abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198272788
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:23 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:') :') :')
Logisch.

Maar de geest is uit de fles hoor!!!!! ( :') )
  maandag 1 maart 2021 @ 19:00:16 #202
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198272795
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:56 schreef Cynicio het volgende:
Vanaf 1 april moeten die terrassen gewoon open. Tegen die tijd zijn we meer dan 1 miljoen vaccinaties verder en schiet het aantal dagelijkse prikken de lucht in. Misschien een hele korte bufferperiode waarin de vaccins hun werk doen, maar dat overleven we dan ook wel weer.
Kuipers begint al te hyperventileren als hij hier maar aan denkt.
pi_198272820
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:24 schreef galantis het volgende:
Ik weet niet op welk punt het precies mis is gegaan, maar een bepaalde club daar heeft de maskers weten te verheffen tot het heilige symbool van de coronabestrijding.
Je moet er als echte zelfs twee op begreep ik.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_198272838
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Kuipers begint al te hyperventileren als hij hier maar aan denkt.
Geen wonder dat die man kaal is.
pi_198272981
En sportscholen eerder dan in mei open als er versoepeld gaat worden. Daar waar aan de gezondheid wordt gewerkt, hoort vooraan te staan bij de versoepelingen.
Maar oh ja, we mogen naar de kapper.
Go hard or go home
  maandag 1 maart 2021 @ 19:12:09 #206
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198273076
quote:
14s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:55 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat wij denken, het gaat er om wat Jaap denkt en adviseert.

Dit geeft wel een beetje aan hoe hij er over denkt:
[..]

https://www.bnr.nl/nieuws(...)draaid-moeten-worden

Momenteel staan de minimale versoepelingen van deze week al op het spel en dan krijgen we de verkiezingspiek er binnenkort nog bij.
De verkiezingspiek... Jaap is niet de baas van dit land en bestuurt het dan ook niet. Wel luistert het kabinet teveel naar hem en te weinig naar bijvoorbeeld mensen die adviseren over maatschappelijke en economische effecten van de Coronacrisis. Er is meer dan alleen virus in het leven.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  maandag 1 maart 2021 @ 19:15:21 #207
3778 popje
pi_198273135
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:23 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:') :') :')
Mei en juni... Wat denkt burgemeester Marcouch, dat iedereen ingeent moet zijn voordat er weer iemand op een terrasje mag zitten? Dan wens ik hem succes met het handhaven in de parken komende tijd.
  maandag 1 maart 2021 @ 19:16:46 #208
3778 popje
pi_198273166
Zit nu M te kijken, waar mensen die op de markt geintervieuwd worden achter elkaar 'hou nog even vol, we doen het voor elkaar' zeggen. Is dit een soort nieuwe society slogan geworden?
  maandag 1 maart 2021 @ 19:19:50 #209
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_198273244
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:24 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik weet niet op welk punt het precies mis is gegaan, maar een bepaalde club daar heeft de maskers weten te verheffen tot het heilige symbool van de coronabestrijding. Pijnlijk hoe men wél kan vallen over de afwezigheid van mondmaskers, maar zolang je maar zo'n ding op je kop hebt wordt alles tot en met social distancing rustig genegeerd.
Iets met stupide media en psychologie.
Helaas zijn die kapjes nu verworden tot een symbool dat qua doel kant noch wal raakt.
Veel beter had geweest dat men mondkapjes droeg omdat daarvoor een (mijn part eigen) reden was.
Het is nu religie geworden dat aangeeft of je je onderwerpt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_198273260
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:16 schreef popje het volgende:
Zit nu M te kijken, waar mensen die op de markt geintervieuwd worden achter elkaar 'hou nog even vol, we doen het voor elkaar' zeggen. Is dit een soort nieuwe society slogan geworden?
Die mensen moeten thuis blijven als ze daar niet om essentiële redenen zijn. Als ze het zelf geloven. Sowieso naar mongolen-tv als M kijken. :')

Vrijdag eindelijk weer eens lekker biertjes klappen met meer dan 1 persoon.
pi_198273292
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:26 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

[ twitter ]

Vergissen is menselijk zullen we maar zeggen. :D

En Eric Feigl Ding-dong (niet zijn echte naam -red.) is natuurlijk ook zo iemand die altijd geciteerd wordt in het kader van: "We gaan er allemaal aan, we gaan nooit meer terug naar normaal".
Die Eric Ding is wel de grootste covidian van dat ZeroCovid clubje. Hoe vaak hij al onzin verspreid heeft en ook daar op gewezen is, is niet meer op 1 hand te tellen.
pi_198273366
quote:
Sophie Wilmès, who also acts as Belgium’s foreign minister, tweeted: “The idea of a standardised European system that allows each individual to gather pieces of information about one’s vaccination, Covid tests, etc, on a single digital document (certificate) is a good one.

“However, in Mrs Von der Leyen’s proposal, the notion of a ‘pass’ is confusing in relation to the objective that this certificate should pursue. For Belgium, there is no question of linking vaccination to the freedom of movement around Europe. Respect for the principle of non-discrimination is more fundamental than ever since vaccination is not compulsory and access to the vaccine is not yet generalised.”
https://www.theguardian.c(...)ece-portugal-belgium

Zomaar vrij verkeer van personen in Europa zonder vaccinatie-checkpoints? Straks weer zomaar naar België? Hoe gaan we dan ooit Zero Covid krijgen? :')
  maandag 1 maart 2021 @ 19:28:21 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198273453
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:16 schreef popje het volgende:
Dat is het politiek correcte antwoord als je op tv wordt geinterviewd.
  maandag 1 maart 2021 @ 19:29:46 #214
3778 popje
pi_198273492
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat is het politiek correcte antwoord als je op tv wordt geinterviewd.
Ja da's waar... ik weet niet wat ik zou zeggen haha
pi_198273537
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:29 schreef popje het volgende:

[..]

Wat was de vraag?
pi_198274106
quote:
14s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:55 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat wij denken, het gaat er om wat Jaap denkt en adviseert.

Dit geeft wel een beetje aan hoe hij er over denkt:
[..]

https://www.bnr.nl/nieuws(...)draaid-moeten-worden

Momenteel staan de minimale versoepelingen van deze week al op het spel en dan krijgen we de verkiezingspiek er binnenkort nog bij.
Het is inmiddels al zeker dat er een verkiezingspiek komt?
pi_198274124
twitter

80% dus wel. Tja, denk dat een veel hoger percentage ook niet haalbaar is op vrijwillige basis.
zie email 27 oktober
pi_198274188
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:24 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

https://www.theguardian.c(...)ece-portugal-belgium

Zomaar vrij verkeer van personen in Europa zonder vaccinatie-checkpoints? Straks weer zomaar naar België? Hoe gaan we dan ooit Zero Covid krijgen? :')
We zijn verdoemd. Kunnen we niet een reisbureau zover krijgen om #zerocovid reizen naar Australië of Nieuw-Zeeland te regelen? Wel enkele reis uiteraard.
pi_198274232
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:29 schreef popje het volgende:

[..]

“Jullie kunnen de hartelijke tyfus krijgen met jullie solidariteit!”

Gisteren stond een Karen me te filmen buiten toen ik aan t werk was. Ze kan filmen wat ze wil want mensen staan gewoon op blokken op afstand te trainen.
Maar solidariteit, my ass. Als ze je kunnen naaien dan staan ze vooraan.
Go hard or go home
  maandag 1 maart 2021 @ 19:54:31 #220
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198274235
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het is inmiddels al zeker dat er een verkiezingspiek komt?
Ja, die is gepland voor 2 weken na de verkiezingen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198274244
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
80% dus wel. Tja, denk dat een veel hoger percentage ook niet haalbaar is op vrijwillige basis.
Snap ik opzich wel. Mijn broertje is er geweest, je kon maar op 3 plekken testen (Rotterdam, Utrecht en Amsterdam als ik me goed herinner) en op hele rare tijden. Het is niet goed, maar nog een dag vrij nemen om te laten testen na de voorstelling zullen mensen niet hebben zien zitten verwacht ik.
pi_198274311
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:54 schreef Noek het volgende:

[..]

“Jullie kunnen de hartelijke tyfus krijgen met jullie solidariteit!”

Gisteren stond een Karen me te filmen buiten toen ik aan t werk was. Ze kan filmen wat ze wil want mensen staan gewoon op blokken op afstand te trainen.
Maar solidariteit, my ass. Als ze je kunnen naaien dan staan ze vooraan.
Serieus, wat mankeert die types?
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198274322
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:54 schreef chratnox het volgende:

[..]

Snap ik opzich wel. Mijn broertje is er geweest, je kon maar op 3 plekken testen (Rotterdam, Utrecht en Amsterdam als ik me goed herinner) en op hele rare tijden. Het is niet goed, maar nog een dag vrij nemen om te laten testen na de voorstelling zullen mensen niet hebben zien zitten verwacht ik.
Als je perse hoger dan die 80% wil. (Ik weet niet of dat nodig is, ik denk dat je op basis van 80% ook wel iets zinnigs kan zeggen, daarnaast was het toch een gedragsexpiriment?) Dan moet je denk ik met een waarborgsom gaan werken. Na de 2e test 50 euro retour.
zie email 27 oktober
  maandag 1 maart 2021 @ 20:01:47 #224
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_198274429
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Als je perse hoger dan die 80% wil. (Ik weet niet of dat nodig is, ik denk dat je op basis van 80% ook wel iets zinnigs kan zeggen, daarnaast was het toch een gedragsexpiriment?) Dan moet je denk ik met een waarborgsom gaan werken. Na de 2e test 50 euro retour.
Ja kolere zeg, je doet toch mee aan een field lab, dan laat je je toch ook gewoon testen naderhand. Dat was toch het hele idee. Doe dan niet mee.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_198274483
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 20:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ja kolere zeg, je doet toch mee aan een field lab, dan laat je je toch ook gewoon testen naderhand. Dat was toch het hele idee. Doe dan niet mee.
Egoïsten hou je altijd. Even als mensen die verhinderd zijn om een legitieme reden. Vind 80% eigenlijk best een prima score. Bij de helft was ik ook niet verbaasd geweest.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')