abonnement Unibet Coolblue
pi_198299616
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Weet ik niet hoor, volgens mij is er vanuit de spelersgroep best wel respect voor Berghuis. En het is ook niet zo dat die groep totaal uit elkaar ligt ofzoiets.

Het is in elk geval geen typische aanvoerder.
Een aanvoerder gaat niet per se om respect.
blablablabla
pi_198299634
Fatsoenlijk de pers te woord staan is bijvoorbeeld iets dat je van een aanvoerder mag verwachten.
blablablabla
pi_198299641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:20 schreef Elan het volgende:
Fatsoenlijk de pers te woord staan is bijvoorbeeld iets dat je van een aanvoerder mag verwachten.
Dat vind ik juist 1 van de sterke punten van die gozer.
  woensdag 3 maart 2021 @ 11:22:52 #104
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198299660
twitter


Voor de mensen met VI pro.
  woensdag 3 maart 2021 @ 11:22:57 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198299662
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:20 schreef Elan het volgende:
Fatsoenlijk de pers te woord staan is bijvoorbeeld iets dat je van een aanvoerder mag verwachten.
En daarin is hij dan weer vrij uniek. Ken eigenlijk geen recente speler die zo goed is in zijn analyses na de wedstrijd.

Meestal kan je al die spelersinterviews wel overslaan maar voor Berghuis maak ik wel de uitzondering.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 maart 2021 @ 11:24:51 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198299681
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat vind ik juist 1 van de sterke punten van die gozer.
Zo zie je maar hoe snel mensen blij zijn met van die Dirk Kuyt-achtige interviews over het team en het fantastische publiek, we zijn het gedrocht dat mediatraining heeft veroorzaakt als normaal gaan beschouwen. Ik vind het nog altijd verwonderlijk als je eens een keer interviews uit de jaren 80 of 90 terugziet hoe eerlijk die lui allemaal zijn. Daar is Berghuis een mietje bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198299693
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat vind ik juist 1 van de sterke punten van die gozer.
Zondag na AZ wilde hij toch niet?
blablablabla
pi_198299738
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo zie je maar hoe snel mensen blij zijn met van die Dirk Kuyt-achtige interviews over het team en het fantastische publiek, we zijn het gedrocht dat mediatraining heeft veroorzaakt als normaal gaan beschouwen. Ik vind het nog altijd verwonderlijk als je eens een keer interviews uit de jaren 80 of 90 terugziet hoe eerlijk die lui allemaal zijn. Daar is Berghuis een mietje bij.
Er zit ook nog wat tussen een complete dorpspastoor en een bipolaire gek waar geen peil op te trekken is, ik vind zo'n Toornstra of Fer bijvoorbeeld beter voor de dag komen voor zo'n camera.

Linssen is ook sympathiek en duidelijk.
blablablabla
  woensdag 3 maart 2021 @ 11:30:34 #109
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198299753
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

Voor de mensen met VI pro.
quote:
Wat nu?

‘Eigenlijk is de opdracht vrij simpel op papier: alles winnen, hopen op fouten van de clubs om ons heen en dan kijken op welke plek we eindigen, als die maar recht geeft op Europees voetbal. Dat wordt nog moeilijk zat, maar tegelijkertijd hebben we laten zien dat we goed kunnen voetballen. Nu moeten we dat langer volhouden en zelf minder fouten maken. Ik geloof nog steeds dat we ons zullen plaatsen voor Europees voetbal. Anders zou het wel een heel teleurstellend seizoen zijn.’
Alles winnen door minder fouten te maken _O_
  woensdag 3 maart 2021 @ 11:31:38 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198299769
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Er zit ook nog wat tussen een complete dorpspastoor en een bipolaire gek waar geen peil op te trekken is, ik vind zo'n Toornstra of Fer bijvoorbeeld beter voor de dag komen voor zo'n camera.

Linssen is ook sympathiek en duidelijk.
Fer of Toornstra ja? Die heb ik nog nooit iets zinnigs horen zeggen eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198299880
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Fer of Toornstra ja? Die heb ik nog nooit iets zinnigs horen zeggen eigenlijk.
Juist wel natuurlijk zijn zn interviews prima vermaak maar dat zijn die met Van Gaal ook om dezelfde reden. De vraag is of dat wenselijk is.
blablablabla
  woensdag 3 maart 2021 @ 11:42:45 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198299941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Juist wel natuurlijk zijn zijn interviews prima vermaak zijn maar dat zijn die met Van Gaal ook om dezelfde reden.
Ja wat ik eerder al zei, blijkbaar zijn zelfs de toeschouwers die zouteloze mediatraininginterviewtjes al als normaal gaan beschouwen. Daarom vind ik de interviews juist altijd wel mooi om aan te horen, voetbalinhoudelijk sterk, verbaal sterk en hij spaart daarin ook zichzelf en het team niet.

Al is hij daarin inderdaad teruggefloten door Dick.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198300072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja wat ik eerder al zei, blijkbaar zijn zelfs de toeschouwers die zouteloze mediatraininginterviewtjes al als normaal gaan beschouwen. Daarom vind ik de interviews juist altijd wel mooi om aan te horen, voetbalinhoudelijk sterk, verbaal sterk en hij spaart daarin ook zichzelf en het team niet.

Al is hij daarin inderdaad teruggefloten door Dick.
Maar dat is juist het punt door zijn persoonlijke issues met de verslaggever of wie dan ook gaat het vaak helemaal niet inhoudelijk over de wedstrijd. Maar bijvoorbeeld over publiek dat wat ludieke leuzen scandeert bij Fortuna, of over de schijnbaar verkeerde woordkeuze van Hans Kraay, beslissingen van de scheidsrechter of de trainer waar hij vervolgens vijf minuten over gaat ranten. En na AZ wilde hij zelfs helemaal niet reageren, dat kan gewoon niet als aanvoerder.

Het is wel leuke tv verder hoor, maar je schiet er gewoon niet zoveel mee op.
blablablabla
  woensdag 3 maart 2021 @ 11:52:21 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198300104
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar dat is juist het punt door zijn persoonlijke issues met de verslaggever of wie dan ook gaat het vaak helemaal niet inhoudelijk over de wedstrijd. Maar bijvoorbeeld over publiek dat wat ludieke leuzen scandeert bij Fortuna, of over de schijnbaar verkeerde woordkeuze van Hans Kraay, beslissingen van de scheidsrechter of de trainer waar hij vervolgens vijf minuten over gaat ranten. En na AZ wilde hij zelfs helemaal niet reageren, dat kan gewoon niet als aanvoerder.

Het is wel leuke tv verder hoor, maar je schiet er gewoon niet zoveel mee op.
Toch mooi, een aanvoerder die zich uitspreekt. Heb het idee dat jij het vooral allemaal wat groter maakt dan dat het is.

Dat hij na AZ niet wilde reageren maak jij ervan, hij werd geblesseerd gewisseld dus kan me voorstellen dat hij behandeld werd. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat hij na die bekerpot tegen Heerenveen ook gewoon voor de camera verscheen,
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198300263
quote:
14s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch mooi, een aanvoerder die zich uitspreekt. Heb het idee dat jij het vooral allemaal wat groter maakt dan dat het is.

Dat hij na AZ niet wilde reageren maak jij ervan, hij werd geblesseerd gewisseld dus kan me voorstellen dat hij behandeld werd. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat hij na die bekerpot tegen Heerenveen ook gewoon voor de camera verscheen,
Dat zou natuurlijk kunnen :) .
In elk geval hoop ik dat ze hem zijn aanvoerdersband afnemen al is het maar om wat druk bij hem weg te nemen, de frustratie druipt er werkelijk vanaf en dat is voor niemand goed. Die tackel van zondag was idioot op een jongen die toch al knieproblemen had al heeft Dick daar wel begrip voor, terwijl dat eigenlijk niks met een winnaarsmentaliteit te maken heeft maar gewoon gevaarlijk en dom was.
blablablabla
  woensdag 3 maart 2021 @ 12:05:48 #116
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198300288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk kunnen :) .
In elk geval hoop ik dat ze hem zijn aanvoerdersband afnemen al is het maar om wat druk bij hem weg te nemen, de frustratie druipt er werkelijk vanaf en dat is voor niemand goed. Die tackel van zondag was idioot op een jongen die toch al knieproblemen had al heeft Dick daar wel begrip voor, terwijl dat eigenlijk niks met een winnaarsmentaliteit te maken heeft maar gewoon gevaarlijk en dom was.
Alsof dat ook maar iets uitmaakt :')

Hij ging ff iets te hard door, maar het was geen bewuste aanslag joh
  woensdag 3 maart 2021 @ 12:06:07 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198300290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk kunnen :) .

Dus je weet iets helemaal niet en stelt dan dat hij een interview heeft geweigerd, dat had ik al wel verwacht eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198300392
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus je weet iets helemaal niet en stelt dan dat hij een interview heeft geweigerd, dat had ik al wel verwacht eigenlijk.
Het is toch vrij gebruikelijk, zeg maar standaard dat je de aanvoerder interviewt na de wedstrijd dus dat was opmerkelijk maar wat jij stelt zou natuurlijk ook kunnen.
blablablabla
pi_198300414
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Alsof dat ook maar iets uitmaakt :')

Hij ging ff iets te hard door, maar het was geen bewuste aanslag joh
Dat was het wel en het is ook niet de eerste keer dat hem dat 'overkomt' .
blablablabla
pi_198300433
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar dat is juist het punt door zijn persoonlijke issues met de verslaggever of wie dan ook gaat het vaak helemaal niet inhoudelijk over de wedstrijd. Maar bijvoorbeeld over publiek dat wat ludieke leuzen scandeert bij Fortuna, of over de schijnbaar verkeerde woordkeuze van Hans Kraay, beslissingen van de scheidsrechter of de trainer waar hij vervolgens vijf minuten over gaat ranten. En na AZ wilde hij zelfs helemaal niet reageren, dat kan gewoon niet als aanvoerder.

Het is wel leuke tv verder hoor, maar je schiet er gewoon niet zoveel mee op.
Hoe vaak is dat nou voorgevallen dan? Zoals dat met Kraay.

Echt 100 keer liever de eerlijkheid van die Berghuis, die ook af en toe wat emotie laat zien in zo'n interview dan de standaard teksten van pakweg 'de rest'.
  woensdag 3 maart 2021 @ 12:15:08 #121
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198300436
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat was het wel en het is ook niet de eerste keer dat hem dat 'overkomt' .
Jij doet alsof ie specifiek Hatzikidinges moest hebben, daar geloof ik helemaal niets van
pi_198300519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Jij doet alsof ie specifiek Hatzikidinges moest hebben, daar geloof ik helemaal niets van
Oh nee dat lijkt me niet eigenlijk.
Nja dan is het goed toch.
blablablabla
pi_198300554
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Fer of Toornstra ja? Die heb ik nog nooit iets zinnigs horen zeggen eigenlijk.
Het is aan boven.
pi_198300639
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe vaak is dat nou voorgevallen dan? Zoals dat met Kraay.

Echt 100 keer liever de eerlijkheid van die Berghuis, die ook af en toe wat emotie laat zien in zo'n interview dan de standaard teksten van pakweg 'de rest'.
De kwaliteit van zijn uitleg hangt vaak sterk samen met het resultaat van die dag en zijn humeur, terwijl je juist na een nederlaag gebaat bent bij een duidelijk verhaal. Niet na een 5-0 overwinning op Willem II.

Maar goed het gaat me vooral om die agressie van de laatste weken.
blablablabla
pi_198300805
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:33 schreef Elan het volgende:

[..]

De kwaliteit van zijn uitleg hangt vaak sterk samen met het resultaat van die dag en zijn humeur, terwijl je juist na een nederlaag gebaat bent bij een duidelijk verhaal. Niet na een 5-0 overwinning op Willem II.

Maar goed het gaat me vooral om die agressie van de laatste weken.
Ik heb idee zelf dat men vanuit de spelersgroep helemaal klaar is met Advocaat en dat ze de boel een beetje aan het saboteren zijn. Maar dat is puur een gevoel gebaseerd op niets meer dan wat je in de wedstrijden ziet en het feit dat Slot met spelers spreekt over komend seizoen.

Ik kan me een beetje voorstellen dat je als speler een moderne trainer wilt, vervolgens spreekt met die moderne trainer waar je enthousiast van word (zeker in het geval van Berghuis, daar is al langer van bekend dat hij liever wat aanvallender speelt) maar tegelijk ook weet dat je misschien niet eens met die trainer gaat samenwerken, er een gevoel ontstaat; doe die trainer nu maar alvast.

Maar goed, totaal geen harde argumenten voor dat gevoel dus slaat het waarschijnlijk nergens op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')