ik wat inspiratie opdoen voor een verhaaltje
https://reizendekabouters.nl/quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geef aub de site nog eens, dan kan ik wat inspiratie opdoen voor een verhaaltje
om te fietsen of wandelen neem ik met 12 genoegenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:37 schreef Karzai het volgende:
Korte broek gaat pas aan boven de 20 graden
heb jij al een kabouter?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staat de labouterlink niet in je sig
ik heb het gewoon snel warmquote:
niks mis mee, Ik wil wel weer naar Scandinaviëquote:
Ik ook wel, maar ben bang dat ik dood vries.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee, Ik wil wel weer naar Scandinavië
in de zomer is het daar ook gewoon zomer hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ben bang dat ik dood vries.
lekker feestenquote:
een swingersfeestje?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ben wel toe aan een goed feestje.
Ja weet ik welquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de zomer is het daar ook gewoon zomer hoor
en kou kun je je op kleden enz.
Ik zou sowieso wel eens naar IJsland willen, ongeacht het seizoen.quote:
Ik wil meequote:
oh nee, zwoele eilanden kan ik niks meequote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja weet ik welMaar mijn tropische genen halen me toch altijd over om naar zwoele eilanden te gaan uiteindelijk
Oh en in IJsland wil ik naar het midwinter festival en dat is niet in de zoner ook al
Ja maar het Poollicht.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wel eens naar IJsland willen, ongeacht het seizoen.
al zou kersenlippen naar het einde van de aarde reizen zou je nog mee willenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil mee
[..]
oh nee, zwoele eilanden kan ik niks mee
Lekkerrrrrrrquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil mee
[..]
oh nee, zwoele eilanden kan ik niks mee
Is er in de zomer ook, je ziet het alleen nietquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
al zou kersenlippen naar het einde van de aarde reizen zou je nog mee willen
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
al zou kersenlippen naar het einde van de aarde reizen zou je nog mee willen
Ja dat wil ik ook wel zien, maar voor de natoer lijkt me IJsland al zeer interessantquote:
door mijn pauze rondje zit ik op 4926.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:04 schreef dud0r het volgende:
heeft iedereen een fijne dag?
Hier op zich wel prima. vanochtend een beetje saai maar nu wel oke.
Moet alleen nog wel even wandelen vandaag want zit pas op 700 stappen
voordeel van zwoele eilanden is wel minder kledingquote:
je gaat toch geen stoel boven de bank hangen..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga dit boven mijn bank hangen.![]()
Neehee poster.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
je gaat toch geen stoel boven de bank hangen..
leuk tafeltje wel
het is prima weer om te bezorgen in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker kunnen werken vandaag, wel in een redelijk onbekende wijk, maar toch![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordeel van zwoele eilanden is wel minder kleding
[..]
je gaat toch geen stoel boven de bank hangen..
leuk tafeltje wel
nou ja, hij is al even lang dood als dat hij leefde, dus op zich zullen steeds minder mensen hem kennenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:09 schreef Amarantha het volgende:
En iedereen die mijn huis binnenkomt en zegt "wie is dat?" mag meteen weer weg.
hnnnngggquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:10 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Ja minder kleren, zwoele briesjes langs je huid
Zeker..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is prima weer om te bezorgen in ieder geval
Mensen uit 1994 zijn zelf nu 27quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, hij is al even lang dood als dat hij leefde, dus op zich zullen steeds minder mensen hem kennen
80% van de wereldbevolking weet toch wie dit is. (Boven de 16 jaar dan he)quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, hij is al even lang dood als dat hij leefde, dus op zich zullen steeds minder mensen hem kennen
Zullen ze hem in China ook kennen??quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
80% van de wereldbevolking weet toch wie dit is. (Boven de 16 jaar dan he)
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen uit 1994 zijn zelf nu 27En hebben zelf al kinderen.
ik heb hier geen studie op losgelaten, maar ik gok dat 80% erg hoog isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar heb er niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
of centraal afrika.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zullen ze hem in China ook kennen??
gewoon denken aan vrouwen met zo min mogelijk kleren aan heeft wel zo zo'n charmequote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Je begint er de charme van in te zien he
ja, maar van de andere kant.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Je begint er de charme van in te zien he
Heb je z’n journals al?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben de laatste jaren echt Nirvana fangirl aan het worden.Was altijd al wel gek op hun muziek maar laatste jaren is het wel heel erg.
ik luister het tegenwoordig helemaal niet meer, behalve als het toevallig op de radio langs komt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben de laatste jaren echt Nirvana fangirl aan het worden.Was altijd al wel gek op hun muziek maar laatste jaren is het wel heel erg.
Ja ok daar ben ik ook wel voor te vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar van de andere kant.
in een mooi besneeuwd landschap, naakt in een hottub kruipen heeft ook zo zn charme
Nee man ik spaar verder weinig van artiesten. Ik heb een Nirvana trui en straks een poster boven de bank en dat is wel genoeg hoor.quote:
Echt niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik luister het tegenwoordig helemaal niet meer, behalve als het toevallig op de radio langs komt.
Omg wou ik net aanzetten!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Ajoh
Moet altijd zo grinniken om deze clip ook
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man ik spaar verder weinig van artiesten. Ik heb een Nirvana trui en straks een poster boven de bank en dat is wel genoeg hoor.
Toen het uitkwam was het duivelse ruige rebelse muziek, tegenwoordig hoor je Smells Like Teen Spirit ook gewoon als achtergrondmuziekje in de supermarktquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik luister het tegenwoordig helemaal niet meer, behalve als het toevallig op de radio langs komt.
nee, echt nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Ajoh
Moet altijd zo grinniken om deze clip ook
tegenwoordig koop je Nirvana, AC/DC, Pink Floyd en Guns 'n Roses shirts bij de H&M zonder te weten dat het ooit bands warenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen het uitkwam was het duivelse ruige rebelse muziek, tegenwoordig hoor je Smells Like Teen Spirit ook gewoon als achtergrondmuziekje in de supermarkt
Niet mijn schuld hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer reclames van pindarotsjes.
Mijn Nirvana trui komt ook van de H&M.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig koop je Nirvana, AC/DC, Pink Floyd en Guns 'n Roses shirts bij de H&M zonder te weten dat het ooit bands waren
Ja, maar jij weet dan nog wat je aantrektquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn Nirvana trui komt ook van de H&M.Maar hij is wel heel leuk.
ze roepen je!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer reclames van pindarotsjes.
Ze hadden met de kerst ook van Whamquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig koop je Nirvana, AC/DC, Pink Floyd en Guns 'n Roses shirts bij de H&M zonder te weten dat het ooit bands waren
Heul niet, dat is Macklemorequote:
En ik had voor deze trui een trui van Black Sabbath (maar is nu kapot).quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar jij weet dan nog wat je aantrekt
Mooiste nummer zou ik niet weten eigenlijk. Vind ze meestal eerder lolligquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar mooiste nummer vind ik:
Maar is niet van Nirvana zelf.
Lake of fire is ook goed maar ook een cover.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Mooiste nummer zou ik niet weten eigenlijk. Vind ze meestal eerder lollig
Maar wel![]()
Vooral door z’n smirk
Ik heb hier nog wel een paar bandshirts liggen. iig van Queen en Sonata Arcticaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik had voor deze trui een trui van Black Sabbath (maar is nu kapot).Ook van de H&M. Maar ik mag van mezelf maar 1 trui van een band want ik wil niet weer zo alto erbij lopen als vroeger.
Omdat we geen verraders zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Jongens toch, waarom klikken jullie nooit?
Animal Instinctquote:
Wel jammer dat Rob en Caroline weg zijn. Vond dat een prettig en prima duo..quote:
band truien en heb ik tegenwoordig alleen nog tijdens het werk aan an als het echt koud is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik had voor deze trui een trui van Black Sabbath (maar is nu kapot).Ook van de H&M. Maar ik mag van mezelf maar 1 trui van een band want ik wil niet weer zo alto erbij lopen als vroeger.
Na ik koop het bewust niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een paar bandshirts liggen. iig van Queen en Sonata Arcticavolgens mij ook van Aerosmith (die lag ooit bij de Lidl
)
Draag ze in mijn vrije tijd regelmatig...
Ja was leuk altijdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel jammer dat Rob en Caroline weg zijn. Vond dat een prettig en prima duo..
Dus eigenlijk vind je vooral hun covers goed?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lake of fire is ook goed maar ook een cover.
klinkt zo raar om 2 muziekjes door elkaar te horen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Jongens toch, waarom klikken jullie nooit?
Haha nee ik vind best veel liedjes goed maar where did you sleep last night is wel mijn nummer 1.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je vooral hun covers goed?
Bush was ook wel erg goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger wel shirts van Garbage, Muse en Bush, maar pas er volgens mij niet meer in
Heb nu alleen slaapshirts van Beatles, Star Wars, Friends. En Take That en Robbie Williams natuurlijk.
Ik voel me nog steeds een beetje een metalhead/rocker. Hoewel je dat niet altijd aan mijn kleding kan zien. Ik heb iig niet zo'n jack met al die bagdes.. Ook geen tattoos.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik koop het bewust niet.Ben mijn alto tijd een beetje voorbij, helaas heb ik nog wel een tattoo waar ik vanaf wil.
Oh ja ok, da’s andere context. You’re off the hookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt zo raar om 2 muziekjes door elkaar te horen.
Straks weten mn collegas nog dat ik niet werk.
ik ben tegenwoordig een saaie lul met hemdjes en polo shirtsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:30 schreef jerney het volgende:
Ik heb echt 0 band shirts, heb vooral lame ass shirts.
Ik heb voornamelijk effen zwarte shirtsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig een saaie lul met hemdjes en polo shirts
Ja en als het er dan nog mooi uitzagquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is tattoo weg laten laseren zo tering duur.Het is goedkoper om er iets anders van te laten maken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week weer de hele tijd regen
Maart
Waarom doe je dat nouquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig een saaie lul met hemdjes en polo shirts
verwarrende vraagstelling ditquote:
Ik heb ook weleens op het balkon gezeten met m'n verjaardag.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
8 jaar geleden sneeuwde het nog in Maart
Dan is het goedquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
maar stiekem hou ik heel erg van polo shirts
zitten ook gewoon prima.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
maar stiekem hou ik heel erg van polo shirts
wanneer is je verjaardag?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens op het balkon gezeten met m'n verjaardag.
Ook. ergens toen ik een jaar of 10 werd, was het zelfs zomers warm...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens op het balkon gezeten met m'n verjaardag.
Oh ik blijf van binnen ook wel altijd alternatief (metal, rock etc.) maar mijn muzieksmaak is tegenwoordig een stuk breder en ik probeer me ook niet meer zo te kleden. Tattoos en piercings blijven wel maar ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds een beetje een metalhead/rocker. Hoewel je dat niet altijd aan mijn kleding kan zien. Ik heb iig niet zo'n jack met al die bagdes.. Ook geen tattoos.
Mijn muzieksmaak en bijbehorende kledingkeuzes heeft wel verschillende fasen doorlopenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik blijf van binnen ook wel altijd alternatief (metal, rock etc.) maar mijn muzieksmaak is tegenwoordig een stuk breder en ik probeer me ook niet meer zo te kleden. Tattoos en piercings blijven wel maar ja.
Ik denk dat ik er een mandala van laat maken, ik heb namelijk het bandlogo van HIM op mijn arm (domste fout ooit maar goed) en een mandala past wel beetje bij mijn hippietattoo op mijn voet (kralenbandje rond mijn enkel met veren eraan op mijn voet). Maar ja moet wel eerst het geld hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja en als het er dan nog mooi uitzag
Misschien maar eens iets overheen laten zetten. Wordt dat wel mooi dan? Weet wel iemand die dat had gedaan maar was van klein muzieksleuteltje naar big ass back piece
Wel een mooie
Waarom geen lieve?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:37 schreef UitStraling het volgende:
De dag dat ik een poloshirtje draag spring ik echt keihard tegen een valse ijsberg aan of zo
Zwaar misleidende bandnaam...quote:
Dat je maar snel meer ademruimte mag krijgenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een mandala van laat maken, ik heb namelijk het bandlogo van HIM op mijn arm (domste fout ooit maar goed) en een mandala past wel beetje bij mijn hippietattoo op mijn voet (kralenbandje rond mijn enkel met veren eraan op mijn voet). Maar ja moet wel eerst het geld hebben.Hopelijk volgend jaar.
Ik heb volgens mij ook alleen nog maar polo's aangehad als bedrijfskleding bij bijbaantjes vroeger, zou dat zelf niet vrijwillig zo aantrekken denk ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:37 schreef UitStraling het volgende:
De dag dat ik een poloshirtje draag spring ik echt keihard tegen een valse ijsberg aan of zo
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zwaar misleidende bandnaam...
Ik vermoed dat de daders van Bataclan dat ook dachten tbhquote:
hatersquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook alleen nog maar polo's aangehad als bedrijfskleding bij bijbaantjes vroeger, zou dat zelf niet vrijwillig zo aantrekken denk ik.
Lekker dikke lijnen ook zekerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een mandala van laat maken, ik heb namelijk het bandlogo van HIM op mijn arm (domste fout ooit maar goed) en een mandala past wel beetje bij mijn hippietattoo op mijn voet (kralenbandje rond mijn enkel met veren eraan op mijn voet). Maar ja moet wel eerst het geld hebben.Hopelijk volgend jaar.
Ohja daar kwam die naam me bekend van voor. Het is eerder een beetje knuffelrockquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de daders van Bataclan dat ook dachten tbh![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat was bizarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Knuffelrock gaat wel heel verquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja daar kwam die naam me bekend van voor. Het is eerder een beetje knuffelrock
En af en toe ook nog even die rechterarm omhoog om elkaar te begroeten zeker.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haters![]()
Lonsdale polootje aan, kaal koppie, broekpijpen opgerold en steel capped Doc Martens er onder.
zo heurt het
Ik had kaartjesquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als mijn wasmachine niet dood aan het gaan is kon het misschien wel eerder. Maar ach ik stoor me er ook niet mega hard aan, het is mijn eigen domme fout.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat je maar snel meer ademruimte mag krijgen
Ja dus ben wel benieuwd wat ze ermee kunnen.quote:
Niks mis met Bon Joviquote:
nee, 538 op dit momentquote:
Je bent zelf van de incontinente smurfenpiepjesmuziek manquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja daar kwam die naam me bekend van voor. Het is eerder een beetje knuffelrock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |