door niets te doen besparen we ook veel geld (op korte termijn), maar of het goed is...quote:Op zondag 28 februari 2021 22:25 schreef KingRoland het volgende:
met kernenergie besparen we als bevolking veel geld.
als je wil verduurzamen met de huidige technologie en de plannen van o.a. D66 gaan wij allemaal extra betalen.
@Nober en ik houden niet van ingestudeerde spraakpoppenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Wopke is weer kapotvoorbereid door allemaal CDA spindoctoren. Totaal niks van een eigen persoonlijkheid dat daar staat. Treurig.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die heeft maar 4 vingers
haha klavertje vier
Hebben ze ooit iets behaald wat ze als verkiezingsdoel hadden?quote:
Precies, daar staan die van de Belgen toch al.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon een paar kerncentrales tegen de grens van België aanzetten, klaar.
Een Ferrari voor de deur is ook goedkoop, alleen de aanschafprijsquote:Op zondag 28 februari 2021 22:26 schreef Breekfast het volgende:
Haha, als het er eenmaal staat is het goedkoop
Inderdaad, dat schijnt de norm te zijn, niet zo netjes als buur maargoed.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:27 schreef Fred het volgende:
[..]
Precies, daar staan die van de Belgen toch al.
Zeg ik ook over me vriendin als ze zich opmaaktquote:Op zondag 28 februari 2021 22:27 schreef GSbrder het volgende:
Goedkoop als het er staat, duur om het er neer te zetten.
Hij is om tequote:Op zondag 28 februari 2021 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Wopke is weer kapotvoorbereid door allemaal CDA spindoctoren. Totaal niks van een eigen persoonlijkheid dat daar staat. Treurig.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:28 schreef BlackNero het volgende:
Kerncentrale in een aardbevingsgebied?
Een uitvlucht zoeken is dan ook haar grootste bezigheid geweest de afgelopen jaren.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:27 schreef Nattekat het volgende:
En Kaag ontwijkt het sterke punt van Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |