@JR-Style-93SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In plaats van voor de goal aanspeelbaar te zijn voor de goal kiest @FireFox1 ervoor om .. iets te doenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moet je dan breed gaan lopen @Dj_Day-V Je komt nu dichter bij mij en dan kan ik de bal niet meer kwijtSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ScrummieSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je gewoon een minuut eerder beginnen met inlopen. Zolang je de weg naar coco blokt kan er niks gebeuren. (ik zei dit gisteren tegen je, maar toen leek je het niet te begrijpen)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me het niet meer herinneren maar als ik dit zo zie heb je gelijk ja. Eens dus!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
@:scrummieHier kan je gewoon een minuut eerder beginnen met inlopen. Zolang je de weg naar coco blokt kan er niks gebeuren. (ik zei dit gisteren tegen je, maar toen leek je het niet te begrijpen)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Davy mij niet duwt dan had ik 99% zeker jou verhinderd verder nog iets te ondernemen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
Mooie redding @:chevycaprice:In plaats van voor de goal aanspeelbaar te zijn voor de goal kiest @:firefox1 ervoor om .. iets te doenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moet je dan breed gaan lopen @:dj_day-v Je komt nu dichter bij mij en dan kan ik de bal niet meer kwijtSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was niet zo nodig![]()
@:dj_day-v Hier kan je beter doorlopen naar rechts totdat er ruimte ontstaat of totdat je evt een voorzet kan geven(dit doe je best vaak, dus hierbij een handige tip)
@:scrummieSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je gewoon een minuut eerder beginnen met inlopen. Zolang je de weg naar coco blokt kan er niks gebeuren. (ik zei dit gisteren tegen je, maar toen leek je het niet te begrijpen)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed je nu alsnogquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Davy mij niet duwt dan had ik 99% zeker jou verhinderd verder nog iets te ondernemen.
quote:
@OrienteSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@MC-MorganSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Scrummie verdeelt het veld altijd in 4 vlakkenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@JR-Style-93SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ChevyCaprice @Dj_Day-V Goeie genade zegSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2021 23:23 schreef MC-Morgan het volgende:
Waarom heeft een FA buiten FOK! ook zoveel macht.
Ik ben ziedend!
Eens. Die bal had JR gewoon in kunnen schieten dus logischerwijs was ik niet bedacht op die bal terug.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:59 schreef GGMM het volgende:
@Oriente @ChevyCaprice weer lekker nuttig in de aanval!
Eens, maar dan nog, je weet dat het JR is dus je moet eigenlijk nergens verbaasd over zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Die bal had JR gewoon in kunnen schieten dus logischerwijs was ik niet bedacht op die bal terug.
Briljant afgemaakt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:59 schreef GGMM het volgende:
@:jr-style-93SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik miste hem net helaas. Was wel een vette goal geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar dan nog, je weet dat het JR is dus je moet eigenlijk nergens verbaasd over zijn.
@Oriente zijn schuld.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:59 schreef GGMM het volgende:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verbaas mezelf ook vaak genoeg!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar dan nog, je weet dat het JR is dus je moet eigenlijk nergens verbaasd over zijn.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was om een statement te makenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die mention werkt niet
Dan maar zo @:GGMM
Ik zie het al, er moest een spatie tussen de : en de @:. Dit even ter info.
quote:
Ik loop wel vaker diep, maar hier had je mij gewoon aan kunnen spelen. En anders had je hem gewoon naar MC kunnen schieten.quote:Jij liep te diep waardoor je niet aanspeelbaar bent. Als je ietsjes inhoudt ben je dat wel, maar blijkbaar had je dat niet door.
quote:Blij dat je dit moment nog even aanhaalt
*te diepquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik loop wel vaker diep, maar hier had je mij gewoon aan kunnen spelen. En anders had je hem gewoon naar MC kunnen schieten.
SPOILER: Winnende goal van die laatste pot :)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Scrummie waarom sta je daar?quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILER: Winnende goal van die laatste pot :)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat het stuk ervoor er niet op staat, omdat het echt een teamgoal wasquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze bal kan in één keer of naar mij (boven me) of op Scrummie, waarom de drukte opzoeken?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kan op JR, maar als je op mij speelt doe het dan boven me.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruitquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
Oh en mijn puntjes van kritiek op @:orienteIk zal ze even toelichten want je leek het tijdens de wedstrijd niet helemaal te begrijpen.
Deze bal kan in één keer of naar mij (boven me) of op Scrummie, waarom de drukte opzoeken?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kan op JR, maar als je op mij speelt doe het dan boven me.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je nu doet dat snap ik niet helemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop