SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
[ Bericht 0% gewijzigd door KennyPowers op 01-03-2021 14:55:07 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Terechte klachtquote:Op maandag 1 maart 2021 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elden Ring gaat de hype niet waarmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:21 schreef KennyPowers het volgende:
Schijnt dit te zijn, al kan ik het ook niet meer volgen tussen alle onzinBlurry knieën, harvest moon ziet er mooier uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Schijnt dit te zijn, al kan ik het ook niet meer volgen tussen alle onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schijnt dit te zijn, al kan ik het ook niet meer volgen tussen alle onzinRed Dead Ring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
bazenshop die mij 5 december een PS5 leverde, niks mis mee.quote:
Gewoon dikke tieten in de OPquote:Op maandag 1 maart 2021 14:49 schreef Pheno het volgende:
Is DoA op PS5 al aangekondigd, dan kan die furry in de OT eens aangepast worden
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:03 schreef KennyPowers het volgende:
It's happening bro's
[ twitter ]Tekken 8 of Tekken Tag Tournament 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel een Tekken 7 Complete Edition worden en dan niet voor de next gen
SOONY
Ik voeg altijd geld toe aan mijn portemonnee via de website via iDeal.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:44 schreef Kingside het volgende:
Weet iemand hier hoe ik via de Playstation Store een game kan aanschaffen via iDeal zonder dat ik bij mijn Playstation 4 ben?
Ik ben de komende week niet thuis en wil graag nog A Plague Tale aanschaffen nou die nog in de aanbieding is. Maar via de app krijg ik hem niet eens in de winkelmand door een foutmelding en via de website kan het alleen met creditcard of PayPal wat ik beide niet heb.
Ja via de Store op mijn PS4 lukt dat ook altijd wel maar via de website geeft die iDeal niet als betalingsoptie/methode. Enkel creditcard en PayPal dus..quote:Op maandag 1 maart 2021 17:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik voeg altijd geld toe aan mijn portemonnee via de website via iDeal.
Wel moet je dan als ik het mij goed herinner eerst iDeal als betalings optie toevoegen.
Vreemd.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:53 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ja via de Store op mijn PS4 lukt dat ook altijd wel maar via de website geeft die iDeal niet als betalingsoptie/methode. Enkel creditcard en PayPal dus..
Ah ik heb het gevonden! Bedrag toevoegen kan inderdaad wel met iDeal maar de game afrekenen schijnbaar niet. Bedankt in ieder geval!quote:Op maandag 1 maart 2021 18:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik zet zo al jaren via de website geld op mijn account via iDeal.
Anders moet je morgen maar eens contact opnemen met de klantenservice of zo.
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:13 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ah ik heb het gevonden! Bedrag toevoegen kan inderdaad wel met iDeal maar de game afrekenen schijnbaar niet. Bedankt in ieder geval!
Hmwah meestal laten ze gameplay van najaars games tijdens e3 in de zomer zien, dus rond die tijd zal dr wel wat zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:29 schreef DKUp het volgende:
Far Cry 6 moet voor 30 september 2021 uitkomen, maar we hebben alleen nog een CGI-trailer en screenshots gezien![]()
![]()
Ze mogen wel beginnen met gameplay laten zien.
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:30 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]2500, nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |