SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nimby gespotquote:Op maandag 1 maart 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wtf, waarom moet nu juist ik naast asielzoekers wonen
Is dat met terugwerkende kracht?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende: Zo, het asielzoekers aankomstkamp is gebouwd bij de ingang @:Dr_Flash. Als newbies er een maand overleven mogen ze een huisje
[ afbeelding ]
Dikkie dikquote:
verrek, jij hebt ook nog geen woningquote:Op maandag 1 maart 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Is dat met terugwerkende kracht?
Hmm jij mag ook nog wel een huisje zonder verplichte integratiemaandquote:Op maandag 1 maart 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Is dat met terugwerkende kracht?
Vol is volquote:Op maandag 1 maart 2021 19:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Blij dat ik me er brutaal tussen heb kunnen wringen
Nog meer stressquote:Op maandag 1 maart 2021 19:44 schreef kwiwi het volgende:
@:jerney kun je de nieuwe plattegrond in de OP zetten?
[ afbeelding ]
Neequote:
Goed bezig Koenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:46 schreef Koen66 het volgende:
naast brugwachter zet ik ook de uitgeprocedeerde asielzoekers het eiland af
Oh ja!!quote:Op maandag 1 maart 2021 19:44 schreef kwiwi het volgende:
@:jerney kun je de nieuwe plattegrond in de OP zetten?
[ afbeelding ]
Hoezo kom jij er wel doorheen?quote:
elders zie ik d'r nog wel eensquote:
Valt wel op dat het verkiezingstijd is.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jij mag ook nog wel een huisje zonder verplichte integratiemaand
fitties? Hier?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
elders zie ik d'r nog wel eens
was er niet een of andere fittie?
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel op dat het verkiezingstijd is.
Oh geen idee, hou ik allemaal niet bij.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
elders zie ik d'r nog wel eens
was er niet een of andere fittie?
Nee gewoon een paar keer tussendoor gekeken en telkens die melding dat het te druk isquote:
jij bent toch ook nog woningloos ?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel op dat het verkiezingstijd is.
hoogbouwquote:Op maandag 1 maart 2021 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat kwiwi een vinex-wijkje moet gaan opzetten in het zuiden
verrek jaquote:Op maandag 1 maart 2021 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na maanden lobbyen toch nog iets in de highlands gekregen.
Dan wel daar in die uithoek bij jou daar hoorquote:
past wel bij dat asielzoekerscentrum.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wel daar in die uithoek bij jou daar hoor
Mag ik onder het regenwoud wonen?quote:
quote:
oh, dit doet ook best goed, maar zeker als je het al een tijdje niet meer hebt gedaan valt het even tegen als je daarna weer gaat zittenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom doe ik dat niet..
wandeling net deed mij best goed..
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat kwiwi een vinex-wijkje moet gaan opzetten in het zuiden
wanneer is de housewarming?quote:
neem je het blauw aanquote:Op maandag 1 maart 2021 19:46 schreef Koen66 het volgende:
naast brugwachter zet ik ook de uitgeprocedeerde asielzoekers het eiland af
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zwaar gesprek met begeleiding was toch best prettig...
Dat is beschermd natuurgebied voor diertjes, maar je mag wel aan de andere kant van het pad wonenquote:
Zou de Walmart bij onze mansion kunnen worden getrokkenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is beschermd natuurgebied voor diertjes, maar je mag wel aan de andere kant van het pad wonen![]()
Morgen ff bouwen, heb net m'n laptop uitgezet
zelden eigenlijkquote:
Komt er gezinsuitbreiding?quote:Op maandag 1 maart 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou de Walmart bij onze mansion kunnen worden getrokken
Geen idee hoe het bedoeld isquote:Op maandag 1 maart 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk over het randje qua rascisme of ik begrijp de grap verkeerd..![]()
![]()
oh dan hebben we meer plek voor beestjesquote:Op maandag 1 maart 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, want dan bouwt ballie een deur naar Walmart en haalt 's nachts al het vlees uit de schappenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want dan bouwt ballie een deur naar Walmart en haalt 's nachts al het vlees uit de schappen
Ja nu hequote:
oh, pff, even weer uit mn huis pyjama komen.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja nu he
De rijsttafel en drank staat daar en ponyritjes voor ieder die niet te hard aan de teugels trekt
Neem jullie badkleding mee!!
Ohquote:Op maandag 1 maart 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want dan bouwt ballie een deur naar Walmart en haalt 's nachts al het vlees uit de schappen
Badkleding niet verplicht, je mag ook in je pyjamabroek het zwembad inquote:Op maandag 1 maart 2021 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, pff, even weer uit mn huis pyjama komen.
ponyritje zal ik overslaan, die arme beestje hebben ook een gewichtsrestrictie
Alsof iemand jou kan tegenhouden als je vlees ruiktquote:Op maandag 1 maart 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg maar gewoon dat je er voor zorgt dat ik dat niet doe![]()
nee maar we kunnen jou dat wel doen gelovenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof iemand jou kan tegenhouden als je vlees ruikt
Eigenlijk is het een joggingbroekquote:
welja joh, gewoon alles weer open "want we kunnen regels volgen"quote:Op maandag 1 maart 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
4 UUR GELEDEN
Ook zonnestudio's spannen rechtszaak aan
Ook de zonnestudiobranche stapt naar de rechter om heropening af te dwingen. De zonnestudio's zijn nu 2,5 maand dicht en vinden het onterecht dat ze niet in aanmerking komen voor de versoepelingen die deze week ingaan.
De overheid geeft als reden voor de sluiting dat zonnestudio's 'publieke plaatsen' zijn, net als zwembaden en musea, die eveneens gesloten zijn. Branchevereniging SVZ vindt dat onterecht en wil net zo worden behandeld als bijvoorbeeld massagesalons en kapsalons, die vanaf woensdag weer open zijn.
Op verzoeken om opheldering heeft het ministerie van Volksgezondheid volgens de SVZ niet gereageerd. "Nu de minister weigert antwoorden te geven, rest ons niets anders dan de rechter in een kort geding om een uitspraak te vragen", zegt een woordvoerder. Nog onduidelijk is wanneer de zaak dient.
Diverse andere sectoren maakten eerder bekend dat ze heropening willen forceren bij de rechter. Zo hebben marktkooplui, horecaondernemers en detailhandelsorganisatie INretail een kort geding aangekondigd.
Hmmm
mag ookquote:
ja, die van mij.quote:
ik heb voor vrijdag een afspraak kunnen makenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
welja joh, gewoon alles weer open "want we kunnen regels volgen"
yeah, right, ging vorige keren ook zo lekker
tjaquote:Op maandag 1 maart 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
4 UUR GELEDEN
Ook zonnestudio's spannen rechtszaak aan
Ook de zonnestudiobranche stapt naar de rechter om heropening af te dwingen. De zonnestudio's zijn nu 2,5 maand dicht en vinden het onterecht dat ze niet in aanmerking komen voor de versoepelingen die deze week ingaan.
De overheid geeft als reden voor de sluiting dat zonnestudio's 'publieke plaatsen' zijn, net als zwembaden en musea, die eveneens gesloten zijn. Branchevereniging SVZ vindt dat onterecht en wil net zo worden behandeld als bijvoorbeeld massagesalons en kapsalons, die vanaf woensdag weer open zijn.
Op verzoeken om opheldering heeft het ministerie van Volksgezondheid volgens de SVZ niet gereageerd. "Nu de minister weigert antwoorden te geven, rest ons niets anders dan de rechter in een kort geding om een uitspraak te vragen", zegt een woordvoerder. Nog onduidelijk is wanneer de zaak dient.
Diverse andere sectoren maakten eerder bekend dat ze heropening willen forceren bij de rechter. Zo hebben marktkooplui, horecaondernemers en detailhandelsorganisatie INretail een kort geding aangekondigd.
Hmmm
om te zonnen?quote:Op maandag 1 maart 2021 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb voor vrijdag een afspraak kunnen maken
Maar ik dacht dat die Walmart alleen maar 1 loungeset had en verder niksquote:Op maandag 1 maart 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof iemand jou kan tegenhouden als je vlees ruikt
Oh dus dat mis ik in m'n leven.quote:
heb hem gister nog gezien hierquote:
echt, ik heb hem al heel lang niet meer gezien..quote:
doorbladeren naar de laatste bladzijde ?quote:Op maandag 1 maart 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Beetje lezen en dan slapen![]()
Ben in een boek bezig dat eigenlijk niet zo interessant is, maar toch wil ik nu weten hoe het eindigt
We hebben uitgebreid naar "if we don't have it, you don't need it" assortimentquote:Op maandag 1 maart 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat die Walmart alleen maar 1 loungeset had en verder niks
hmm, moeten we daar ook een afspraak maken?quote:Op maandag 1 maart 2021 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben uitgebreid naar "if we don't have it, you don't need it" assortiment
Ik heb geen pyjamaquote:
Nee, ons dorp is coronavrijquote:Op maandag 1 maart 2021 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, moeten we daar ook een afspraak maken?
nou, ik vertrouw die haags toch nog niet helemaal hoor..quote:
Die heeft het gewoonquote:Op maandag 1 maart 2021 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik vertrouw die haags toch nog niet helemaal hoor..
quote:
wat een paupers zegquote:Op maandag 1 maart 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
oh god de verkopers kregen vandaag ruzie met elkaar.
omdat we de afspraken voor deze week nu inplannen per verkopers. en zevonde dat niet ze niet genoeg afspraken kregen.Maar op dit moment krijgen ze ook nog geen eens een bonus over hun verkopen
benieuwd hoe het is als er weer bonus wordt betaald
Er stond een plastic tent om z'n huis, totdat de quarantaine over wasquote:Op maandag 1 maart 2021 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik vertrouw die haags toch nog niet helemaal hoor..
KOENTJUHHHHHHHHHquote:
zo lang hij maar een mondkapje draagtquote:Op maandag 1 maart 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heeft het gewoonEn steekt ook overal zijn piemel in
En piemelkapje ..quote:Op maandag 1 maart 2021 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang hij maar een mondkapje draagt
Dan ook een piemelkapjequote:Op maandag 1 maart 2021 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang hij maar een mondkapje draagt
quote:
daar heeft anderhalvemetermark nooit iets van gezegdquote:
gaat ons dus prima af zoals je zietquote:Op maandag 1 maart 2021 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb mijn eigen hipsterzaak nog niet in FOKville![]()
Hoe moeten jullie dan overleven zonder jullie jutte jassen en biologisch verantwoorden haarproducten?
Klinkt als iets wat prima in die lachende drol kanquote:Op maandag 1 maart 2021 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe moeten jullie dan overleven zonder jullie jutte jassen en biologisch verantwoorden haarproducten?
Maar dan is jullie hele leven een grote leugenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat ons dus prima af zoals je ziet
quote:Op maandag 1 maart 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
oh god de verkopers kregen vandaag ruzie met elkaar.
omdat we de afspraken voor deze week nu inplannen per verkopers. en zevonde dat niet ze niet genoeg afspraken kregen.Maar op dit moment krijgen ze ook nog geen eens een bonus over hun verkopen
benieuwd hoe het is als er weer bonus wordt betaald
quote:Op maandag 1 maart 2021 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat prima in die lachende drol kan
Hier hebben ze daar ook een handje van. Meeste mensen haken af en dan komen de echte plannenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit in een Teamsmeeting met mensen van de Gemeente en wat bedrijven en ROC's over de herontwikkeling van het hele gebied rondom het station.
Morgenavond weer en vrijdagmiddag ook
Ja daar ben ik dus ook bang voorquote:Op maandag 1 maart 2021 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben ze daar ook een handje van. Meeste mensen haken af en dan komen de echte plannen
jij zit er in zovan:quote:Op maandag 1 maart 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit in een Teamsmeeting met mensen van de Gemeente en wat bedrijven en ROC's over de herontwikkeling van het hele gebied rondom het station.
Morgenavond weer en vrijdagmiddag ook
Ik hoop vooral dat ze het gebied recht voor mijn neus niet vol gaan plempen met hoogbouw voor studenten want dan heb ik geen flikker meer aan mijn balkonnetje als de zon schijnt.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
jij zit er in zovan:
"meer sporen!"
"meer treinen!"
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]Huisje tegenover het park en naast de vlaai- en koekjesfabriek
[ afbeelding ]
Of in het AZC zodat ze een beetje kunnen werken voor hun verblijfsvergunningquote:Op maandag 1 maart 2021 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat prima in die lachende drol kan
quote:Op maandag 1 maart 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heeft het gewoonEn steekt ook overal zijn piemel in
Niet!!quote:Op maandag 1 maart 2021 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Trusten Bossiequote:Op maandag 1 maart 2021 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar op bed liggen. Slechter dan vanacht kan toch niet...
Heeft onze lokale Geertje zich al uitgesproken tegen een AZC?quote:Op maandag 1 maart 2021 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of in het AZC zodat ze een beetje kunnen werken voor hun verblijfsvergunning
Anders mag je mijn plekje wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Ah liefffquote:Op maandag 1 maart 2021 20:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Anders mag je mijn plekje wel.Dan ga ik wel wachten in het asielzoekerscentrum.
En zingen dat iedereen welkom is?quote:Op maandag 1 maart 2021 20:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Anders mag je mijn plekje wel.Dan ga ik wel wachten in het asielzoekerscentrum.
Ik wil wel een jute jas.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah liefffO+
Maar dat hoeft ook weer niet
Je krijgt er zelfs een doos biologisch verantwoorde tomaten bijquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je krijgt er zelfs een doos biologisch verantwoorde tomaten bij![]()
Bij een steak-restaurant in Boekarest staat deze op de vaste playlistquote:
Wat gaat er bij jou voor de deur gebeuren?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff nou die komende twee meetings geloof ik wel. Als het gaat over wat er BIJ MIJ voor de deur gaat gebeuren hoor ik het wel weer. Kerssemus of zo.
herontwikkeling stationsgebied.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat gaat er bij jou voor de deur gebeuren?
begrijpelijkquote:Op maandag 1 maart 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze het gebied recht voor mijn neus niet vol gaan plempen met hoogbouw voor studenten want dan heb ik geen flikker meer aan mijn balkonnetje als de zon schijnt.
Kan best toch! Slaap je lekker vanquote:Op maandag 1 maart 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, om nu nog aan het bier te gaan is ook weer zo wat. De dry streak duurt nog even voort
Jawel dat welquote:
Iehlquote:Op maandag 1 maart 2021 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel dat welViandelletje in de AF gegooid net
Altijd een goed ideequote:
Behalve als je wil afvallen. Dan soms ook nietquote:
ook lekk0rquote:Op maandag 1 maart 2021 21:38 schreef jerney het volgende:
[..]
IehlSmakelijk
Ik heb een rookwogst in de pan geflikkerd
Goed plan. Zodra ik van de bank af komquote:
Hangt er van af wat voor snackje!quote:Op maandag 1 maart 2021 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Behalve als je wil afvallen. Dan soms ook niet
Zonder stamppot?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:38 schreef jerney het volgende:
[..]
IehlSmakelijk
Ik heb een rookwogst in de pan geflikkerd
Een rookworst helpt dan niet heel veel denk ikquote:
Ja haha bedacht me dat ik was vergeten te koken en geen zin om dat nog te doen. En nu zit mijn kat in mijn aura, ontzettend scheel te kijken.quote:
Ik had alleen nog maar een omeletje op vandaagquote:Op maandag 1 maart 2021 21:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een rookworst helpt dan niet heel veel denk ik
Ooooooohja kokenquote:Op maandag 1 maart 2021 21:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja haha bedacht me dat ik was vergeten te koken en geen zin om dat nog te doen. En nu zit mijn kat in mijn aura, ontzettend scheel te kijken.
Ik heb ook nergens beweerd dat jij zou moeten afvallen..quote:Op maandag 1 maart 2021 21:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar een omeletje op vandaag
quote:Op maandag 1 maart 2021 21:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar een omeletje op vandaag
Nou eet smakelijk dan maarquote:Op maandag 1 maart 2021 21:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja haha bedacht me dat ik was vergeten te koken en geen zin om dat nog te doen. En nu zit mijn kat in mijn aura, ontzettend scheel te kijken.
Vergeten te kokenquote:Op maandag 1 maart 2021 21:45 schreef jerney het volgende:
[..]
In je aura?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zou er misselijk van worden denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:50 schreef jerney het volgende:
[..]
ThanksVerkopen ze bij de hema toch ook zo!!
Nee, koken is toch wel een van de laatste dingen die ik zou vergetenquote:Op maandag 1 maart 2021 21:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja heb jij dat nooit?Of heb je kinders? Dan is het wat lulliger
Met knoflook en chilipepers in roomboter! Met hele cherrytomaatjessssquote:Op maandag 1 maart 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groene assepergels, nog even bedenken hoe ik die ga klaarmaken.
Ik vind het beter zo los dan door de snert laatstquote:Op maandag 1 maart 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou er misselijk van worden denk ik.
Broodje hotdog van de hema is wel lekker
Ik ren alquote:Op maandag 1 maart 2021 21:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Met knoflook en chilipepers in roomboter! Met hele cherrytomaatjessss
Jawel, daarom eet ik nu een hele rookworstquote:Op maandag 1 maart 2021 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, koken is toch wel een van de laatste dingen die ik zou vergetenKrijg je geen honger ofzo?
Eten vergeten zou mij nooit lukken, dus koken vergeten is ook zo goed als onmogelijkquote:Op maandag 1 maart 2021 21:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja heb jij dat nooit?Of heb je kinders? Dan is het wat lulliger
Nou meestal denk ik er wel aan, maar nu even niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eten vergeten zou mij nooit lukken, dus koken vergeten is ook zo goed als onmogelijk
iemand van hier?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee door een ander fokker die al mijn oude topics aan het liken is
haags?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee iemand die vaak kuttopics in KLB en ONZ maakt
dat beperkt de keuzequote:Op maandag 1 maart 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee iemand die vaak kuttopics in KLB en ONZ maakt
Vind dit heel vreemd klinken hoor.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Jawel, daarom eet ik nu een hele rookworstMorgen ga ik flinker zijn
ja lees het. Begrijp er helemaal niks vanquote:Op maandag 1 maart 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit heel vreemd klinken hoor.
Zie je dit @:bitterbal, iemand die vergeet te eten
oeh rookworstquote:Op maandag 1 maart 2021 21:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Jawel, daarom eet ik nu een hele rookworstMorgen ga ik flinker zijn
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
goed zo meisjequote:Op maandag 1 maart 2021 22:06 schreef jerney het volgende:
[..]Morgen weer 5000 calorieën, wees gerust.
Moet wel een droid zijn of zoquote:Op maandag 1 maart 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een heel goed gebalanceerd dieet dit hoor ...quote:Op maandag 1 maart 2021 22:06 schreef jerney het volgende:
[..]Morgen weer 5000 calorieën, wees gerust.
ik neem morgen weer eens crackertjes met warme rookworstquote:
Vreemde combinatie dit ... wat is er allemaal aan de hand hier, het was toch van het weekend al volle maanquote:Op maandag 1 maart 2021 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik neem morgen weer eens crackertjes met warme rookworst
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreemde combinatie dit ... wat is er allemaal aan de hand hier, het was toch van het weekend al volle maan
Ik had wel sramppot, maar die is bevrorenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een heel goed gebalanceerd dieet dit hoor ...
Ja kwiwi heeft de stadsplattegrond aangepast en opeens gaat het hier helemaal de vreemde kant opquote:Op maandag 1 maart 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zitten we soms in een ander topic?
Gewoon een minuutje nuken in de magnetronquote:Op maandag 1 maart 2021 22:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik had wel sramppot, maar die is bevroren
En je hebt geen magnetron?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik had wel sramppot, maar die is bevroren
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreemde combinatie dit ... wat is er allemaal aan de hand hier, het was toch van het weekend al volle maan
trustequote:Op maandag 1 maart 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen uitslapen en het Ommetje doe ik wel met het lopen naar de fysio mee.
Woensdag uitslapen en het Ommetje doe ik wel met het lopen naar de kapper mee.
Donderdag intensieve dag dus dan doe ik het Ommetje wel weer vroeg.
Nu slapen
Het ijlt nog na.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen uitslapen en het Ommetje doe ik wel met het lopen naar de fysio mee.
Woensdag uitslapen en het Ommetje doe ik wel met het lopen naar de kapper mee.
Donderdag intensieve dag dus dan doe ik het Ommetje wel weer vroeg.
Nu slapen
Daar ook al, bij ballie van de week ook al, wordt wel verdacht dit zo ...quote:Op maandag 1 maart 2021 22:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Long story
Nee niet, zekering gesprongen
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ook al, bij ballie van de week ook al, wordt wel verdacht dit zo ...
Ze schaamt zich een beetje voor onze liefde.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ook al, bij ballie van de week ook al, wordt wel verdacht dit zo ...
ff serieus. ik heb het hem nog niet verteldquote:Op maandag 1 maart 2021 22:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Ze schaamt zich een beetje voor onze liefde.
Je zou dat al drie weken geleden doen.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ff serieus. ik heb het hem nog niet verteld![]()
Maar onze bruiloft danquote:Op maandag 1 maart 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ff serieus. ik heb het hem nog niet verteld![]()
Ja ik durf nietquote:Op maandag 1 maart 2021 22:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Je zou dat al drie weken geleden doen.
denk dat dat niet mag in nederlandquote:Op maandag 1 maart 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar onze bruiloft danof moet ik straks met allebei trouwen, weet niet of dat kan in Nederland
Ik woon in Belgiëquote:Op maandag 1 maart 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar onze bruiloft danof moet ik straks met allebei trouwen, weet niet of dat kan in Nederland
Naar Dubai verhuizenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee maar dan doen we de een in NL en de ander hier!
daar wil ik nog niet dood gevonden worden die landenquote:
Denken in oplossingenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee maar dan doen we de een in NL en de ander hier!
Nope. Ben er wel een paar keer geweest maar hoef daar niet te wonen.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar wil ik nog niet dood gevonden worden die landen
Hoax, Braddie is je favoriete toetsenistquote:
Oeh, dus straks twee exotische vrouwenquote:
sowieso dit nummerquote:
wat mij ietwat irriteert is dat iedereen in het westen zo vol is van BLM, Slavernijverleden bladiebla, maar wel handel drijven, beste maatjes zijn met en uitgebreid vakantie vieren in landen waar slavernij gewoon nu nog actueel isquote:Op maandag 1 maart 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Ben er wel een paar keer geweest maar hoef daar niet te wonen.
Yup. Vet hypocriet.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat mij ietwat irriteert is dat iedereen in het westen zo vol is van BLM, Slavernijverleden bladiebla, maar wel handel drijven, beste maatjes zijn met en uitgebreid vakantie vieren in landen waar slavernij gewoon nu nog actueel is
Zo'n looser als Hamilton, iedere F1 willen knielen, maar wel gaan racen in Abu Dhabi
precies ditquote:Op maandag 1 maart 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yup. Vet hypocriet.
Dit jaar is er zelfs een race in Saudi Arabië. Kijken of hij daar nog zo begaan is met mensenrechten.
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
morgen extra portie spek
Als ze ook maar een gram integriteit hadden zouden ze thuisblijven.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies dit
En volgend jaar lekker voetballen in Qatar, bovenop de botten van de slaven.
En de NL voetbalmiljonairs maar mekkeren over gelijke rechten
Wat gebeurd hier?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:28 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney geeft ballie pets op de kont
Ik kom zo
* Zet de stream aanquote:Op maandag 1 maart 2021 22:28 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney geeft ballie pets op de kont
Ik kom zo
Met OnlyFans kan het.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon je balkon even terugverdienen in een week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |