quote:
Hoe gaat het met je eiland?quote:
Gezien. Nu weet ik wat een dondersteen is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kom nu net deze tegen:
En dat zijn dan weer de momenten dat ik besef dat ik het zo slecht nog niet heb.
Ah kun je beestjes gaan vangenquote:
Had al wat vissen gevangen en insecten, helaas de spin niet. want daar werd ik door gebetenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had al wat vissen gevangen en insecten, helaas de spin niet. want daar werd ik door gebeten
Daar moet je naar toe sluipen volgens mij door B ingedrukt te houden. Is best lastig schijnbaar.quote:
Bij dat pinautomaat waar je dingen kunt kopen staan ze ergens bij special goods (uit m'n hoofd). Maar daar ergens in ieder geval.quote:
Die 2e quote daar moet je even wegdenkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Moet je dan niet verder in het spel zijn?
Ga wel even kijken daarquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:16 schreef engine het volgende:
[..]
Bij dat pinautomaat waar je dingen kunt kopen staan ze ergens bij special goods (uit m'n hoofd). Maar daar ergens in ieder geval.
Ben nu zoveel mogelijk aan het kopen zodat ik het weekend een mario hoekje kan maken
engieeeequote:Op woensdag 3 maart 2021 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Die 2e quote daar moet je even wegdenken
Nee volgens mij is dat voor iedereen.
quote:
Puzzieeeequote:
vorige keer was het iets na 21:00, dat was perfectquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:10 schreef engine het volgende:
[..]
Puzzieeee
Nouja straks.. Zal wel weer middernacht worden
Zo benieuwd of ze een beetje in de buurt gaan komen met de landing deze keer.
Ah wederom een mooie BIEEM!! waarschijnlijkquote:
Ja maar toen waren de flaps al los volgens mij. Die zullen nu nog wel vastzitten en dat losmaken en die cherry picker wegrijden duurt eventjes.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
vorige keer was het iets na 21:00, dat was perfect
Je kunt er ook wat anders bij denken .. flaps en cherry pickers ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar toen waren de flaps al los volgens mij. Die zullen nu nog wel vastzitten en dat losmaken en die cherry picker wegrijden duurt eventjes.
Zoals?quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt er ook wat anders bij denken .. flaps en cherry pickers ?
lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:17 schreef Domnivoor het volgende:
De kappertjes zijn weer open![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Ik ben ook kaal.quote:
Oh ohquote:
Ik kreeg een brief dat ik bezwaar mag maken, maar da's wat lastig als ik niet weet waar het om gaatquote:
Zou je daardoor je cocaīne terugkrijgen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg een brief dat ik bezwaar mag maken, maar da's wat lastig als ik niet weer waar het om gaat
"onderwerp: inbeslagname namaakgoederen"quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je daardoor je cocaīne terugkrijgen?
Dat ligt eraan, als je het wil verkopen als echte vast nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:27 schreef D. het volgende:
[..]
"onderwerp: inbeslagname namaakgoederen"
Neem aan dat nep-coke best mag
Da's weer een ander verhaal, dat heeft niets met de douane te makenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als je het wil verkopen als echte vast niet
Nouja, vooral dat ze soms lang onderweg zijn, en af en toe niet aankomen, Verder nietsquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:31 schreef chufi het volgende:
Jij hebt wel vaker gedoe met pakketjes volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |