Klopt. Want de wappies kijken geen Jinekquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het enge is dat dit bizarre gedrag hem niet eens een zetel gaat kosten.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:04 schreef Ciclon het volgende:
Sterk punt van Thierry. De laatste 3 inbraken hier in het dorp (amper Marokkaanse inwoners), gepleegd door Mohammed, Tarik, Hamza, Ismael & Farid.
Verder, Nederland is een blank land en in vermoed dat overgrote willen dat ook zo houden. Niks mis mee. Vindt je dat wel, dan is het zoals het zeggen dat je een land als Kenia moet verwitten. Pure racisme dus.
Maar goed, anno 2021 kunnen alleen blanke mensen racistisch zijn. En die talkshows doen er lekker aan mee, godverdomme.
Er is nu eenmaal een achterban hiervoor van 3 a 4 zetels. Die mensen boeit niks. Net als met Wilders, wat hij ook roept, het boeit nauwelijks iets.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het enge is dat dit bizarre gedrag hem niet eens een zetel gaat kosten.
Zijn dat niet die Eurofielen?quote:
Vandaag wel ja, maar dat is ook wel eens anders geweestquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:09 schreef Gunner het volgende:
Je kan vinden van Azarkan wat je wil maar het is een charismatisch spreker.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:09 schreef Gunner het volgende:
Prive lijkt het me meer dan een prima kerelquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:09 schreef Gunner het volgende:
Alles wat ik van hem gezien heb de afgelopen maanden ziet er prima uit.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Vandaag wel ja, maar dat is ook wel eens anders geweest
weet niet of hij bier drinkt maar ik kan me wel voorstellen dat dat wel een interessante middag kan worden ja.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:11 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Prive lijkt het me meer dan een prima kerel
quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Baudet: ik denk 20 zetels
17 maart:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |