Voor zover de revolutiequote:Winkeliers in Klazienaveen sluiten deuren weer op last van de gemeente
Tientallen winkels in het centrum van Klazienaveen hebben vanochtend hun deuren geopend, maar sluiten die weer op last van de gemeente. Zojuist hebben de winkeliers een officiële waarschuwing gehad. Volgens Harrie van der Velde, voorzitter van winkeliersvereniging Klazienaveen Centrum, gaan de ondernemers daar gehoor aan geven. ,,Het is geen burgerlijke ongehoorzaamheid, maar een kreet om aandacht.”
Dat is waar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hoort erbij.
Er zijn wel meer onderzoeken die onprettig zijn. Life happens.
Je laat toch ook gaatjes boren of wanneer ze iets met de darmen hebben dan laat je dat toch ook onderzoeken.
Je laat ze vaccineren. Allemaal niet leuk maar hey, soit.
Dat zie ik echt niet en ja, ik heb kinderen.
Vreemd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Het laten testen heeft geen enkele medische noodzaak voor het kind. Wat heeft het precies voor nut voor het kind zelf?
(Overigens laat ik haar zelf beslissen, of ze getest wil worden)
Het is enkel data verzamelen, en daar heb ik geen zin in.
Zeker in dit seizoen, volop verkoudheid en hooikoortsklachten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar als je ze bij elke snotneus moet laten testen kun je je slaapzak wel in de teststraat leggen, denk ik.
Heerlijk ook zo'n burgemeester die lekker mee werkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie die rode kop van Grapperhaus al op tv.
Die zaken hebben in elk geval nog relevantie voor de gezondheid van het kind.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hoort erbij.
Je laat toch ook gaatjes boren of wanneer ze iets met de darmen hebben dan laat je dat toch ook onderzoeken.
Ze moeten gewoon wat afstand houden, die kleine etterbakkenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar als je ze bij elke snotneus moet laten testen kun je je slaapzak wel in de teststraat leggen, denk ik.
Yeps, bepaalde personen zullen hier ontzettend veel geld aan verdienen. Hoeveel testen zijn er ook alweer in totaal afgenomen? Honderden miljoenen toch? Nou doet dat keer ... en hoppa wat een bedrag.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:26 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
En de zakken vullen van de artsen:
https://www.welingelichte(...)enen-aan-testen.html
Dan kunnen de teststraten wel weg, dataverzamelplekken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Die zaken hebben in elk geval nog relevantie voor de gezondheid van het kind.
Een PCR-test niet.
Dat is alleen relevant voor de statistieken.
Vaccineren, gaatjes boren en onderzoek naar de darmen als er iets mis is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hoort erbij.
Bingo. Die 80% testen van dat evenement waarop De Jonge feitelijk ook een variant op 'nee' produceerde want het was hem niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:28 schreef Red_85 het volgende:
Er kan zo veel meer op een veilige manier.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er kan zo veel meer op een veilige manier.
Het is statistiek. Hoe meer bewegingen hoe meer besmettingen. Maatwerk is al geprobeerd maar werkt niet. Mensen komen niet uit de lucht vallen op een terras, op precies 1.5 meter. Mensen reizen samen in de trein en auto. Bij het weglopen komen mensen bij elkaar in de buurt etc.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Het is nu verboten :
- Om met meer dan 2 buiten tegelijk te lopen of te samenscholen
- Om boven de 27 buiten te sporten in teamverband
- Om buiten op een terrasje te zitten en een drankje te drinken op 1,5 meter
- Om tussen 21:00-4:30 op straat te zijn
Allemaal levensgevaarlijk. Allemaal dingen die wat mij betreft wel weg mogen. Maar ik ben geen beleidsmaker.
Nou nee. Ik laat mezelf testen bij klachten omdat ik mijn moeder niet wil besmetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan kunnen de teststraten wel weg, dataverzamelplekken.
Exact. 80% is goed genoeg om data te peuren uit een test. Die klootzak zoekt continu redenen om het niet te doen, waar er zoveel wegen zijn om het wel te kunnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bingo. Die 80% testen van dat evenement waarop De Jonge feitelijk ook een variant op 'nee' produceerde want het was hem niet goed genoeg.
Zo komen we natuurlijk nergens als je in problemen denkt i.p.v oplossingen.
Als je die regels afschaft dan zal dat wel tot meer besmettingen en vermoedelijk ook meer ziekenhuisopnames en sterfgevallen leiden. De vraag is niet zo zeer óf, de vraag is hoeveel. Op die vraag moet je een antwoord hebben om een inschatting te maken van de proportionaliteit.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Het is nu verboten :
Allemaal levensgevaarlijk. Allemaal dingen die wat mij betreft wel weg mogen. Maar ik ben geen beleidsmaker.
Ik vind het ook ver gaan. Zeker voor kinderen van 4 jaar oud.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:15 schreef Gunner het volgende:
Ben ik de enige die kinderen testen wel wat ver vind gaan trouwens?
Krijgen die een andere test dan volwassenen trouwens?
maar wel verkiezingen willen houden ipv verschuiven.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is statistiek. Hoe meer bewegingen hoe meer besmettingen. Maatwerk is al geprobeerd maar werkt niet. Mensen komen niet uit de lucht vallen op een terras, op precies 1.5 meter. Mensen reizen samen in de trein en auto. Bij het weglopen komen mensen bij elkaar in de buurt etc.
Alcohol kopen na 20u is wel levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Het is nu verboten :
Nee, de kans op besmetting buiten is nihil. Het afschaffen gaat niet tot meer besmettingen leidden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je die regels afschaft dan zal dat wel tot meer besmettingen en vermoedelijk ook meer ziekenhuisopnames en sterfgevallen leiden. De vraag is niet zo zeer óf, de vraag is hoeveel. Op die vraag moet je een antwoord hebben om een inschatting te maken van de proportionaliteit.
Zoiets als nu dus zeg maar.quote:Ondernemers lopen het risico op een boete van 4000 euro of zelfs sluiting voor onbepaalde tijd.
Als de VVD verwacht winst te kunnen verzilveren is dat natuurlijk belangrijker.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar wel verkiezingen willen houden ipv verschuiven.
Pure symboolpolitiek.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Het is nu verboten :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |