SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die is me te onpraktisch in de vaatwasser.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb deze. Kan voor twee dagen lunch in als het moet![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...)5l/9200000088678730/
Ah oke. Goed nieuws iigquote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee vorige week wel. Zou eigenlijk tot en met woensdag moeten maar werd zaterdag gebeld door de Ggd. En aangezien ik toen al een flink aantal dagen geen klachten meer had was het prima. Dus gaan met die banaan.
Hangt een beetje af van wat ik mee heb en met de hand afwassen ben ik te lui voor.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vaatwasser? Oh ja dat kan. Ik doe hem altijd een beetje leegschudden en soms met een stukje keukenpapier even uitvegen als er vet aan zit.
Ik ben hier toch veel te lui voor.quote:
prima tijd toch?>quote:
ziet er altijd leuk uit, maar ik ga dat echt niet voor mezelf klaarmaken.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar bento! Is leukkkk![]()
Ik heb een hele bak vol met bentospullen
Is leuk als iemand die voor mij maakt. Of andersom 1x in de 3 jaarquote:Op maandag 1 maart 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar bento! Is leukkkk![]()
Ik heb een hele bak vol met bentospullen
Ergens wil ik nu een broodtrommel met een lama of eenhoorn ofzo.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:17 schreef jerney het volgende:
Broodtrommels en ik blijven nooit lang samen. Vind mijn ex-collega met zijn Bob de Bouwer broodtrommeltje wel super aandoenlijk.
Ik heb dezequote:Op maandag 1 maart 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens wil ik nu een broodtrommel met een lama of eenhoorn ofzo.
Heb de png nietquote:Op maandag 1 maart 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kun je vast wel op een broodtrommeltje laten drukken
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ link | afbeelding ]
Daar wil ik ook wel een broodtrommeltje van
Saaaaaaaaaiquote:Op maandag 1 maart 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas bedenk ik me dat ik nog AH-bewaarbakjes (via zo'n spaaractie ooit) heb en dat daar ook prima brood in kan.
Je wilt niet graag genoegquote:Op maandag 1 maart 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Helaas bedenk ik me dat ik nog AH-bewaarbakjes (via zo'n spaaractie ooit) heb en dat daar ook prima brood in kan.
De coop heeft nu ook weer een aktie, dus ik ben begonnen te sparen om mn ikea bakjes te vervangenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Typisch iets voor de jongste terroriste hier.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ link | afbeelding ]
Daar wil ik ook wel een broodtrommeltje van
Ik krijg klachten van kerel als ik weer met onnodige zooi aan kom.quote:
Snel naar Etsy danquote:Op maandag 1 maart 2021 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Typisch iets voor de jongste terroriste hier.
Die bellen gewoon bij het ele pand aan en de eerste die open doet krijgt het pakketjequote:Op maandag 1 maart 2021 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Wordt aangebeld. Een pakketje. Ik verwacht niks, maar oké, kom maar naar binnen. Ik wacht. Geen bezorger.
Hoor ik hem beneden aanbellen (we hebben een fijne deurbel). Dus wtf.
Je hebt duidelijk de mok čn een trommeltje nodigquote:Op maandag 1 maart 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg klachten van kerel als ik weer met onnodige zooi aan kom.
I do what I wantquote:Op maandag 1 maart 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg klachten van kerel als ik weer met onnodige zooi aan kom.
Did your time took your chancesquote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Eej vandaag 4 jaar mod en ik denk dat ik het hier bij ga laten.
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de mok čn een trommeltje nodig
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Snel naar Etsy dan
[ link | afbeelding ]
Deze schoot me opeens te binnen. Werd mijn ex gek van dat hij daar steeds opeens stond.
Liedje in m'n hoofd.quote:
En veertien unicorn prikkertjes en een eiermal.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de mok čn een trommeltje nodig
NEIN NEIN NEIN NEINquote:Op maandag 1 maart 2021 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
En daar heeft 'ie ook gewoon een punt mee. In praktijk hou ik iets anders dan brood voor lunch nog geen week vol, dus een rechthoekige doos is zat.
Andere brooddoos dan ik nu heb, is sowieso geen ramp, want deze is gezellig ovaal en dat past ook niet briljant in de vaatwasser.
Er zijn echter wel grenzen, ik heb serieus veel zooi.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:35 schreef jerney het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN NEIN
Niks mis met vreugdevolle spullen om je heen verzamelen
Nou ja ik deed dus openquote:Op maandag 1 maart 2021 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bellen gewoon bij het ele pand aan en de eerste die open doet krijgt het pakketje
Nee laat je niet conditioneren!!quote:Op maandag 1 maart 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn echter wel grenzen, ik heb serieus veel zooi.
Zal zo even een foto van mijn bento-collectie postenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:35 schreef jerney het volgende:
NEIN NEIN NEIN NEIN
Niks mis met vreugdevolle spullen om je heen verzamelen
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uien wassen en paprika's perfect snijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |