quote:Op zondag 28 februari 2021 22:58 schreef Zorro het volgende:
Sinds ik iemand heb horen zeggen dat Hoekstra de broer van Rico Verhoeven lijkt blijf ik dat zien
Rutte wil wel meer aftrekkenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:58 schreef GSbrder het volgende:
Aftrekposten omlaag? Ik wil gewoon m'n giften tegen 49,5% aftrekken
Je maakt wel indruk met zo'n gozer van 3 meter lang in het buitenland.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:56 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoekstra heeft wel zo’n acteursgezicht. Kaaklijntje enzo. Beest
Dat moet ie al 10 jaar doenquote:
Rutte en Wilders zijn ook tamelijk lang toch?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je maakt wel indruk met zo'n gozer van 3 meter lang in het buitenland.
Als je probeert met pin te betalen bij die branches moet je er niet van opkijken dat het standaardantwoord daarop 'de pinautomaten staan twee straten verder' is.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:56 schreef GSbrder het volgende:
Belastinginkomsten van kermissen en marktkooplieden verwachten. Goeie grap, Geert.
Genot.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey vriend. Het is hier een warm bad
Prima mens volgens mij hoor maar zij haalt de SP stemmer van vroeger niet weg bij de PVV (waar ze nu zitten).quote:Op zondag 28 februari 2021 22:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende: [..] De enige persoon met ruggengraat in links. Ik had dit verwacht. Zij is de hoop voor links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |