SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nimby gespotquote:Op maandag 1 maart 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wtf, waarom moet nu juist ik naast asielzoekers wonen
Is dat met terugwerkende kracht?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende: Zo, het asielzoekers aankomstkamp is gebouwd bij de ingang @:Dr_Flash. Als newbies er een maand overleven mogen ze een huisje
[ afbeelding ]
Dikkie dikquote:
verrek, jij hebt ook nog geen woningquote:Op maandag 1 maart 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Is dat met terugwerkende kracht?
Hmm jij mag ook nog wel een huisje zonder verplichte integratiemaandquote:Op maandag 1 maart 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Is dat met terugwerkende kracht?
Vol is volquote:Op maandag 1 maart 2021 19:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Blij dat ik me er brutaal tussen heb kunnen wringen
Nog meer stressquote:Op maandag 1 maart 2021 19:44 schreef kwiwi het volgende:
@:jerney kun je de nieuwe plattegrond in de OP zetten?
[ afbeelding ]
Neequote:
Goed bezig Koenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:46 schreef Koen66 het volgende:
naast brugwachter zet ik ook de uitgeprocedeerde asielzoekers het eiland af
Oh ja!!quote:Op maandag 1 maart 2021 19:44 schreef kwiwi het volgende:
@:jerney kun je de nieuwe plattegrond in de OP zetten?
[ afbeelding ]
Hoezo kom jij er wel doorheen?quote:
elders zie ik d'r nog wel eensquote:
Valt wel op dat het verkiezingstijd is.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jij mag ook nog wel een huisje zonder verplichte integratiemaand
fitties? Hier?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
elders zie ik d'r nog wel eens
was er niet een of andere fittie?
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel op dat het verkiezingstijd is.
Oh geen idee, hou ik allemaal niet bij.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
elders zie ik d'r nog wel eens
was er niet een of andere fittie?
Nee gewoon een paar keer tussendoor gekeken en telkens die melding dat het te druk isquote:
jij bent toch ook nog woningloos ?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel op dat het verkiezingstijd is.
hoogbouwquote:Op maandag 1 maart 2021 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat kwiwi een vinex-wijkje moet gaan opzetten in het zuiden
verrek jaquote:Op maandag 1 maart 2021 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na maanden lobbyen toch nog iets in de highlands gekregen.
Dan wel daar in die uithoek bij jou daar hoorquote:
past wel bij dat asielzoekerscentrum.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wel daar in die uithoek bij jou daar hoor
Mag ik onder het regenwoud wonen?quote:
quote:
oh, dit doet ook best goed, maar zeker als je het al een tijdje niet meer hebt gedaan valt het even tegen als je daarna weer gaat zittenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom doe ik dat niet..
wandeling net deed mij best goed..
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat kwiwi een vinex-wijkje moet gaan opzetten in het zuiden
wanneer is de housewarming?quote:
neem je het blauw aanquote:Op maandag 1 maart 2021 19:46 schreef Koen66 het volgende:
naast brugwachter zet ik ook de uitgeprocedeerde asielzoekers het eiland af
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zwaar gesprek met begeleiding was toch best prettig...
Dat is beschermd natuurgebied voor diertjes, maar je mag wel aan de andere kant van het pad wonenquote:
Zou de Walmart bij onze mansion kunnen worden getrokkenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is beschermd natuurgebied voor diertjes, maar je mag wel aan de andere kant van het pad wonen![]()
Morgen ff bouwen, heb net m'n laptop uitgezet
zelden eigenlijkquote:
Komt er gezinsuitbreiding?quote:Op maandag 1 maart 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou de Walmart bij onze mansion kunnen worden getrokken
Geen idee hoe het bedoeld isquote:Op maandag 1 maart 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk over het randje qua rascisme of ik begrijp de grap verkeerd..![]()
![]()
oh dan hebben we meer plek voor beestjesquote:Op maandag 1 maart 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, want dan bouwt ballie een deur naar Walmart en haalt 's nachts al het vlees uit de schappenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want dan bouwt ballie een deur naar Walmart en haalt 's nachts al het vlees uit de schappen
Ja nu hequote:
oh, pff, even weer uit mn huis pyjama komen.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja nu he
De rijsttafel en drank staat daar en ponyritjes voor ieder die niet te hard aan de teugels trekt
Neem jullie badkleding mee!!
Ohquote:Op maandag 1 maart 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want dan bouwt ballie een deur naar Walmart en haalt 's nachts al het vlees uit de schappen
Badkleding niet verplicht, je mag ook in je pyjamabroek het zwembad inquote:Op maandag 1 maart 2021 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, pff, even weer uit mn huis pyjama komen.
ponyritje zal ik overslaan, die arme beestje hebben ook een gewichtsrestrictie
Alsof iemand jou kan tegenhouden als je vlees ruiktquote:Op maandag 1 maart 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg maar gewoon dat je er voor zorgt dat ik dat niet doe![]()
nee maar we kunnen jou dat wel doen gelovenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof iemand jou kan tegenhouden als je vlees ruikt
Eigenlijk is het een joggingbroekquote:
welja joh, gewoon alles weer open "want we kunnen regels volgen"quote:Op maandag 1 maart 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
4 UUR GELEDEN
Ook zonnestudio's spannen rechtszaak aan
Ook de zonnestudiobranche stapt naar de rechter om heropening af te dwingen. De zonnestudio's zijn nu 2,5 maand dicht en vinden het onterecht dat ze niet in aanmerking komen voor de versoepelingen die deze week ingaan.
De overheid geeft als reden voor de sluiting dat zonnestudio's 'publieke plaatsen' zijn, net als zwembaden en musea, die eveneens gesloten zijn. Branchevereniging SVZ vindt dat onterecht en wil net zo worden behandeld als bijvoorbeeld massagesalons en kapsalons, die vanaf woensdag weer open zijn.
Op verzoeken om opheldering heeft het ministerie van Volksgezondheid volgens de SVZ niet gereageerd. "Nu de minister weigert antwoorden te geven, rest ons niets anders dan de rechter in een kort geding om een uitspraak te vragen", zegt een woordvoerder. Nog onduidelijk is wanneer de zaak dient.
Diverse andere sectoren maakten eerder bekend dat ze heropening willen forceren bij de rechter. Zo hebben marktkooplui, horecaondernemers en detailhandelsorganisatie INretail een kort geding aangekondigd.
Hmmm
mag ookquote:
ja, die van mij.quote:
ik heb voor vrijdag een afspraak kunnen makenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
welja joh, gewoon alles weer open "want we kunnen regels volgen"
yeah, right, ging vorige keren ook zo lekker
tjaquote:Op maandag 1 maart 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
4 UUR GELEDEN
Ook zonnestudio's spannen rechtszaak aan
Ook de zonnestudiobranche stapt naar de rechter om heropening af te dwingen. De zonnestudio's zijn nu 2,5 maand dicht en vinden het onterecht dat ze niet in aanmerking komen voor de versoepelingen die deze week ingaan.
De overheid geeft als reden voor de sluiting dat zonnestudio's 'publieke plaatsen' zijn, net als zwembaden en musea, die eveneens gesloten zijn. Branchevereniging SVZ vindt dat onterecht en wil net zo worden behandeld als bijvoorbeeld massagesalons en kapsalons, die vanaf woensdag weer open zijn.
Op verzoeken om opheldering heeft het ministerie van Volksgezondheid volgens de SVZ niet gereageerd. "Nu de minister weigert antwoorden te geven, rest ons niets anders dan de rechter in een kort geding om een uitspraak te vragen", zegt een woordvoerder. Nog onduidelijk is wanneer de zaak dient.
Diverse andere sectoren maakten eerder bekend dat ze heropening willen forceren bij de rechter. Zo hebben marktkooplui, horecaondernemers en detailhandelsorganisatie INretail een kort geding aangekondigd.
Hmmm
om te zonnen?quote:Op maandag 1 maart 2021 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb voor vrijdag een afspraak kunnen maken
Maar ik dacht dat die Walmart alleen maar 1 loungeset had en verder niksquote:Op maandag 1 maart 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof iemand jou kan tegenhouden als je vlees ruikt
Oh dus dat mis ik in m'n leven.quote:
heb hem gister nog gezien hierquote:
echt, ik heb hem al heel lang niet meer gezien..quote:
doorbladeren naar de laatste bladzijde ?quote:Op maandag 1 maart 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Beetje lezen en dan slapen![]()
Ben in een boek bezig dat eigenlijk niet zo interessant is, maar toch wil ik nu weten hoe het eindigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |