Negentje?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:18 schreef wimderon het volgende:
Enorm geschreeuw op de achtergrond ineens op de stream, we wachten de berichten af
Hartverzakking bij een andere speler nadat Mikkie Mensell 9-darter gooidequote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:49 schreef koemleit het volgende:
Ik lees dat er een speler is die "medical attention" krijgt...
iemand meer info?
Zijn ook geen wedstrijden bezig zo te zienquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:49 schreef koemleit het volgende:
Ik lees dat er een speler is die "medical attention" krijgt...
iemand meer info?
Heel apart, bij livescore zie ik ook dit:quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn ook geen wedstrijden bezig zo te zien
aj.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt mij slecht nieuws.
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou das iig een bye voor 1 van de spelers dan.
Ik heb me altijd afgevraagd hoe lang John Henderson dit, zelfs in afgeslanktere vorm, zou volhoudenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:08 schreef Coelho het volgende:
Te dik persoon krijgt hartaanval? Dat kunnen er nog steeds 120 van de 128 zijn...
Heeft wel een operatie aan zijn knie gehad, geen idee in hoeverre dat (nog) meespeelt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
Dimitri gooit ook opeens als een patatje de laatste tijd.
Misschien is Yannick langsgekomen om bij wat spelers hun rechter werparm te breken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:08 schreef Coelho het volgende:
Te dik persoon krijgt hartaanval? Dat kunnen er nog steeds 120 van de 128 zijn...
O ja, hij liep toen met zo'n brace aan de buitenkant van zijn broek.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft wel een operatie aan zijn knie gehad, geen idee in hoeverre dat (nog) meespeelt.
Vaak langer dan je denkt. Fordham leeft ook nog.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd hoe lang John Henderson dit, zelfs in afgeslanktere vorm, zou volhouden
en de embrace van Noppie aan de binnenkant van zijn broekquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, hij liep toen met zo'n brace aan de buitenkant van zijn broek.
Ja met elk jaar een nieuwe lever van de gemeenschapquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vaak langer dan je denkt. Fordham leeft ook nog.
Dan kun je toch nog steeds een hartaanval krijgen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die was toen al een tijdje klaar toch?
Er zit bijna 3 kwartier tussen zijn partij en het bericht van Wim, ik zou hem daar dan niet meer verwachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog steeds een hartaanval krijgen?
Het kan ook een vechtpartij zijn, of iemand die een pijl in zijn oog heeft gehad.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog steeds een hartaanval krijgen?
zou toch kunnen dat ie daar ergens aan het snacken was nog? en ff beetje spienzen overal?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die was toen al een tijdje klaar toch?
Die verwijder je, de vechter. Lijtk me niet dat je daarvoor het spel 3 kwartier stilligt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kan ook een vechtpartij zijn, of iemand die een pijl in zijn oog heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |