Ik hodl Bondly, is al >500% up sinds aanschaf.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:49 schreef aTypisch het volgende:
waarom zitten jullie niet op de nieuwe hype met die NFT's?
Pancake = Binance Smart Chain = niet Ethereumquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Connecten van Metamask op Pancake:
[ code verwijderd ]
Zal wel aan mij liggen
Jammer dat Vechain helemaal niets met NFT's doet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:49 schreef aTypisch het volgende:
je weet toch dat je precies het tegenovergestelde van Nattekrant moet doen?quote:
Nieuw?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:49 schreef aTypisch het volgende:
Nattekat indicatorquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
je weet toch dat je precies het tegenovergestelde van Nattekrant moet doen?
Ja, dat kan ik allemaal niet meer volgen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Pancake = Binance Smart Chain = niet Ethereum
Ik gebruik de Binance Chain Wallet
Niet tegen Nattekat vertellen, anders komt z'n eten weer naar boven.
uh, goeiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Nieuw?
Wist niet dat je zo traag was.
ik verwacht veel tranen daarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik hodl Bondly, is al >500% up sinds aanschaf.
Pancakeswap is de Uniswap van Binance Smart Chain, dus wat dat betreft vrijwel hetzelfde maar een andere chain.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik allemaal niet meer volgen hoor
Waarom bieden ze die optie dan aan
Nja, ik ga maar eens Googlen wat ik allemaal moet doen, dit keer zonder mn geld kwijt te raken
Bondly doet overigens meer dan NFT's, maar ze willen wel de grootste worden op dat vlak.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik verwacht veel tranen daar
mensen met de getekoniseerde bil van paris hilton a 1 BTC
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:43 schreef fathank het volgende:
Bitcoinmok incl NFT
https://realitems.shop/co(...)oducts/hodln-btc-mug
Wel duur geworden. Paar weken terug waren ze nog maar $15
Universa.quote:
Ik stuur je een grote taart als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Denk dat het token uiteindelijk wel op zo'n $10 tot $25 uit gaat komen.
Ik koop een bakkerij als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stuur je een grote taart als dat gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |