SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die is me te onpraktisch in de vaatwasser.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb deze. Kan voor twee dagen lunch in als het moet![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...)5l/9200000088678730/
Ah oke. Goed nieuws iigquote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee vorige week wel. Zou eigenlijk tot en met woensdag moeten maar werd zaterdag gebeld door de Ggd. En aangezien ik toen al een flink aantal dagen geen klachten meer had was het prima. Dus gaan met die banaan.
Hangt een beetje af van wat ik mee heb en met de hand afwassen ben ik te lui voor.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vaatwasser? Oh ja dat kan. Ik doe hem altijd een beetje leegschudden en soms met een stukje keukenpapier even uitvegen als er vet aan zit.
Ik ben hier toch veel te lui voor.quote:
prima tijd toch?>quote:
ziet er altijd leuk uit, maar ik ga dat echt niet voor mezelf klaarmaken.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar bento! Is leukkkk![]()
Ik heb een hele bak vol met bentospullen
Is leuk als iemand die voor mij maakt. Of andersom 1x in de 3 jaarquote:Op maandag 1 maart 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar bento! Is leukkkk![]()
Ik heb een hele bak vol met bentospullen
Ergens wil ik nu een broodtrommel met een lama of eenhoorn ofzo.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:17 schreef jerney het volgende:
Broodtrommels en ik blijven nooit lang samen. Vind mijn ex-collega met zijn Bob de Bouwer broodtrommeltje wel super aandoenlijk.
Ik heb dezequote:Op maandag 1 maart 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens wil ik nu een broodtrommel met een lama of eenhoorn ofzo.
Heb de png nietquote:Op maandag 1 maart 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kun je vast wel op een broodtrommeltje laten drukken
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ link | afbeelding ]
Daar wil ik ook wel een broodtrommeltje van
Saaaaaaaaaiquote:Op maandag 1 maart 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas bedenk ik me dat ik nog AH-bewaarbakjes (via zo'n spaaractie ooit) heb en dat daar ook prima brood in kan.
Je wilt niet graag genoegquote:Op maandag 1 maart 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Helaas bedenk ik me dat ik nog AH-bewaarbakjes (via zo'n spaaractie ooit) heb en dat daar ook prima brood in kan.
De coop heeft nu ook weer een aktie, dus ik ben begonnen te sparen om mn ikea bakjes te vervangenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Typisch iets voor de jongste terroriste hier.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ link | afbeelding ]
Daar wil ik ook wel een broodtrommeltje van
Ik krijg klachten van kerel als ik weer met onnodige zooi aan kom.quote:
Snel naar Etsy danquote:Op maandag 1 maart 2021 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Typisch iets voor de jongste terroriste hier.
Die bellen gewoon bij het ele pand aan en de eerste die open doet krijgt het pakketjequote:Op maandag 1 maart 2021 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Wordt aangebeld. Een pakketje. Ik verwacht niks, maar oké, kom maar naar binnen. Ik wacht. Geen bezorger.
Hoor ik hem beneden aanbellen (we hebben een fijne deurbel). Dus wtf.
Je hebt duidelijk de mok čn een trommeltje nodigquote:Op maandag 1 maart 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg klachten van kerel als ik weer met onnodige zooi aan kom.
I do what I wantquote:Op maandag 1 maart 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg klachten van kerel als ik weer met onnodige zooi aan kom.
Did your time took your chancesquote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Eej vandaag 4 jaar mod en ik denk dat ik het hier bij ga laten.
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de mok čn een trommeltje nodig
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Snel naar Etsy dan
[ link | afbeelding ]
Deze schoot me opeens te binnen. Werd mijn ex gek van dat hij daar steeds opeens stond.
Liedje in m'n hoofd.quote:
En veertien unicorn prikkertjes en een eiermal.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de mok čn een trommeltje nodig
NEIN NEIN NEIN NEINquote:Op maandag 1 maart 2021 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
En daar heeft 'ie ook gewoon een punt mee. In praktijk hou ik iets anders dan brood voor lunch nog geen week vol, dus een rechthoekige doos is zat.
Andere brooddoos dan ik nu heb, is sowieso geen ramp, want deze is gezellig ovaal en dat past ook niet briljant in de vaatwasser.
Er zijn echter wel grenzen, ik heb serieus veel zooi.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:35 schreef jerney het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN NEIN
Niks mis met vreugdevolle spullen om je heen verzamelen
Nou ja ik deed dus openquote:Op maandag 1 maart 2021 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bellen gewoon bij het ele pand aan en de eerste die open doet krijgt het pakketje
Nee laat je niet conditioneren!!quote:Op maandag 1 maart 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn echter wel grenzen, ik heb serieus veel zooi.
Zal zo even een foto van mijn bento-collectie postenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:35 schreef jerney het volgende:
NEIN NEIN NEIN NEIN
Niks mis met vreugdevolle spullen om je heen verzamelen
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uien wassen en paprika's perfect snijden.
En van de Bentos ook meteen want echt wel dat je die ook op de foto hebt gezetquote:Op maandag 1 maart 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal zo even een foto van mijn bento-collectie posten
Ik hoard, alleen geen broodtrommels.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee laat je niet conditioneren!!Must hoard!
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan ga je toch terug naar je eigen land.
Het is guur ja.quote:
Kondo haar dozen idee was het alleen waard om toe te passen hierquote:Op maandag 1 maart 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoard, alleen geen broodtrommels.Sparken geen joy.
Balen als een stekker. Geldt dat inreisverbod daar eigenlijk nog?quote:Op maandag 1 maart 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]In Orbánistan is het niet warmer momenteel.
Geen ideequote:Op maandag 1 maart 2021 12:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Balen als een stekker. Geldt dat inreisverbod daar eigenlijk nog?
Lekker naar die kleine stewardessentietjes staren in die strakke roze Wizzair-hemdjes.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb een ticket voor eind mei. Benieuwd of ik dan naar binnen mag zonder vaccinatie. Ze gaan daar als een gekko met dat Russiche en Chinese vaccin.
Ik ben wel fan van dozen als opslagmedium, maar da's vooral omdat het lekkerder stapelen is dan.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Kondo haar dozen idee was het alleen waard om toe te passen hier
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker naar die kleine stewardessentietjes staren in die strakke roze Wizzair-hemdjes.
Zometeen krijg je nog dat je een land alleen binnen mag met een bepaald vaccin.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb een ticket voor eind mei. Benieuwd of ik dan naar binnen mag zonder vaccinatie. Ze gaan daar als een gekko met dat Russiche en Chinese vaccin.
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker naar die kleine stewardessentietjes staren in die strakke roze Wizzair-hemdjes.
Ja dat is hier ook wel een dingetjequote:Op maandag 1 maart 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van dozen als opslagmedium, maar da's vooral omdat het lekkerder stapelen is dan.Moet wel m'n dozen nog even labelen, ik vind nu niets terug.
Denk dat dat alleen haalbaar is voor rijke landen. denk dat landen die toerisme zo keihard nodig hebben dat niet zullen invoeren?quote:Op maandag 1 maart 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen krijg je nog dat je een land alleen binnen mag met een bepaald vaccin.
Mijn tweede broodtrommel. Gebruik hem nooit want er past niks in. Maar ja vakjesssssquote:Op maandag 1 maart 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal zo even een foto van mijn bento-collectie posten
Geen Chinezen meer in Amsterdamquote:Op maandag 1 maart 2021 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat dat alleen haalbaar is voor rijke landen. denk dat landen die toerisme zo keihard nodig hebben dat niet zullen invoeren?
Toe maar.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vlieg KLM. Geen tietjes, wel een boterham met kaas.
Daar is het hier ook vooral voor, m'n knutselspul.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook wel een dingetje
Heb wel een redelijk fotografisch geheugen, maar momenteel is die niet optimaal.Van de week eens alle art supplies overlopen.
Gezichtjes in rijst maken doe ik dan weer niet eigenlijk. Inhoudelijk is het wel allemaal puur functioneel. Maar als ik die grote vollaai met dingen dan is het echt veel te veel voor een kantoordag.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:38 schreef jerney het volgende:
En van de Bentos ook meteen want echt wel dat je die ook op de foto hebt gezet
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn tweede broodtrommel. Gebruik hem nooit want er past niks in. Maar ja vakjesssssen chopsticks in een apart vakje in het deksel
Niet dat ik met chopsticks kan eten maar okee
![]()
[ afbeelding ]
Bovenaan vlnr: Darth Vader eiermal, sausbakjes die slecht afsluiten, sesamzaadjesstrooier in de vorm van een autootje. En verder veel prikkertjes voor overal in![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor jij wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Als je die Darth Vader eiermal aan mij geeft regel ik een baan voor je
Ik wil jou knuffelen koetsjiekoetsjiequote:Op maandag 1 maart 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn tweede broodtrommel. Gebruik hem nooit want er past niks in. Maar ja vakjesssssen chopsticks in een apart vakje in het deksel
Niet dat ik met chopsticks kan eten maar okee
![]()
[ afbeelding ]
Bovenaan vlnr: Darth Vader eiermal, sausbakjes die slecht afsluiten, sesamzaadjesstrooier in de vorm van een autootje. En verder veel prikkertjes voor overal in![]()
[ afbeelding ]
Nou dat moet te regelen zijn lijkt mequote:Op maandag 1 maart 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Als je die Darth Vader eiermal aan mij geeft regel ik een baan voor je
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezichtjes in rijst maken doe ik dan weer niet eigenlijk. Inhoudelijk is het wel allemaal puur functioneel. Maar als ik die grote vollaai met dingen dan is het echt veel te veel voor een kantoordag.
Eigenlijk zit er helemaal niets echt bruikbaars bij gewoon
Ik heb een Darth Vader kleedding met capuchon. Wat voor baan krijg ik?quote:Op maandag 1 maart 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar af en toe een klein zetje de juiste richting in helpen, daar draait het toch ook om?
Nou ja ik ben toch best wel gehecht aan die eiermal eigenlijk hoorquote:Op maandag 1 maart 2021 12:52 schreef jerney het volgende:
Jamaar je zal het maar eens nodig hebben! US wil je al ergens van af helpen, zag ik
Mod op Fok!quote:Op maandag 1 maart 2021 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een Darth Vader kleedding met capuchon. Wat voor baan krijg ik?
Wat zijn je specifieke skilzzzz en talenten?quote:Op maandag 1 maart 2021 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een Darth Vader kleedding met capuchon. Wat voor baan krijg ik?
Snap ik!quote:Op maandag 1 maart 2021 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik ben toch best wel gehecht aan die eiermal eigenlijk hoor
Maar daar ben ik juist wel klaar mee.quote:
Eten, slapen, joints draaien, schoonmaken.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zijn je specifieke skilzzzz en talenten?
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat mijn vriend zou zeggen dat ik ook goed kan zeuren maar dat kunnen alle vrouwen goed toch?
Kun jij niet goed zeuren?quote:
ja ik moet er zo ook nog even op uit. Maar nu even niet want over een half uurtje komt de fietsenmakerquote:Op maandag 1 maart 2021 13:02 schreef gianni61 het volgende:
toch weer even een lekker lunchwandelingetje gemaakt
Oh, naja ik kan soms wel zeuren.quote:
Da’s dan wel weerquote:Op maandag 1 maart 2021 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh, naja ik kan soms wel zeuren.Vooral als ik chaggy ben. Maar gelukkig draai ik vaak wel redelijk snel weer bij.
Je draait eerst een joint bij en daarna draai je zelf bij?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh, naja ik kan soms wel zeuren.Vooral als ik chaggy ben. Maar gelukkig draai ik vaak wel redelijk snel weer bij.
Ja dat welquote:Op maandag 1 maart 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed kunnen zeuren is wat anders dan het ook vaak doen natuurlijk.
Misschien heeft het een wat met het ander te makenquote:Op maandag 1 maart 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je draait eerst een joint bij en daarna draai je zelf bij?
Waar rook is, is vuurquote:Op maandag 1 maart 2021 13:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Misschien heeft het een wat met het ander te maken
mooi.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Ben niet zo’n zeurkous over het algemeen
Ik zeur niet, maar ik klaag wel vaak.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed kunnen zeuren is wat anders dan het ook vaak doen natuurlijk.
Mopperen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi.
[..]
Ik zeur niet, maar ik klaag wel vaak.
Ik hou van klagen
Ik hou vooral van theatraal doen. Hoe maakt me niet zoveel uit.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi.
[..]
Ik zeur niet, maar ik klaag wel vaak.
Ik hou van klagen
Maar wanneer krijg je nou je beurt?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
Oude zwager van mij zei altijd tegen mijn zus "wie zeurt krijgt een beurt" maar niemand vond dat grappig, vooral degene die de beurt dan zou moeten krijgen dus dat werkte een beetje totaal averechts zeg maar, hij vond het zelf de 2000e keer nog wel hilarisch waardoor ik toch ook wel een beetje moest gniffelen.
soms denken mensen dan ook dat ik nors ben of slechte zin heb, maar ik kan ook klagen als ik gewoon vrolijk ben. Door te klagen word ik gewoon extra vrolijkquote:
Daar heb ik dan weer niet zo veel mee.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik hou vooral van theatraal doen. Hoe maakt me niet zoveel uit.
Maar niet serieus borderlinerig theatraalquote:Op maandag 1 maart 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms denken mensen dan ook dat ik nors ben of slechte zin heb, maar ik kan ook klagen als ik gewoon vrolijk ben. Door te klagen word ik gewoon extra vrolijk
[..]
Daar heb ik dan weer niet zo veel mee.
Dud0rrrrrrrquote:Op maandag 1 maart 2021 13:16 schreef dud0r het volgende:
ben ik weer, in de zon was het best lekker wandelen. Zonder zon was het toch een beetje frisjes
Eindelijk word je weer een waardige user hierquote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Eej vandaag 4 jaar mod en ik denk dat ik het hier bij ga laten.
HIJ GEEFT Tquote:
ik heb bloemkool uit de oven vanavondquote:Op maandag 1 maart 2021 13:20 schreef gianni61 het volgende:
Tijdens het wandelen heb ik de executive decision genomen dat het vandaag pizzadag is.
Oh nou, ik had voor vanavond al iets met ciabatta en kaas en salami in gedachten. Maar ik zal er ook nog wat tomatofrito op smeren, dan zijn we d'r wel zo'n beetje tochquote:Op maandag 1 maart 2021 13:20 schreef gianni61 het volgende:
Tijdens het wandelen heb ik de executive decision genomen dat het vandaag pizzadag is.
Kijk, dit zijn de betere beslissingenquote:Op maandag 1 maart 2021 13:20 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik liep net precies op het industrieterrein toen het luchtalarm afging, geeft toch wel dat beetje extra apocalyptische gevoel omdat ze er daar nog een paar extra hebben staan
Ze heeft jouw goede voorbeeld gezien en wil dit graag volgenquote:
net? dan lopen ze daar wel achter..quote:Op maandag 1 maart 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik liep net precies op het industrieterrein toen het luchtalarm afging, geeft toch wel dat beetje extra apocalyptische gevoel omdat ze er daar nog een paar extra hebben staan
Komt aardig in de buurt ja.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, ik had voor vanavond al iets met ciabatta en kaas en salami in gedachten. Maar ik zal er ook nog wat tomatofrito op smeren, dan zijn we d'r wel zo'n beetje toch
Ik ben hier sowieso een user hoor. Dit is KLB niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk word je weer een waardige user hier
Ik snap dat mensen graag mijn goede voorbeeld volgen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft jouw goede voorbeeld gezien en wil dit graag volgen
Bloemkool kook ik tegenwoordig nooit meer, dat airfryer ikquote:
Maar je blijft KLB mod, of je nu in KLB post of in GCquote:Op maandag 1 maart 2021 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben hier sowieso een user hoor. Dit is KLB niet.
Ja gewoon om 12 uur, maar was nog wel een stukje aan het lopen daarnaquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar je blijft KLB mod, of je nu in KLB post of in GC
Hier ging ook een luchtalarm af, maar dat was duidelijk het sirenealarm van de fabriek. altijd fijnquote:Op maandag 1 maart 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
de aanlever- en ophaaltijden zijn aangepast ivm de corona dus ik zie niet zoveel milfs meerquote:
maar als jij geen mod meer bent, wie moet dan mijn favoriete mod zijn?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben hier sowieso een user hoor. Dit is KLB niet.
Zo'n ding hebben ze hier ook ja bij de zware chemische fabrieken, maar die testen ze elke maandag en zijn vrij monotoon.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier ging ook een luchtalarm af, maar dat was duidelijk het sirenealarm van de fabriek. altijd fijn
Poor babyquote:Op maandag 1 maart 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
de aanlever- en ophaaltijden zijn aangepast ivm de corona dus ik zie niet zoveel milfs meer
ik heb geen airfryer dus dat is geen optiequote:Op maandag 1 maart 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bloemkool kook ik tegenwoordig nooit meer, dat airfryer ik
@Fugue natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2021 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar als jij geen mod meer bent, wie moet dan mijn favoriete mod zijn?
@:noodgang ?
een oven is bijna hetzelfdequote:Op maandag 1 maart 2021 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen airfryer dus dat is geen optie
zag haar vanochtend alleen wegrijden in de auto.quote:
@Haags toch?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bloemkool kook ik tegenwoordig nooit meer, dat airfryer ik
Uh?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga niet @:paul z'n lieffie m'n favoriete mod maken
Bij twijfel sowieso @Anne mentionenquote:Op maandag 1 maart 2021 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is hij niet meer helemaal hoteldebotel van haar ??quote:
gewoon in stukken hakken en in de airfryer.quote:
goed geregeldquote:
@Paul weet dit wel. Of @Fugue maar die zegt niet veel.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is hij niet meer helemaal hoteldebotel van haar ??
Ik zou het ook ontkennen als @Paul verliefd tegen me zou doenquote:Op maandag 1 maart 2021 13:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
@:paul weet dit wel. Of @:fugue maar die zegt niet veel.
Paul probeert toch elke maand iemand anders binnen te doen?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
@:paul weet dit wel. Of @:fugue maar die zegt niet veel.
Ahh ok ik hoopte op een exotisch receptquote:Op maandag 1 maart 2021 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon in stukken hakken en in de airfryer.
Met hier en daar een drupje olie.
en daarna wat kruiden.
ik denk ook niet dat hij een kans heeft bij @Fuguequote:Op maandag 1 maart 2021 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou het ook ontkennen als @:paul verliefd tegen me zou doen
Sorry, ik ben niet zo exotischquote:Op maandag 1 maart 2021 13:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahh ok ik hoopte op een exotisch recept
En ondertussen de vellen er vanaf fappen tot ze nee zegtquote:Op maandag 1 maart 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paul probeert toch elke maand iemand anders binnen te doen?
wat is dit nou weerquote:Op maandag 1 maart 2021 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Kut wou iemand appen maar ben vergeten wie. Nee niet @:dud0r
ik weet niet eens wie het is.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat hij een kans heeft bij @:Fugue
's Zomers probeert hij mensen buiten te doen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paul probeert toch elke maand iemand anders binnen te doen?
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
's Zomers probeert hij mensen buiten te doen.
Nou nog een leuke bestemming ervoor vindenquote:Op maandag 1 maart 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, da's alvast één extra vakantiedag
We houden hoopquote:Op maandag 1 maart 2021 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nog een leuke bestemming ervoor vinden
quote:
quote:
volgens mij komt ze af en toe voorbij in het PS topic maar daar houdt het mee opquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen.quote:
Af en toe is daar niks mis meequote:
en die andere 97% ?quote:
Dan zijn hippies kut. Maar jerney is dan nog steeds leukquote:
arme jongen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:44 schreef Paul het volgende:
Ik ben weer vrijgezel hoor. Fugue had ik vroeger mee idd en ik had onlangs met Ieniminiemuis maar ze heeft het vandaag uitgemaaktcry
Alsof jij muis aan kan ookquote:Op maandag 1 maart 2021 13:44 schreef Paul het volgende:
Ik ben weer vrijgezel hoor. Fugue had ik vroeger mee idd en ik had onlangs met Ieniminiemuis maar ze heeft het vandaag uitgemaaktcry
quote:Op maandag 1 maart 2021 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zijn hippies kut. Maar jerney is dan nog steeds leuk
Hij zou Stephen Hawking nog niet eens aankunnenquote:
Inderdaad, ga maar gewoon werken met je luie flikkerquote:Op maandag 1 maart 2021 13:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Hippies zijn helemaal niet kut
Links werkschuw tuig
En die is doodquote:Op maandag 1 maart 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij zou Stephen Hawking nog niet eens aankunnen
Dus dat zegt wel genoeg hequote:
Die was best feisty andersquote:Op maandag 1 maart 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij zou Stephen Hawking nog niet eens aankunnen
Ik heb donderdag nog een deadline gehaaldquote:Op maandag 1 maart 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad, ga maar gewoon werken met je luie flikker
Misschien heeft @bitterbal wel interesse.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:44 schreef Paul het volgende:
Zo'n rolstoel komt best hard aan natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Die was best feisty anders
Nu misschien wel
lekker bezig chickquote:Op maandag 1 maart 2021 13:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb donderdag nog een deadline gehaald
Alsof hij dat zou overleven.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien heeft @:bitterbal wel interesse.
Als ze wel met Paul wil daten en niet met mij ben ik beledigd!!!quote:Op maandag 1 maart 2021 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ze niet met jou daten?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ze wel met Paul wil daten en niet met mij ben ik beledigd!!!
Ze is uit 1966 heequote:Op maandag 1 maart 2021 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren hequote:
Een tandenbrekert.quote:
Zijn er mensen die niet met jou willen daten?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ze wel met Paul wil daten en niet met mij ben ik beledigd!!!
Ze valt niet op vrouwenquote:
zoveel liefde voor iedereenquote:
Ja ik snap er ook niks vanquote:Op maandag 1 maart 2021 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die niet met jou willen daten?
Je houdt het wel bij de levensmiddelenquote:Op maandag 1 maart 2021 13:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ze valt niet op vrouwen
Nouja Borrelnootje is toch mijn lievelings! En LimoentjuhEn shiitake is een cougar hoorde ik
Weet ze wel hoe je er uitziet?quote:
klopt. Ik probeer mijn liefde ook zoveel mogelijk te verspreidenquote:Op maandag 1 maart 2021 13:57 schreef jerney het volgende:
[..]
De wereld heeft meer liefde nodig
Maanvis ook natuurlijk
Hier ligt het systeem er weer uitquote:
Haha verrekquote:Op maandag 1 maart 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je houdt het wel bij de levensmiddelen
Je liefde jaquote:Op maandag 1 maart 2021 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt. Ik probeer mijn liefde ook zoveel mogelijk te verspreiden
quote:
Het is alweer zo lang geleden. Had gehoopt dat je het vergeten wasquote:Op maandag 1 maart 2021 14:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Je dat toch niet dat ik het vergeten was he
Oh daarom wil je van dat blauwe kleurtje afquote:
Beetje lief doen. Ik moet nog veel geld van ze krijgenquote:
quote:
hoeveel moet je terugbetalenquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daarom wil je van dat blauwe kleurtje af
Oh ik krijg maar 20 euro ofzo denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje lief doen. Ik moet nog veel geld van ze krijgen
quote:
Gewoon nog steedsquote:Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Never gonna happenquote:Op maandag 1 maart 2021 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is alweer zo lang geleden. Had gehoopt dat je het vergeten was
quote:
Vorig jaar een huis gekocht, dus dan kun je best veel declarerenquote:Op maandag 1 maart 2021 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Oh ik krijg maar 20 euro ofzo denk ik.
Ik ook maar, dit is geen doen. Misschien is het vannacht beter.quote:
Ik zeur niet, maar ben wel zo rancuneus als de zee diep isquote:Op maandag 1 maart 2021 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eentje foutje en voor altijd zal het me achtervolgen
Ik ook hoor. Volgende week is vroeg zat. Snap al die haast niet zo eigenlijk. Het gaat er toch niet sneller van.quote:
Waarom niet gewoon een paar dagen wachten?quote:Op maandag 1 maart 2021 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook maar, dit is geen doen. Misschien is het vannacht beter.
Dat is wel heeeeeeeeeeeeel rancuneusquote:Op maandag 1 maart 2021 14:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zeur niet, maar ben wel zo rancuneus als de zee diep is
Hmmquote:Op maandag 1 maart 2021 14:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Ben ongeduldig.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een paar dagen wachten?
Ligt er aan waar je kijktquote:
Valt mee hoor. Oceaan is veeeeel dieper.quote:
geld komt toch niet snellerquote:
Ja zo erg is het ook weer nietquote:Op maandag 1 maart 2021 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Oceaan is veeeeel dieper.
maar het voelt wel zo ergquote:
quote:
Daaaagquote:Op maandag 1 maart 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga even m'n kind halen.
toedeledoei vriendjes en vriendinnetjes
Hebben een gloednieuwe hypotheek. Naar verwachting een paar K terug.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorig jaar een huis gekocht, dus dan kun je best veel declareren
quote:Op maandag 1 maart 2021 14:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij Fokte gewoon door natuurlijk/quote:Op maandag 1 maart 2021 14:26 schreef Haags het volgende:
Er werden net bij een controle 2 auto's voor me van de weg geplukt die op hun telefoon zaten.
Een belasting adviseur die iets zwart wil doenquote:Op maandag 1 maart 2021 14:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben een gloednieuwe hypotheek. Naar verwachting een paar K terug.![]()
Heb voor deze keer maar uitbesteedt alleen de belasting adviseur wou het zwart doen.
Natuurlijk niet. Ik reed overigens wel te hard dus ben benieuwd of ze ook daar op aan het controleren waren.quote:
Is tegenwoordig allemaal connected.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
auto's die op hun telefoon zaten. Het moet niet gekker worden.
quote:Op maandag 1 maart 2021 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
auto's die op hun telefoon zaten. Het moet niet gekker worden.
Ik heb tijd maar een gelukkige, bejaarde kat op schoot.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
Best lekker weer buiten, alleen geen tijd om er langer dan 7 seconden naar te kijken maar goed dan hebben andere mensen wat aan de nakende zwoele lente.
Is zeker net zo belangrijk als vroege lentezonquote:Op maandag 1 maart 2021 14:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb tijd maar een gelukkige, bejaarde kat op schoot.
Zo toch even verplaatsen denk ik want meneer maakt geen enkele aanstalte om de komende 3 uur te bewegen.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zeker net zo belangrijk als vroege lentezon
Klopt wel allemaal.quote:
Mijn favoriete filmpje om te kijken voor wanneer ik me afvraag of ik later geen spijt ga krijgen van mijn beslissingquote:
Beslissing om geen kleine monsters op de wereld te zetten?quote:Op maandag 1 maart 2021 14:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn favoriete filmpje om te kijken voor wanneer ik me afvraag of ik later geen spijt ga krijgen van mijn beslissing
Yupquote:Op maandag 1 maart 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beslissing om geen kleine monsters op de wereld te zetten?
monstersquote:Op maandag 1 maart 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beslissing om geen kleine monsters op de wereld te zetten?
Niks om spijt over te hebbenquote:
je krijgt er zoveel voor terugquote:Op maandag 1 maart 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks om spijt over te hebben
ik was zaterdag bij een vriend op bezoek. Die heeft 2 kleine kinderen. Best leuke beesten, maar na een paar uurtjes ben ik er ook weer helemaal klaar mee.
ja, extra was, extra vuile vaat, extra rekeningen, extra schades enz enz.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
je krijgt er zoveel voor terug
Je moet dat mentaal wel aankunnen ja.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks om spijt over te hebben
ik was zaterdag bij een vriend op bezoek. Die heeft 2 kleine kinderen. Best leuke beesten, maar na een paar uurtjes ben ik er ook weer helemaal klaar mee.
In mijn vriendengroep zie ik echt grote verschillen in hoe men met kinderen omgaat. Leuke verhalen wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet dat mentaal wel aankunnen ja.
Maar de jongere generatie valt mij op zijn ook wel heel
bezeten van hun kroost.
Als wij vrienden krijgen dan geven we daar aandacht aan en laten de kinderen even zelf hun gang gaan. Al van heel jongs aan af.
Sommige mensen blijven ermee trekken, op schoot, janken weer aandacht, je kunt er geen gesprek meer mee hebben. Heer irritant.
Alleen al het slaapgebrek pas ik voor.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, extra was, extra vuile vaat, extra rekeningen, extra schades enz enz.
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet dat mentaal wel aankunnen ja.
Maar de jongere generatie valt mij op zijn ook wel heel
bezeten van hun kroost.
Als wij vrienden krijgen dan geven we daar aandacht aan en laten de kinderen even zelf hun gang gaan. Al van heel jongs aan af.
Sommige mensen blijven ermee trekken, op schoot, janken weer aandacht, je kunt er geen gesprek meer mee hebben. Heer irritant.
Zit er nog gewoon op hoorquote:
Jaquote:Op maandag 1 maart 2021 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen al het slaapgebrek pas ik voor.
ook alleen maar omdat ballie nog aan het werk isquote:
Dan ga je het nog zwaar met wat kinderen uit deze SC krijgen.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:04 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Ja ik ben gewoon nooit een moedertje geweest. Vond poppen al geen reet aan.
Inderdaad, sommige kindjes zijn superleuk. Voor eventjes. Wil er best mee knutselen en al, maar dag in dag uit pfff da’s veel hey.
Straks haar avonturen weer bij lezenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat ballie nog aan het werk is
Nee hoor, dan fladder ik gewoon naar DTSquote:Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga je het nog zwaar met wat kinderen uit deze SC krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |