quote:Op maandag 1 maart 2021 09:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een gele kaart, ja.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-kaart-voor-martinez
Ik heb ook geen kleur genoemdquote:Op maandag 1 maart 2021 09:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zouden de regels eerst veranderd moeten worden.
Dat mag van mij. Ik dacht ook dat dit rood was gisteren.
Raiola praat hier natuurlijk puur voor eigen parochiequote:
Ik vind dit stukje ook wel frappant:quote:Op maandag 1 maart 2021 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Raiola praat hier natuurlijk puur voor eigen parochie
Lees hier geen enkele kritische noot naar Ihattaren, die nog steeds te dik rond waggelt
Maargoed, zo'n Raiola moet je wel enigszins te vriend houden. Malen en Dumfries zitten ook in zijn stal.
Tussen de zinnen door lees ik dat er in ieder geval een (wellicht groot) gedeelte van de spelersgroep er wel achter staat. Dat je relatie met de trainer, om welke reden dan ook, slecht is kan zijn, maar als je het bij een vermoedelijke meerderheid van een stuk of 23 professionals en/of leeftijdsgenoten verziekt, dan moet je toch echt naar jezelf kijken in mijn ogen.quote:Er is ook nog eens aantoonbaar gelogen, omdat bijvoorbeeld de spelersgroep helemaal niet voltallig achter de beslissing staat. Dat deed PSV wel voorkomen. Er is zelfs gevraagd om een collectieve verklaring af te geven, maar dat is geweigerd”, zegt hij.
Maar dat is toch wat anders dan de hele selectie voltallig.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Tussen de zinnen door lees ik dat er in ieder geval een (wellicht groot) gedeelte van de spelersgroep er wel achter staat.
Ja, en? Er van uitgaand dat het inderdaad meer dan de helft van de selectie is, lijkt me dat niet helemaal normaal. Dat heeft ongetwijfeld een reden en dan, voltallige selectie erachter of niet, krijg je een ongezonde situatie waar iets aan gedaan dient te worden.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat anders dan de hele selectie voltallig.
Verder denk ik wel dat de trainer nog goed ligt hoor, goed was het gisteren niet maar er werd wel gestreden.
Het gaat erom dat PSV stelt dat de voltallige selectie erachter staat en volgens Raiola klopt dat niet en als het dan iets meer dan de helft blijkt/lijkt te zijn heeft hij toch gelijk?quote:Op maandag 1 maart 2021 12:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, en? Er van uitgaand dat het inderdaad meer dan de helft van de selectie is, lijkt me dat niet helemaal normaal. Dat heeft ongetwijfeld een reden en dan, voltallige selectie erachter of niet, krijg je een ongezonde situatie waar iets aan gedaan dient te worden.
Maar goed, al met al natuurlijk een heel vervelende situatie. Zo'n groot talent en we gaan nu al bijna een jaar van kut situatie naar kut situatie.
In de letterlijke zin heeft hij dan inderdaad gelijk natuurlijk. Maar het klinkt niet echt alsof er slechts 1 of 2 spelers momenteel klaar zijn met Ihattaren, en dan kun je beter focussen op je client en hoe de situatie te verbeteren (als ze daar uberhaupt nog moeite voor willen doen, of dat ze lekker willen cashen) dan op een woord dat PSV gebruikt imo.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat erom dat PSV stelt dat de voltallige selectie erachter staat en volgens Raiola klopt dat niet en als het dan iets meer dan de helft blijkt/lijkt te zijn heeft hij toch gelijk?
Verder met je eens, dit soort shit heb je niks aan.
Wat dat betreft is achteraf mooi praten, onder Van Bommel was het de enige die wel eens wat liet zien, en dan hoop je dat er meer uit komt. Als ie dan verkocht was en bij zo'n club een dragende speler was geworden had het topic zitten schuimbekken.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In de letterlijke zin heeft hij dan inderdaad gelijk natuurlijk. Maar het klinkt niet echt alsof er slechts 1 of 2 spelers momenteel klaar zijn met Ihattaren, en dan kun je beter focussen op je client en hoe de situatie te verbeteren (als ze daar uberhaupt nog moeite voor willen doen, of dat ze lekker willen cashen) dan op een woord dat PSV gebruikt imo.
Woordkeuze van PSV is ook niet gelukkig, dat ben ik met je eens, maar in de huidige situatie vind ik, persoonlijk, de kennelijke onprofessionaliteit van Ihattaren een groter probleem dan het verschil tussen 'voltallige selectie' en 'meerderheid van de selectie'. Zou dan ook graag zien dat onze pizzabakker hier wat aan doet ipv zijn tijd te verdoen aan een interviewtje met het ED waar 1/4de er over gaat dat het echt niet de gehele selectie is.
Verder eens met Mex. Lijkt erop dat we beter hadden kunnen verkopen, al hoop ik van ganser harte dat hij beter terug komt.
Absoluut.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dat betreft is achteraf mooi praten, onder Van Bommel was het de enige die wel eens wat liet zien, en dan hoop je dat er meer uit komt. Als ie dan verkocht was en bij zo'n club een dragende speler was geworden had het topic zitten schuimbekken.
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:27 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Mooie erehaag! Wel een beetje vroeg al denk ik.
Gozer..quote:
Ja, achteraf en iets met een koe.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hadden Mo gewoon al lang moeten slijten voor enkele miljoenen aan een Milan ofzo.
Ook al had hij gepresteerd is het voor een buitenlandse verkoop gewoon veel te vroeg, lullige voor PSV is dat hij z'n contract niet heeft verlengd.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, achteraf en iets met een koe.
Als talent zich aandient is het altijd als een gokkast. Verkopen voor 10 of hopen dat hij 30 waard wordt.
Verkoop je voor 10 dan krijg je iedereen over je heen en verkoop je niet en wordt een speler niet wat je dacht dan heb je hetzelfde verhaal.
Dat probleem kent PSV, dat kent Ajax, dat kent iedere ploeg.
En achteraf kan de ene helft altijd zijn gelijk halen, dus bij 50% doe je het altijd verkeerd.
Denk dat je re momenteel toch niet veel meer dan een miljoentje of 10 voor gaat krijgen. Verlengd contract of niet. En daarna verdwijnt z'n naam in een lang rijtje van mislukte talenten.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook al had hij gepresteerd is het voor een buitenlandse verkoop gewoon veel te vroeg, lullige voor PSV is dat hij z'n contract niet heeft verlengd.
Paar miljoen en een goed doorverkooppercentage zal het hoogst haalbare zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Denk dat je re momenteel toch niet veel meer dan een miljoentje of 10 voor gaat krijgen. Verlengd contract of niet. En daarna verdwijnt z'n naam in een lang rijtje van mislukte talenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |