Tja, wat moet je hier van denken? Je moet toch ook variatie in je team hebben?quote:Feyenoord kocht afgelopen zomer Francesco Antonucci voor de toekomst, maar het is de vraag of de middenvelder wel in de plannen van Arne Slot voorkomt.
''Dat heeft Feyenoord weer. Kijkt de technische leiding eens wat verder vooruit door aanvallende middenvelder Francesco Antonucci alvast voor komend seizoen te contracteren, komt er een trainer die zweert bij een middenveld 'met de punt naar voren'. Op die positie, met twee defensieve middenvelders erachter, speelden bij AZ onder het bewind van Slot spelers als Guus Til, Dani de Wit en Calvin Stengs'', schrijft Mikos Gouka.
''Spelers die keer op keer loopacties maakten in de diepte zonder bal. Antonucci, dit seizoen nog gestald bij FC Volendam, is een technisch zeer verfijnde voetballer, maar doorgaans niet iemand van dergelijke loopacties in de diepte. En dus viel de laatste weken in de Kuip weleens de naam van de 21-jarige Belg'', schrijft de journalist van het Algemeen Dagblad.
Welke 21 jarige Belg?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tja, wat moet je hier van denken? Je moet toch ook variatie in je team hebben?
Is sowieso de vraag of die jongen (al) goed genoeg is maar een goeie trainer kijkt naar z'n materiaal en past daar z'n tactiek/speelwijze op aan, hoe het niet moet zag je bij Stam, lijkt me toch dat Slot wat slimmer is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tja, wat moet je hier van denken? Je moet toch ook variatie in je team hebben?
Slot voelt zich gewoon het prettigst bij een bepaald systeem, dan weet ie precies wat ie van de spelers moet vragen en wat er fout gaat als het niet loopt. Dan is het belangrijker dat spelers precies de rol kunnen spelen die je wil in plaats van dat het de grootste talenten zijn, waardoor zo'n De Wit een perfecte aankoop was.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is sowieso de vraag of die jongen (al) goed genoeg is maar een goeie trainer kijkt naar z'n materiaal en past daar z'n tactiek/speelwijze op aan, hoe het niet moet zag je bij Stam, lijkt me toch dat Slot wat slimmer is.
Gelachen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:08 schreef hhh38 het volgende:
Edit: oh, Antonucci is de 21-jarige Belg natuurlijk, dacht dat het over een nieuwe aankoop ging
Ik twijfelde ook even hoor, met zo'n naam ligt het ook niet echt voor de hand natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was sowieso even vergeten dat het een Belg was
Ten Hag speelt in principe hetzelfde maar de invulling heeft de afgelopen jaren ook enorm gevarieerd dus om nu al te denken dat het niets gaat worden hoeft niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot voelt zich gewoon het prettigst bij een bepaald systeem, dan weet ie precies wat ie van de spelers moet vragen en wat er fout gaat als het niet loopt. Dan is het belangrijker dat spelers precies de rol kunnen spelen die je wil in plaats van dat het de grootste talenten zijn, waardoor zo'n De Wit een perfecte aankoop was.
Daar is weinig mis mee, maar de mogelijkheden zijn vrij beperkt helaas deze zomer.
Vreemde carrire heeft die jongen toch. Maar wel leuk voor hem natuurlijk.quote:Rick Karsdorp gaat binnenkort zijn krabbel zetten onder een contract dat hem voor drie extra seizoenen aan AS Roma bindt. De rechtsback is dit seizoen volledig opgeleefd in de Serie A en is na jaren eindelijk vaste basisspeler. Dat heeft Roma doen besluiten de verbintenis van Karsdorp tot 2025 te verlengen.
Valt toch ook wel mee, kwam daar geblesseerd aan. Dat is eigenlijk het hele verhaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreemde carrire heeft die jongen toch. Maar wel leuk voor hem natuurlijk.
En daarna nog 3x geblesseerd geweest en een niet zo geslaagde huurperiode bij ons. Ik had dit ook niet meer verwacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee, kwam daar geblesseerd aan. Dat is eigenlijk het hele verhaal.
Kwaliteit komt bijna altijd wel bovendrijven. Vooral erg knap van hem dit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En daarna nog 3x geblesseerd geweest en een niet zo geslaagde huurperiode bij ons. Ik had dit ook niet meer verwacht.
Ja, dat is het hele verhaal. Duurde alleen wel 3 jaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee, kwam daar geblesseerd aan. Dat is eigenlijk het hele verhaal.
Ken genoeg spelers met vreemdere carrires, dat bedoelde ik meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele verhaal. Duurde alleen wel 3 jaar.
Ja oke, misschien is vreemd niet het goede woord dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken genoeg spelers met vreemdere carrires, dat bedoelde ik meer.
Ben ook wel klaar met dit seizoen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:59 schreef Zipportal het volgende:
Mestday en het kan mij geen zak meer schelen. Gelukkig is er nog dartsen. @:fetx @:r-woud93
Zo is dat. Als hij zo doorgaat is hij de vaste rechtsback van NL.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwaliteit komt bijna altijd wel bovendrijven. Vooral erg knap van hem dit.
Oke Johan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:58 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die darts kijken kan ik niet serieus nemen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:58 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die darts kijken kan ik niet serieus nemen.
Dani de Wit wordt de eerste aankoop van Slot.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:42 schreef Scrummie het volgende:
Schijnt dat Slot wel direct afscheid neemt van spelers die hij niet ziet zitten, ik heb daardoor wel gezonde zin in komende transferzomertje. Ondanks dat we niet veel kunnen, zal er toch genoeg gaan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |