SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door gianni61 op 02-03-2021 09:46:43 ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mogge Flashdaddy-oquote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen4:01 meer zonlicht dan gisteren jaja
![]()
In Zweden eindigt 40 % van de familienamen op "-son"
(op IJsland is het trouwens nog veel erger, red.)
dat zie ik er niet aan zonder er op te klikkenquote:
waren het jouw billenquote:
Snel opgelost!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zie ik er niet aan zonder er op te klikken
are they out there on the interwebz?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:46 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney scrollt verschrikt naar boven
Hahahaha
er zijn foto's van jouw billen op antarticaquote:
Hell to the noquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zijn foto's van jouw billen op antartica
jammerquote:
dan staat het ijs eropquote:
IJsland is qua namen ook wel een next-level Urk natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen4:01 meer zonlicht dan gisteren jaja
![]()
In Zweden eindigt 40 % van de familienamen op "-son"
(op IJsland is het trouwens nog veel erger, red.)
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IJsland is qua namen ook wel een next-level Urk natuurlijk
Klinkt wel als een uitdaging bij genderproblematiek.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet Goes waar ooit een Vikingschip schipbreuk heeft geleden en waar iedereen nog blonde haren, blauwe ogen heeft en hetzelfde ruikt van onderen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vikingsgenen goede genen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet Goes waar ooit een Vikingschip schipbreuk heeft geleden en waar iedereen nog blonde haren, blauwe ogen heeft en hetzelfde ruikt van onderen?
vislucht?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet Goes waar ooit een Vikingschip schipbreuk heeft geleden en waar iedereen nog blonde haren, blauwe ogen heeft en hetzelfde ruikt van onderen?
Ik ga het niet checken iig.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik durf nu niet te vragen hoe we hierachter kunnen komen?
wel weer zin in kibbelingquote:
rustaaaghquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:24 schreef Amarantha het volgende:
Als mijn ketel na vandaag nog steeds knalt dan sloop ik dat kut ding.
Alsof schipbreuk daar zo bijzonder isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ij knalt dat zegt ze tochquote:
Ik zie het je nog doen ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan het eens in de familie-app gooien?
Ja er komen steeds van die soort explosie geluiden uit mijn ketel, ze komen nu al 1,5 jaar langs om het te fiksen maar ze kunnen het probleem niet vinden. Nu gaat die man de laatste dingen vervangen die nog niet vervangen zijn en als dat niet helpt krijg ik een nieuwe ketel (binnenkort).quote:
sssst, blijf even met de blokken spelen als grote mensen aan het praten zijnquote:
Ben je de woeste wereldzeeën aan het overwinnen en dan leidt je schipbreuk in Zeelandquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof schipbreuk daar zo bijzonder is
Help.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je de woeste wereldzeeën aan het overwinnen en dan leidt je schipbreuk in Zeeland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |