Nou nee, eigenlijk niet.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet.
Ik hoor de laatste alleen maar meer redenen om het allemaal maar strenger te doen, versoepelen komt niet echt voorbij.
R-waarde weer boven de 1, britse variant, nu die niet werkt, zuid-afrikaanse variant, en de braziliaanse variant komt er ook aan. Vaccins komen veels te weinig binnen, etc.quote:
Jij vindt het zelf wel allemaal prima zo? Bedrijven die failliet gaan, mensen die vereenzamen, psychisch in de knel komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet.
Ik hoor de laatste alleen maar meer redenen om het allemaal maar strenger te doen, versoepelen komt niet echt voorbij.
Maar ze mag wel aansluiten in de rij voor de actionquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
En Gerda is boos omdat ze niet naar de Hema kan
Ik las vandaag dat Pfizer 500K per week gaat leveren ..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
R-waarde weer boven de 1, britse variant, nu die niet werkt, zuid-afrikaanse variant, en de braziliaanse variant komt er ook aan. Vaccins komen veels te weinig binnen, etc.
Nee natuurlijk niet. De boel gaat nu echt kapot.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt het zelf wel allemaal prima zo? Bedrijven die failliet gaan, mensen die vereenzamen, psychisch in de knel komen.
Ik heb mn tegoedkaarten nog steeds niet kunnen verzilveren ....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
En Gerda is boos omdat ze niet naar de Hema kan
Zodra ze het ook echt doen geloof ik het. Teveel gehoord de laatste tijd dat ze heel veel gaan leveren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Pfizer 500K per week gaat leveren ..
Heb je tegoedkaarten voor rookworsten?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb mn tegoedkaarten nog steeds niet kunnen verzilveren ....
Hema geeft geen rookworsten uit. Wel de halve warme. Het schijnt dat de produktie half stil ligt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je tegoedkaarten voor rookworsten?
Ik denk niet dat ik dit jaar nog aan de beurt benquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zodra ze het ook echt doen geloof ik het. Teveel gehoord de laatste tijd dat ze heel veel gaan leveren.
Godver, ook dat nog, zie de hele economie gaat naar de kloten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hema geeft geen rookworsten uit. Wel de halve warme. Het schijnt dat de produktie half stil ligt.
Dat alleen al. Iedereen zou minimaal 1 prik gehad moeten hebben eind zomer. Zoniet veel eerder.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dit jaar nog aan de beurt ben
Ja wat moet je met halve warmequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver, ook dat nog, zie de hele economie gaat naar de kloten.
Voor alles .. Maar ze werken niet onlinequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je tegoedkaarten voor rookworsten?
TL;DR denk ik, dat is alles m.b.t. coronaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat alleen al. Iedereen zou minimaal 1 prik gehad moeten hebben eind zomer. Zoniet veel eerder.
Hier nog een stukje van het AD van net:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-er-genoeg~a59761fd/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |