quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Vanwege KookaKoola? (Was dat Mark?)quote:Op maandag 1 maart 2021 20:07 schreef Poefbank het volgende:
Ik vind de aflevering niet meer leuk want Mark
Mark gaat die whale palen.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:07 schreef Poefbank het volgende:
Ik weet niet waarom, ze had ook nog adoptiekinderen, klopte dat nou? Wel vreemd als je zelf half gehandicapt ben.quote:
Hij weet niets eens waar hij moet naar zoeken. Dat gaat dan bij haar al helemaal niet lukkenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mark gaat die whale palen.
Dan wordt hij spontaan een heuse Cassanova.
Die hoort echt in the undateables, niet hier.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:07 schreef Poefbank het volgende:
Precies dat.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:11 schreef Bluedisplay het volgende:
Echt zo'n vraag om het gesprek vervolgens naar haar ziekte te kunnen trekken
Ja, zo sneu, nou is zijn moeder ook al,overledenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die hoort echt in the undateables, niet hier.
Ja, vind ik ookquote:Op maandag 1 maart 2021 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Desi en bruine coltrui zijn wel gezellig samen.
Daar houdt ze wel van.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze pakt haar XXL voorbinddildo wel uit de kast
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |