quote:
Op zaterdag 13 maart 2021 12:20 schreef Malteser het volgende:Hier zijn pistolen ook een no go Quoi maar ik zie dat er veel kleuters om ons heen wel eentje hebben.
Twix weet heel goed hoe ik erover denk:
“Jij wil geen pistolen en geweren in ons huis toch mama? Dus dan speel ik er wel mee als ik bij vriendjes ben.”
Zijn er hier meer kleuters waarvan paspoort/id-kaart verloopt? Hoe streng zijn de foto regels voor kleuters van 5? Ook niet lachend op de foto en zulks?
Dat weet Max inmiddels ook. Gewoon niet hier en door ons gekocht. Stom, verder ben ik niet zo principieel, maar dit dan wel!
Hoi
@Cygne en Wolf!
Oh ik vind het ineens zo snel gaan allemaal. Wat is Max toch grooooooooot. Die zinnen die hij maakt, de onderhandelingen die hij met ons aangaat

Als we weer eens een huis kopen laten we hem onderhandelen.
Afgelopen week een 10-minuten-gesprek gehad met de juf. Zo trots zijn we! Ze zien 'm sinds september (toen hij begon) groeien op gebied van zelfvertrouwen en assertiviteit en dat is super. Sociaal zit hij als een vis in het water. Hij doet alle taal- en rekenlesjes mee met groep 2 (wtf!), en blijft motorisch zoals we 'm kennen: lekker voorzichtig (al zien we daar ook echt groei). Ofwel: niks te klagen hier
behalve een snottebel sinds vrijdag